مندرجات کا رخ کریں

موسمی ترمیم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
1999ء اوکلاہوما طوفان کے پھیلنے کے دوران انادارکو، اوکلاہوما کے قریب ایک بگولا۔ موسم کے محققین اس طرح کے خطرناک قسم کے موسم کو ختم کرنے یا کنٹرول کرنے کی خواہش کر سکتے ہیں۔

موسمی ترمیم (انگریزی: Weather modification) (موسم کنٹرول کے نام سے بھی جانا جاتا ہے) جان بوجھ کر جوڑ توڑ یا موسم کو تبدیل کرنے کا عمل ہے۔ موسم میں ترمیم کی سب سے عام شکل کلاؤڈ سیڈنگ ہے، جو بارش یا برف باری کو بڑھاتی ہے، عام طور پر مقامی طور پر پانی کی فراہمی کو بڑھانے کے مقصد سے۔ [1] موسمی ترمیم کا مقصد نقصان دہ موسم کو روکنا بھی ہو سکتا ہے، جیسے کہ ژالہ باری یا سمندری طوفان ہونے سے؛ یا دشمن کے خلاف نقصان دہ موسم کو اکسانے کے لیے، فوجی یا اقتصادی جنگ کی حکمت عملی کے طور پر جیسا کہ آپریشن پوپائے، جہاں ویت نام میں مون سون کو طول دینے کے لیے بادلوں کو بیج دیا گیا تھا۔ جنگ میں موسم کی تبدیلی پر اقوام متحدہ نے ماحولیاتی تبدیلی کے کنونشن کے تحت پابندی لگا دی ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Gelt, Joe۔ "Weather Modification: A Water Resource Strategy to be Researched, Tested Before Tried"۔ University of Arizona۔ June 5, 1997 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ April 17, 2012