ٹین ٹائٹس (ٹی وی سیریز)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹین ٹائٹس
Teentitanscartoonlogo.png

ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 6   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 89   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
چینل کارٹون نیٹ ورک  ویکی ڈیٹا پر (P449) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 19 جولا‎ئی 2003  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb.com صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ٹین ٹائٹس (انگریزی: Teen Titans) ایک امریکی متحرک سپر ہیرو ٹیلی ویژن سیریز ہے جو گلین مرامی اور سام رجسٹر نے تیار کیا ہے ، اسی نام کی ڈی سی کامکس کی سپر ہیرو ٹیم پر مبنی ہے۔ اس کا پریمیئر کارٹون نیٹ ورک پر 19 جولائی ، 2003 کو ہوا اور اس کے پہلے دو سیزن بھی بچوں کے ڈبلیو بی پر نشر ہوئے۔ ابتدا میں ، صرف چار سیزنوں کی منصوبہ بندی کی گئی تھی ، لیکن سیریز کی مقبولیت کارٹون نیٹ ورک کو پانچویں سیزن کا آرڈر دیتی ہے۔ 16 جنوری 2006 کو نشر ہونے والے شو ، "چیزوں کی تبدیلی" کا آخری آدھے گھنٹے کا قسط۔ اس کے بعد اس کے بعد ایک ٹی وی مووی ، ٹین ٹائٹنز: ٹوکیو میں پریشانی ، جس کا پریمیئر 15 ستمبر 2006 کو ہوا تھا ، جس نے سیریز کے اختتام کو انجام دیا تھا۔ فلم کی تشہیر کے طور پر 15 منٹ کی ایک قسط ، "کھوئے ہوئے واقعہ" کے نام سے جاری کیا گیا۔

کہانی[ترمیم]

ٹین ٹائٹنس بنیادی طور پر 1980 کی دہائی سے ماریو ولفمین اور جارج پیریز کی کہانیوں پر مبنی ہے ، جس میں رن کے دوران متعارف کرائے گئے کردار ، اسٹوری لائنز اور تصورات شامل ہیں اور اسی طرح کے ممبروں کے گروپ کو بھی شامل کیا گیا ہے۔ سیریز میں معنی خیز ٹیم کے پانچ اہم ارکان روبین (اسکاٹ مین ویل) ہیں ، جو ٹین ٹائٹنز کے ذہین اور قابل قائد ہیں۔ ستارہ فائر (ہینڈن والچ) ، کرہ ارض تاماران کی عجیب و غریب اجنبی شہزادی۔ سائبرگ (کھری پیوٹن) ، ایک آدھا انسان / آدھا روبوٹ جو اپنی طاقت اور تکنیکی صلاحیت کے لیے جانا جاتا ہے۔ ریوین (تارا مضبوط) ، متوازی دنیا آزراتھ کی ایک مکاری لڑکی جو تاریک توانائی اور تیز رفتار صلاحیتوں کو راغب کرتی ہے۔ اور جانوروں کا لڑکا (گریگ سیپس) ، ایک اچھا مزاج رکھنے والا جوکر ، جو مختلف جانوروں میں تبدیل ہوسکتا ہے۔ وہ ٹائٹنس ٹاور میں واقع ہیں ، ایک بڑی ٹی کی شکل والی عمارت جس میں لیمنگ کوارٹرز ، ایک کمانڈ سنٹر اور مختلف قسم کی تربیت کی سہولیات موجود ہیں ، جس میں جمپ سٹی کے مغربی ساحل کے میٹروپولیس سے واقع ایک جزیرے پر واقع ہے۔ یہ ٹیم جوانی ، ان کی باہمی دوستی اور ان کی حدود کے ساتھ اپنی جدوجہد سے نمٹنے کے دوران ، ہر طرح کی مجرمانہ سرگرمی اور شہر کو لاحق خطرات سے نمٹنے کے لیے کام کرتی ہے۔

پہلے سیزن میں پراسرار سپروائیلین سلیڈ (رون پرل مین) سے کشور ٹائٹنز کے تعارف پر توجہ دی گئی ہے ، جو روبین کو اپنے شکاری میں بدلنے کی کوشش کرتا ہے۔ دوسرا سیزن "دی جوڈس کنٹریکٹ" کی کہانی کی موافقت ہے جہاں نیا ہیرو ٹیرا (ایشلے جانسن) ٹیم میں شامل ہوتا ہے جبکہ سلیڈ کے ساتھ خفیہ طور پر ان کے خلاف سازشیں کر رہا ہے۔ تیسرے سیزن میں سائبرگ کی برائی تنظیم H.I.V.E کے ساتھ تنازع کو دکھایا گیا ہے اور ان کے رہنما برادر بلڈ (جان دیماگیو) ، سائبرگ کو اکیلاڈ (ولی وہٹن) ، اسپیڈی (مائک ایرون) ، بمبلبی (ٹی کییاہ کرسٹل کیمیہ) اور میس ی مینوس (فریڈی روڈریگ) کے ساتھ ٹائٹن ایسٹ کے ساتھ سپر ہیرو ٹیم بنانے کا اشارہ کرتے ہیں۔ چوتھے سیزن میں ، راون اپنے آپ کو ناپسندیدہ طور پر ایک سازش میں ملوث پایا جس سے دنیا کے وجود کو خطرہ ہے جب اس کے شیطان کے والد ٹریگن (کیون مائیکل رچرڈسن) زمین کو غلام بنانے کی کوشش کرتے ہیں۔ پانچویں سیزن میں ، ٹین ٹائٹنز نے دیگر متعدد ہیروز کے ساتھ افواج میں شامل ہوکر اخوان کے خلاف جنگ ، جانوروں کے لڑکے کے دیرینہ دشمن اور ان کے ھلنایک کی فوج کا مقابلہ کیا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.fernsehserien.de/teen-titans — اخذ شدہ بتاریخ: 13 جون 2020

بیرونی روابط[ترمیم]