پوسٹ ٹرتھ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

پوسٹ ٹرتھ (انگریزی: Post-truth) سیاست کے طالب علموں کے لیے ایک دلچسپ مظہر ہے ۔2016 کے اختتام پر آکسفورڈ ڈکشنری میں شامل ہونے والے لفظ پوسٹ ٹرتھ Post Truth کو ورڈ آف دی ائیر قرار دیا گیا ۔پوسٹ ٹرتھ سے مراد آج کل لوگوں کا یہ رجحان ہے کہ وہ حقائق اور دلائل کو پس پشت ڈال کر وقتی ہیجان میں جذبات کی بنیاد پر فیصلے کرتے ہیں بالادست قوتیں اس جذباتیت کو استعمال کرتی ہیں ۔ یعنی سچ ابھی جوتے ہی پہن رہا ہوتا ہے اور جھوٹ آدھی دنیا کا چکر لگا کر واپس آجاتا ہے ۔ پروین شاکر کا شعر میں سچ کہوں گی اور ہار جاؤں گی۔ وہ جھوٹ بولےگا اور لاجواب کردے گا۔ پوسٹ ٹرتھ کی ٹھیک طور پر عکاسی کرتا ہے۔

مثالیں[ترمیم]

ڈونالڈ ٹرمپ کی پوری الیکشن کمپین پوسٹ ٹرتھ کا شاہکار تھی ۔انتہائی ہوشیاری سے الیکشن سے محض 36 گھنٹے قبل پوپ کی ٹرمپ کیلیے حمایت کا جھوٹا اعلان کردیا گیا امریکہ اور اٹلی کے ٹائم کا فرق پھر وٹیکن سٹی کا اپنا پیچیدہ طریقہ کار جب تک ووٹر تک پوپ کی تردید پہنچتی ٹرمپ کا جادو چل چکا تھا۔ ہیلری کے بارے میں یہ بات دھڑلے سے اڑا دی گئی کہ وہ داعش کی سہولت کار ہیں وہ تردید کرتی رہ گئیں۔انڈیا میں مودی کی فتح، برطانیہ میں بریکسٹ ریفرنڈم کے نتائج۔ عراق میں کیمیائی ہتھیاروں کی کہانیاں۔ یہ سب پوسٹ ٹرتھ کے مظاہر ہیں۔

وجوہات[ترمیم]

پوسٹ ٹرتھ کی وجہ روایتی اشرافیہ اور برسوں سے جیتنے والے سیاسی چہروں سے بیزاری قرار دی گئی ہے ۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

اس مضمون«‌پوسٹ ٹرتھ» کا عنوان غیر اردو زبان یا اردو کلمہ نویسی میں ہے۔:

«‌پوسٹ ٹرتھ» کا اردو متبادل ہوسکتا ہے۔ اردو متبادل ہونے کی صورت میں تبادلۂ خیال:پوسٹ ٹرتھ پر اردو نام کا حوالہ دے کر «‌پوسٹ ٹرتھ» کو اردو عنوان کے صفحے پر منتقل کر دیں۔

Information icon.svg  کلمہ نویسی کے بارے میں جاننے کیلئے یہاں کلک کریں