پولینڈ بال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
User-generated representation of Polandball.

پولینڈ بال انٹرنیٹ صارفین کی تیار کردہ مزاحیہ میم ہے جس کی بنیاد ایک جرمن پروجیکٹ Krautchan.net نے سن 2009 میں رکھی۔ انٹرنیٹ صارفین کی تیار کردہ یہ انٹرنیٹ میم قومی دقیانوسی تصورات اور بین الاقوامی تعلقات کو اکثر ٹوٹی پھوٹی انگریزی اور مزاخیہ طرز کے طور پر پیش کرتی ہیں۔

پس منظر[ترمیم]

پولینڈ بال کی بنیاد اگست 2009 میں drawball.com پر پولش انٹرنیٹ صارفین اور باقی دنیا کے انٹرنیٹ صارفین کے درمیان وجود میں آئی۔ drawball.com ویب سائٹ انٹرنیٹ صارفین کو ایک مجازی کینوس فراہم کرتا ہے اور ایک ایسا ذریعہ فراہم کرتا ہے جہاں پر انٹرنیٹ صارفین جو چاہے لکھ اور نقاشی کر سکتے ہیں۔ پولش انٹرنیٹ پر یہ خیال گیند پر پولستانی پرچم کو متوجہ کرنے کے لیے اٹھایا گیا تھا اور پولینڈ کے ہزاروں انٹرنیٹ صارفین نے ساتھ مل کر بال پر"POLSKA" لکھا۔ بعد میں 4chan کے تعاون کے بعد یہ ایک بڑا سوستیک کی صورت میں اختیار کر گیا۔[1][2]

Krautchan.net پروجیکٹ میں زیادہ تعداد انگریزی بولنے والے انٹرنیٹ صارفین کی ہیں۔ پولینڈ بال کا آغاز ستمبر 2009 میں ٹوٹی پھوٹی انگریزی میں فیلکو نامی ایک شخص نے ایک غیر سیاسی انداز میں پینٹ کا استعمال کرتے ہوئے ایک واجوک نامی شخص کو تنگ کرنے کے لیا کیا جس کے بعد پولینڈ بال کارٹون روسیوں میں کافی حد تک مقبول ہو گیا۔[1][3][4][5]

پولینڈ بال کے کوئی مقرر کردہ مصنفین نہیں ہیں اور کوئی بھی انٹرنیٹ صارفین اس میں اپنا حصہ شامل کر سکتا ہے جس کی وجہ سے ساری دنیا میں انٹرنیٹ صارفین میں یہ کافی حد تک مقبول ہو گیا ہے۔[5][6]

Themes[ترمیم]

پولینڈ[ترمیم]

پولینڈ بال نے اس وقت مقبولیت حاصل کی جب پولینڈ کے صدر Lech Kaczyński کا انتقال ہوا۔ پولینڈ، بال پولینڈ کی تاریخ، دیگر ممالک کے ساتھ تعلقات اور عقائد کا عکس پیش کرتا ہے۔ بال کارٹون کے درمیان بات چیت ٹوٹی پھوٹی انگریزی میں پیش کی جاتی ہے۔[1][2][3][7][8]

پولینڈ بال کی بنیاد اس مزاح سے پیدا ہوتی ہیں کہ روس خلا میں پرواز کر سکتے ہیں کہ جبکہ پولینڈ نہیں۔ سب سے زیادہ مقبول پولینڈ بال کارٹون کی بنیاد اس سے شروی ہوتی ہے کہ زمین ایک بڑے الکا سے مارا جائے کا جس کے نتیجے میں خلائی ٹیکنالوجی والے سارے ممالک زمین کو چھوڑ کر اوربٹ سیارے میں چلے جائے گے۔ کارٹون کے آخر میں میں یہ بتایا جاتا ہے کہ پولینڈ زمین پر ہی ہے اور ٹوٹی ہوئی انگریزی میں روتے ہوئے یہ کہ رہا ہے کہ “پولینڈ اب بھی خلا میں پرواز کر سکتا“۔ اسی طرح ایک اور پولینڈ بال کارٹون میں یہ بتایا گیا ہے کہ پولینڈ تمام ممالک کے بالز کو یہ کہ کر بورنگ اور ھسانے کی کوشش کر رہا ہوتا ہے کہ پولینڈ نے جب روس اور ترکوں کو کچلا تو یہ دنیا میں سب سے بڑا ملک بن گیاتھا۔[1][2][3][7][9]

دیگر ممالک[ترمیم]

An example of a Polandball comic, commenting on the relations of بھارت with پاکستان and چین.

پولینڈ بال میں دیگر ممالک کے کارٹون مزاح بھی شامل ہیں لیکن ان مزاحیہ کارٹون کو عموما اب بھی پولینڈ بال کے طور پر جانا چاہتا ہے۔ اس کے علاوہ انہیں کنٹری بالز بھی کہا جا سکتا ہے۔ ممالک کو گیندوں کے طور پر نمائندہ اور پیش کیا جاتا ہے سوائے سنگاپور کے جسے ر کی شکل میں پیش کیا جاتا ہے جبکہ اسرائیل کو ایک Hypercube کی شکل دی گئی ہے۔ قزاقستان کو اینٹ کی شکل دی گئی ہے اور برطانیہ ایک اعلی ٹوپی اور monocle پہنے دکھایا گیا ہے۔[1][5][5][6]

پولینڈ بال دنیا کی تاریخ اور حالات حاضرہ پر خصوصی توجہ اور بین الاقوامی واقعات پر تبصرہ کرنے پر مرکوز رہتا ہے۔ اہم واقعات جس کو پولینڈ بال نے کارٹونز کے طور پر پیش کیا اور جن کا میڈیا میں بھی زکر کیا گیا ہے وہ جارج ماریو Bergoglio ہے جنکو 2013 پوپ کے اجلاس میں نئے پوپ کے طور پر منتخب ہونے کے لیے دکھایا گیا، 2014 یوکرائن کے بحران اور تائیوان میں فلپائنی کارکنوں سے متعلق معاملات ہیں۔

Assessment[ترمیم]

An example of a Polandball comic which sees Poland playing Europa Universalis. This comic was used by Wojciech Oleksiak on culture.pl to illustrate the concept of Poles telling stories about their history.[10]

Wojciech Oleksiak، culture.pl پر لکھنے، پولستانی حکومت کا ایک منصوبے culture.pl جو پولستانی زبان اور بیرون ملک ثقافت کو فروغ دینے کے لیے ہے جس کو Adam Mickiewicz Institute فنڈز فراہم کرتا ہے، میں بتایا گیا ہے کہ پولینڈبال پروجیکٹ جس کو ہر کوئی مرتب کر سکتا ہے، یہ لوگوں کے لیے ایک بہت اچھا ذریعہ ہے کہ لوگ نسل، مذہب اور تاریخ پر اپنے ذاتی خیالات کا اظہار کر سکتا ہے۔ انٹرنیٹ پر ایک اچھی مثال کے طور پولینڈبال کو بیان کرتے ہوئے مزید بتایا گیا ہے ایسے کامک مزاح "اشج مناسب، نسل پرست، غیر مہذب یا صرف سادہ گونگے" ہوسکتے ہیں لیکن ان کی توجہ جو سیاسی غلط نوعیت کو پیش کرنے کی ہیں وہ انہیں حصوصیت ہے۔

مزید بتایا گیا ہے کہ پولینڈ بال مزاح اکثر پولستانی دقیانوسی تصورات کو خود بھی ایسے پیژ کرتا ہے کہ دیگر قومیتوں کے مقابلے میں پولستانی ٹھیک طور پر انگریزی نہیں بول سکتے اور پولینڈ خود پھیکا نفسیاتی و کیتھولک ملک ہے۔ دوسری طرف پولینڈ کی شاندار تاریخ کے بارے پیش کی گئی ہیں۔ مزید یہ کہ پولینڈ کی اپنی ناکامی کے لیے بیرونی طاقتوں کو مورد الزام ٹھہرایا جو زیادہ تر سچ ہے، لیکن کسی حد تک جائز ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب پ ت ٹ Wojciech Orliński (5 August 2014)۔ "Wyniosłe lol zaborców, czyli Polandball" (Polish زبان میں)۔ Gazeta Wyborcza۔ اصل سے جمع شدہ 1 January 2012 کو۔ اخذ کردہ بتاریخ 6 August 2014۔ 
  2. ^ ا ب پ Radosław Zapałowski (15 February 2010)۔ "Znowu lecą z nami w... kulki" (Polish زبان میں)۔ Cooltura۔ اصل سے جمع شدہ 5 August 2014 کو۔ اخذ کردہ بتاریخ 6 August 2014۔ 
  3. ^ ا ب پ Kuba Kapiszewski (13/2010)۔ "Fenomem - Polska nie umieć kosmos" (Polish زبان میں)۔ Przegląd۔ اصل سے جمع شدہ 5 August 2014 کو۔ اخذ کردہ بتاریخ 5 August 2014۔ 
  4. "Polandball"۔ Knowyourmeme۔ اخذ کردہ بتاریخ 6 August 2014۔ 
  5. ^ ا ب پ ت Nils Dagsson Moskopp Erlehmann & Christian Heller Plomlompom (2013)۔ "MS-Paint-Comics"۔ Internet-Meme : kurz & geek (German زبان میں) (اشاعت 1)۔ O'Reilly Verlag۔ صفحات 86–88۔ آئی ایس بی این 9783868998061۔ اخذ کردہ بتاریخ 5 August 2014۔ 
  6. ^ ا ب نقص حوالہ: ٹیگ <ref>‎ درست نہیں ہے؛ vox نامی حوالہ کے لیے کوئی مواد درج نہیں کیا گیا۔ (مزید معلومات کے لیے معاونت صفحہ دیکھیے)۔
  7. ^ ا ب Tomek Cegielski (12 April 2011)۔ "MEMY. Legendy Internetu" (Polish زبان میں)۔ Hiro.pl۔ اصل سے جمع شدہ 5 August 2014 کو۔ اخذ کردہ بتاریخ 5 August 2014۔ 
  8. Jakub Kralka (11 May 2012)۔ "Polski internet to potęga, po co te kompleksy?" (Polish زبان میں)۔ Spider's Web۔ اصل سے جمع شدہ 5 August 2014 کو۔ اخذ کردہ بتاریخ 5 August 2014۔ 
  9. "Polandball cartoon"۔ Unknown۔ Unknown۔ اصل سے جمع شدہ 26 March 2012 کو۔ اخذ کردہ بتاریخ 5 August 2014۔ 
  10. نقص حوالہ: ٹیگ <ref>‎ درست نہیں ہے؛ casestudy نامی حوالہ کے لیے کوئی مواد درج نہیں کیا گیا۔ (مزید معلومات کے لیے معاونت صفحہ دیکھیے)۔

بیرونی روابط[ترمیم]