مندرجات کا رخ کریں

مدر ارتھ نیوز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
دورانیہدو ماہی
ملکامریکہ
مقام اشاعتٹوپیکا، کینساس
زبانانگریزی
ویب سائٹwww.motherearthnews.com
آئی ایس ایس این0027-1535

مدر ارتھ نیوز ایک دو ماہی امریکی میگزین ہے جس کی سرکو لیشن 2021ء میں 500,520 تھی. یہ ٹوپیکا ، کنساس میں شائع ہوا ہے۔ [2] اپنے قیام کے بعد سے، مدر ارتھ نیوز نے قابل تجدید توانائی ، ری سائیکلنگ ، فیملی فارمز، اچھے زرعی طریقوں ، کھانے کی بہتر عادات، طبی خود کی دیکھ بھال، زیادہ بامعنی تعلیم اور سستی رہائش کو فروغ دیا ہے۔ میگزین نیچے سے زمین، عملی، سادہ زندگی ، کس طرح کے نقطہ نظر سے ماحولیاتی مسائل تک پہنچتا ہے۔

تاریخ[ترمیم]

بانی جان اور جین شٹل ورتھ نے 1500 ڈالر کے "شوسٹرنگ" بجٹ پر میگزین شروع کیا، جو 1970ء میں گھر سے شائع ہوا [3] پہلا شمارہ اسی سال جنوری میں شائع ہوا۔ [4] (جان شٹل ورتھ 29 مارچ 2009 ءکو ایور گرین، کولوراڈو میں اپنے گھر میں 71 سال کی عمر میں انتقال کر گئے [5] )

یہ رسالہ اصل میں میڈیسن، اوہائیو میں شائع ہوا تھا اور بعد میں ہینڈرسن ویل، نارتھ کیرولائنا میں چلا گیا۔ ہیڈکوارٹر ٹوپیکا، کنساس میں ہے۔ [6] 1970 ءکی دہائی کے دوران اس کا ایک کھردرا، بے ساختہ انداز اور ظاہری شکل تھی۔ مدر ارتھ نیوز نے 1970ء کی دہائی کے آغاز میں زمین سے پیچھے کی تحریک میں بحال ہونے والی دلچسپی کو قبول کیا اور اسے ماحولیات کی تحریک اور خود کفالت میں دلچسپی کے ساتھ ملایا۔ ماحولیاتی کوریج کے ساتھ بہت سے دوسرے میگزینوں کے برعکس، مدر ارتھ نیوز نے اپنے آپ کو کرنا اور کیسے کرنا ہے مضامین پر توجہ مرکوز کی، جس کا مقصد ملک میں لوگوں کی بڑھتی ہوئی تعداد کو بڑھانا ہے۔ نتیجے کے طور پر، رسالہ 1970ء کی دہائی میں ترقی کرتا رہا۔ گھر کی تعمیر، کھیتی باڑی ، باغبانی اور کاروبار پر مضامین تھے، یہ سب ایک DIY نقطہ نظر کے ساتھ تھے۔ مضامین کا موضوع جیوڈیسک گنبد ، شکار ، کھانے کا ذخیرہ اور یہاں تک کہ شوقیہ ریڈیو پر ایک باقاعدہ کالم جیسے مضامین میں وسیع پیمانے پر تھا۔ متبادل توانائی ایک بار بار میگزین میں چھایا جانے والا موضوع تھا، جس میں مضامین شامل تھے کہ شمسی توانائی اور ہوا کی طاقت پر کیسے جائیں اور اسٹیل کیسے بنائیں اور اپنی کار کو ایتھنول پر کیسے چلائیں۔

"پلو بوائے انٹرویوز" کی ایک سیریز (" پلے بوائے انٹرویوز " کے لیے ایک مذاقی منظوری) بھی ایک باقاعدہ خصوصیت تھی، جس میں ماحولیاتی رہنماؤں اور دیگر لوگوں کے انٹرویوز شامل تھے۔ مرکز کے بائیں جانب نقطہ نظر کے ساتھ، دی مدر ارتھ نیوز نے ایک وسیع قارئین کو اپنی طرف متوجہ کیا، نہ صرف لینڈرز کی طرف بلکہ ہپیوں سے لے کر زندہ رہنے والوں تک، مضافاتی باشندوں تک جو کسی دن ملک میں منتقل ہونے کا خواب دیکھتے تھے۔ وقت دیہی باشندے جنھوں نے DIY مضامین کو مفید پایا۔

1979ء میں ایڈیٹر بروس ووڈس اور دو دیگر ملازمین نے شٹل ورتھ سے میگزین خریدا۔ ایکو ولیج ، ایک 600 ایکڑ (240 ہیکٹر) تحقیقی مرکز، وسیع تجرباتی باغات، مکانات اور توانائی کے منصوبوں کے ساتھ زوروں پر تھا۔ ہر موسم گرما میں 20,000 لوگ مدر ارتھ نیوز کے سیمینار میں شہد کی مکھیوں کے پالنے سے لے کر کورڈ ووڈ کی تعمیر تک ہر چیز پر سیمینار لیتے تھے۔ ایک ریڈیو شو نے ملک بھر میں سینکڑوں اسٹیشنوں پر میگزین کے فلسفے کا اشتراک کیا اور مدر ارتھ نیوز کا لوگو لے جانے والی متبادل ایندھن والی گاڑیاں ملک بھر میں کراس کراس کر گئیں۔

میگزین نے 1980ء کی دہائی کے اوائل میں زمینی تحریک کی گرتی ہوئی مقبولیت کے ساتھ کسی حد تک جھنڈا لگایا۔ آخر کار، اسے 1986 ءمیں نیو امریکن کمپنی کو فروخت کر دیا گیا، جس نے اسے ایک بہت زیادہ سلیکر امیج کے ساتھ دوبارہ ڈیزائن کیا اور اسے "دی اوریجنل کنٹری میگزین" کے نام سے تبدیل کیا۔ مدر ارتھ نیوز کے متعدد ملازمین نے بیک ہوم میگزین شروع کرنے کے لیے اس وقت میگزین چھوڑ دیا۔ نیو امریکن نے اپنے رسالوں کی اشاعت بند کردی اور انھیں 1991ء میں سسیکس پبلشرز کو فروخت کر دیا۔ میگزین زندہ رہا اور 1990ء کی دہائی کے آخر اور 21 ویں صدی کے پہلے نصف عشرے میں ترقی کرتا رہا۔ قابل ذکر باغبان ایرا والیس 1990ء کی دہائی کے دوران وسط بحر اوقیانوس کی نامہ نگار تھیں۔ نیو یارک سٹی میں سسیکس پبلشرز 2001 تک میگزین کی ملکیت رکھتے تھے، جب اسے اس کے موجودہ مالکان، اوگڈن پبلیکیشنز نے حاصل کیا تھا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "eCirc for Consumer Magazines"۔ Audit Bureau of Circulations۔ December 31, 2011۔ July 24, 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ November 30, 2011 
  2. "Home, Garden, and Crafts Magazine Editors"۔ Book Market۔ 30 اپریل 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ November 26, 2016 
  3. "John Shuttleworth, Founder of Mother Earth News, Interview Part I: A Plowboy Interview with Shuttleworth who discusses his experiences living the self-reliant life that Mother Earth News is famous for, and how the idea for the magazine came about"۔ Motherearthnews.com۔ اخذ شدہ بتاریخ 09 مئی 2015 
  4. David Armstrong (1981)۔ A trumpet to arms: alternative media in America۔ South End Press۔ صفحہ: 194–198۔ ISBN 9780896081932 
  5. Backhome Magazine, issue 101, p. 4
  6. "Homa and garden magazines"۔ Book Market۔ 31 مارچ 2022 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ February 2, 2016