پکوچ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

پکوچ (ピカチュウ) پوکیمون کی ایک پرجاتی ہیں، جو ویڈیو گیمز، متحرک ٹیلی ویژن شو اور فلموں، ٹریڈنگ کارڈ کھیلوں اور ایک پوکیمون کمپنی کے پوکیمون کمپنی کی لائسنس یافتہ مزاحیہ کتابوں میں شامل ہوتے ہیں۔ پکوچی ڈیزائن آٹوکو نشیڈا کی طرف سے تصور کیا گیا تھا اور کین سیوگیموری کی طرف سے حتمی شکل دی۔ پکوچ پہلے جاپان میں پوکیمون ریڈ اور گرین میں شائع ہوا اور بعد میں اصل کھیل لڑکے کے لیے پہلی بین الاقوامی سطح پر جاری پوکیمون ویڈیو گیمز، پوکیمون ریڈ اور بلیو میں۔

پوکیمون کے دیگر پرجاتیوں کی طرح، پکوچ اکثر انسانوں کی طرف سے دوسرے پوکیمون کے کھیل کے ساتھ لڑنے کے لیے قبضہ کر لیا جاتا ہے۔ پکوچ کے پوکیمون کا سب سے زیادہ معروف قسموں میں سے ایک ہیں، ایک ہی پوکیمون ہونے والے سیریز میں ایک مرکزی کردار ہے بڑی وجہ۔ پیکوک کو پوکنیم فرنچائز کے ساتھ ساتھ اس کی شبیہ کا ایک اہم کردار تصور کیا جاتا ہے اور حالیہ برسوں میں جاپان پاپ ثقافت کا ایک آئکن بن گیا ہے۔ یہ نینٹینڈو کے لیے ایک اہم مذکورہ میں سے ایک کے طور پر بھی دیکھا جاتا ہے۔

تصور اور ڈیزائن[ترمیم]

گیم فریک کی طرف سے تیار کردہ اور نینٹینڈو کی طرف سے شائع کردہ، 1996 میں جاپان میں پوکیمون سیریز شروع ہوئی اور "پوکیمون" نامی جانوروں کی کئی پرجاتیوں کی خصوصیات پیش کرتے ہیں جنہیں "ٹرینرز" کہا جاتا ہے، انہیں دوسرے کھلاڑیوں کو پکڑنے، تربیت اور استعمال کرنے کے لیے حوصلہ افزائی کی جاتی ہے۔ پوکیمون یا کھیل کی دنیا سے بات چیت کرتے ہیں۔ پچاکو ایک مختلف مختلف پوکیمون ڈیزائنوں میں سے ایک تھا جن کا خیال کھیل فریک کی کردار کی ترقی کی ٹیم تھی۔ آرٹسٹ آٹوکو نشیڈا کو پکوچ کے ڈیزائن کے پیچھے اہم شخص کے طور پر جمع کیا جاتا ہے، جو فنکار کین سوگمووری کے بعد بعد میں حتمی شکل دی گئی تھی۔ سلسلہ پروڈیوسر ستوششی تاجری کے مطابق، اس کا نام ماؤس کی طرح ماؤس جیسے جانور سے آیا اور دو جاپانی آوازوں کا مجموعہ سے نکال لیا گیا: پکا، ایک برقی چمک آواز اور چاؤ، ایک ماؤس کی آواز بنا دیتا ہے۔ ڈویلپر، جنیچی مسدا نے جاپانی اور امریکی دونوں مشترکہ دونوں کو اپیل کرنے کی کوشش کی وجہ سے پچاکو کا نام سب سے زیادہ مشکل پیدا کیا۔

1 فوٹ 4 (0.4 میٹر) لمبے لمبے حصے میں، پکیچ نے پہلی "الیکٹرک قسم" پوکیمون پیدا کیا، ان کے ڈیزائن کا مقصد بجلی کے تصور کے گرد گھومنا تھا۔ وہ پکی کی طرح مخلوق کے طور پر ظاہر ہوتے ہیں جو ان کے پٹھوں اور ان کے بجلی کی بولٹ کے سائز کے پٹھوں کے حصے کو ڈھکنے بھوری نشان کے ساتھ مختصر، پیلے رنگ کی فر ہے۔ ان کے گالوں پر سیاہ ٹھوس، نشانیوں اور سرخ سرکلر پاؤچ ہیں، جو بجلی سے چمکتے ہیں۔ پوکیمون ہیرے اور پرل میں، جنسی اختلافات متعارف کرایا گیا؛ ایک خاتون پکوچی اب اس کی دم کے اختتام میں ایک اندرونی ہے، یہ دل کی شکل دکھاتی ہے۔ وہ بنیادی طور پر اپنے مقاصد پر بجلی کی فراہمی سے بجلی کی طرف سے حملہ کرتے ہیں۔ فرنچائز کے سیاق و سباق کے اندر اندر، ایک پکیچ "راؤنڈ" سے آگاہ کرتے وقت ایک راچی میں تبدیل کر سکتا ہے یا "تیار" کر سکتا ہے۔ بعد میں عنوانوں میں ایک ارتقا پسند پیش گوئی "پیچی" نامی متعارف کرایا گیا تھا، جس میں اس کے ٹرینر کے ساتھ قریبی دوستی قائم کرنے کے بعد پکیچیو میں تیار ہوا۔

ابتدائی مزاحک کتاب سیریز زیادہ "مشغول" بنانے کے لیے ابتدائی طور پر پرسکون کے طور پر بعد میں، پکیچ اور پوکیمون کلیفائری دونوں فرنچائز کی تجارت کے لیے اہم کردار ادا کیا گیا تھا۔ تاہم، متحرک سیریز کی پیداوار کے ساتھ، پکوچ کو خواتین کے ناظرین اور ان کی ماں وں سے اپیل کرنے کی کوشش میں، بنیادی شبیہہ کے طور پر منتخب کیا گیا تھا اور اس کے تحت مخلوق نے بچوں کے لیے قابل اعتدال پسند پالتو جانوروں کی تصویر پیش کی۔ اس کا رنگ بھی فیصلہ کن عنصر تھا، جیسے پیلے رنگ ایک فاصلے سے بچوں کو پہچاننے کے لیے بنیادی رنگ اور آسان ہے اور اس حقیقت پر غور کرنے کے ساتھ ہی وقت میں صرف ایک ہی دوسرے مقابلے والی پیلے رنگ کا گراؤنڈ وین - پوہ تھا۔ اگر تاجری نے اعتراف کیا کہ کردار لڑکے اور لڑکیوں دونوں کے مقابلے میں نسبتا مقبول تھا، پکیچو کا خیال ان کے گزرنے کے طور پر نہیں تھا اور انہوں نے محسوس کیا کہ اس سلسلے کے انسانی پہلو نے جاپانی بچوں کو نظر انداز کیا جو خود کو آسانی سے پکیچ کو قبول کر رہا تھا۔