چولپان الہان

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

چولپان الہان (8 اگست 1936 – 25 جولائی 2014) ترک سینما اور تھیٹر کی اداکارہ تھیں۔ 1998 میں انہیں ترکی کی اسٹیٹ آرٹسٹ کا خطاب ملا۔ انہوں نے 300 سے زیادہ فلموں اور تھیٹر ڈراموں میں کام کیا۔

ابتدائی زندگی[ترمیم]

چولپان الہان نے اپنی ثانوی تعلیم استنبول کنڈلی ہائی اسکول برائے لڑکیوں سے حاصل کی۔ بعد میں اس نے استنبول میونسپل ڈرامہ اسکول میں تھیٹر کی تعلیم حاصل کی اور استنبول کی اسٹیٹ اکیڈمی میں فنون لطیفہ میں مصوری کی تعلیم حاصل کی۔ اکیڈمی سے اپنے ساتھی طلبا کے ساتھ مل کر اس نے بعد میں "اکیڈمی تیاٹروسو (اکیڈمی تھیٹر)" کے نام سے ایک شوقیہ تھیٹر گروپ تشکیل دیا اور ڈرامے تیار کیے۔

فنی کیریئر[ترمیم]

ترکی کی اسٹیٹ آرٹسٹ[ترمیم]

1998 میں ، انہیں ترکی کی وزارت ثقافت نے " ترکی کی ریاستی فنکارہ" کا خطاب دیا تھا۔

ذاتی زندگی[ترمیم]

وہ مشہور شاعر اور مصنف عطیلا الہان کی بہن ، اور ترکی سنیما کے مشہور اداکاروں میں سے ایک سدری آلیشیک کی اہلیہ تھیں ، جن کے ساتھ 1959 میں شادی کے بندھن میں بندھی اور 1995 میں شوہر کی موت تک وہ شادی نبھاتی رہیں۔ ان کا ایک بچہ ، کیرم آلییشیک ہے جو ایک اداکار بھی ہے۔

وہ 25 جولائی 2014 کو استنبول میں واقع اپنے گھر پر دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کر گئیں۔ [1] وہ اپنے شوہر کے پہلو میں استنبول کے زنجیرلی کویو قبرستان میں مدفون ہیں۔ [2]

میراث[ترمیم]

الہان سدری آلیشیک ثقافتی مرکز کا بانی تھا۔ [3]

مزید دیکھو[ترمیم]

  • ترکی کا سنیما

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Veteran actress Çolpan İlhan dies of heart attack". Todayszaman.com. July 25, 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 25 جولا‎ئی 2014. 
  2. http://www.aa.com.tr/en/culture-and-art/364629--turkeys-theater-star-colpan-ilhan-dies-at-77
  3. http://www.sakm.net/index/sadri-alisik/