میرا لائف اس ا تیناگے روبوٹ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
میرا لائف اس ا تیناگے روبوٹ
My Life as a Teenage Robot logo.png

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کمپوزر جیمز ایل وین ایبل
پال ڈینلیٹر[1]
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[2]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[2]  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 3   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 62   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار ہولو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل نکلوڈین  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 1 اگست 2003  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

میرا لائف اس ا تیناگے روبوٹ (انگریزی: My Life as a Teenage Robot) ایک امریکی متحرک سپر ہیرو کامیڈی ٹیلی ویژن سیریز ہے جو راب رینزٹی نے نکیلودین کے لیے تیار کیا ہے۔ اسے فریڈریٹر اسٹوڈیوز نے نکلیڈون اینی میشن اسٹوڈیو کے ساتھ مل کر تیار کیا تھا۔[3][4]

کہانی[ترمیم]

میری زندگی کے طور پر ایک نوعمر روبوٹ ٹریورٹن کے خیالی قصبے میں ترتیب دیا گیا ہے اور اس کے موضوعات نوجوانوں کی عام پریشانیوں اور دیگر کنونشنوں اور ہلکے دل سے مذاق اڑانے پر مرکوز ہیں اور ایکشن ، ایڈونچر ، سائنس فائی کے امتزاج کے ساتھ مل کر کشور اور سپر ہیرو کی زندگیوں کا ڈراما تیار کیا گیا ہے۔ فنتاسی اور مزاح مزاح یہ سلسلہ ایکس جے-9 ("جینی ویک مین" کی پیروی کرتا ہے ، جیسا کہ وہ کہلانے کو ترجیح دیتا ہے؛ جینس کاوے نے آواز دی) ، جو ایک انتہائی ماقبل جدید ترین سینٹینٹ گائناڈ آٹومیٹن روبوٹ لڑکی ہے جو اس کی والدہ ڈاکٹر نورا ویک مین نے تخلیق کیا ہے۔ (کینڈی میلو) ، اس سلسلے سے پانچ سال قبل روبوٹکس کے ایک بزرگ سائنس دان۔ جینی زمین کا محافظ ہے ، جس میں دانتوں سے لیس وسیع و عریض ہتھیاروں اور آلات سے آراستہ ہے ، لیکن وہ جو چاہتی ہے وہ ایک عام نوجوان کی زندگی بسر کرنا ہے۔ ان کی ترقی سے پہلے آٹھ دیگر ماڈلز تھے۔ سیزن ون میں ، "سلیبنگ سونامی" کے قسط نے ایکس جے ایس 1–8 متعارف کرایا۔

جینی کے دوست اس کے اگلے دروازے کے پڑوسی بریڈ (چاڈ ڈوریک) اور ٹک کاربکل (آڈری واسیلیوسکی) ہیں۔ بریڈ سبکدوش ہونے اور بہادر ہے اور جینی کا پہلا اصل دوست ہے ، جبکہ ٹک بریڈ کا بے حد چھوٹا بھائی ہے جو مہم جوئی میں عام طور پر ٹیگ کرتا ہے۔ اس کی ایک اور سہیلی شیلڈن لی (کوئٹن فلن) ہے ، جو کسی حد تک دقیانوسی بیوقوف ہے جو اس سے متاثر ہوتی ہے۔ جینی اکثر اپنی رومانوی پیشرفتوں کو مسترد کرتی ہے ، لیکن پھر بھی دوست کی حیثیت سے اس کی دیکھ بھال کرتی ہے۔

ہائی اسکول میں ، جینی کی کرسٹ کزنز ، برٹ (مائرہ کورک) اور اسکول کی مقبول لڑکیوں ، ٹف (کری سمر) کے ساتھ جاری دشمنی ہے۔ ڈاکٹر ویک مین اکثر اپنی تخلیق پر قابو پانے اور اپنی بیٹی کو سیارے زمین کی حفاظت پر توجہ مرکوز کرنے کی بیکار کوشش کرتے ہیں۔ اس کی پریشانی میں مزید اضافہ یہ ہے کہ اسے آل روبوٹک کلسٹر ایمپائر کی طرف سے مسلسل شکست دی جارہی ہے ، جس کی ملکہ ، ویکسس (ارتھ کٹ) ، چاہتی ہے کہ وہ روبوٹ کی دنیا میں شامل ہو (اگر ضرورت ہو تو زبردستی)۔ ان سب کے باوجود ، جینی زیادہ تر انسانی زندگی کی کچھ علامت برقرار رکھنے کے لیے جدوجہد کر رہی ہے۔

اس سیریز کی خصوصی بات ، "یسکپے فرام کلسٹر پرائم" سے پتہ چلتا ہے کہ اجنبی سیارہ در حقیقت ہر طرح کے روبوٹ کے لیے پرامن جنت ہے۔ یہ بھی انکشاف ہوا ہے کہ ویکسس نے جینی کی شمولیت سے انکار کرنے کی وجہ سے مسلسل انکار کرنے کی وجہ سے اسے ولن بنادیا ہے ، جس سے وہ گمشدہ اجزاء کو تباہ کرنے کے لیے ذمہ دار قرار دے رہے ہیں جو روبوٹ کو تبدیل کرنے کی اجازت دیتے ہیں ، جبکہ حقیقت میں وہکسس کے ذریعہ پوشیدہ ہیں ، تاکہ آبادی کو کنٹرول کیا جاسکے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Baisley، Sarah (1 August 2003). "My Life As A Teenage Robot Premieres". AWN, Inc. اخذ شدہ بتاریخ 13 جولا‎ئی 2020. 
  2. ^ ا ب https://www.fernsehserien.de/teenage-robot — اخذ شدہ بتاریخ: 7 جولا‎ئی 2020
  3. Heffley، Lynne (August 1, 2003). "'Teenage Robot' bolts to Nick's spinoff club". Los Angeles Times. اخذ شدہ بتاریخ March 17, 2020. 
  4. "Oh Yeah! Cartoons". Frederator. September 23, 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ March 17, 2020. 

بیرونی روابط[ترمیم]