Inca Garcilaso de la Vega

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

گیمز سوریز ڈی فگیرو ، نے 1563 سے انکا گارسیلاسو ڈی لا ویگا کا نام تبدیل کر دیا (کزکو ، حکومت نیوئا کاسٹیلا ، 12 اپریل ، 1539۔ کرڈوبا ، اسپین ، 23 اپریل 1616) ، ہسپانوی نسل کے مصنف اور مؤرخ تھے۔ انکا موجودہ پیرو علاقے میں پیدا ہوا۔

انہیں " امریکہ کا پہلا حیاتیاتی اور روحانی استقامت " سمجھا جاتا ہے یا دوسرے لفظوں میں ، امریکا کا پہلا نسلی اور ثقافتی میسٹیجو جو اپنے دو ثقافتی ورثے کو سمجھنا اور مفاہمت کرنا جانتا تھا: امریکی ہندوستانی اور ہسپانوی ، اسی وقت تک پہنچنے میں بہت اچھا فکری شہرت۔ لوئس البرٹو سنچیز نے انھیں "عالمگیر شخصیت اور نسب کا پہلا میسٹیزو بتایا جس نے امریکا کو جنم دیا۔

انھیں "نیو ورلڈ ادیبوں کا شہزادہ" بھی کہا جاتا ہے ، چونکہ ان کا ادبی کام ، جو نشا . ثانیہ کے دور میں واقع ہے ، اس نے ہسپانوی زبان کے بہت بڑے کمانڈ اور استعمال کی نشان دہی کی ہے ، کیوں کہ مینینڈیز جیسے ناقدین نے اسے تسلیم کیا ہے۔ اور پیلیو ، ریکارڈو روجاس ، راؤل پورس بیرینسیا اور جوس ڈی لا ریوا اگیرو ی اسما ۔ اگسٹو تمیو ورگاس نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ: "اگر گارسیلاسو میں تاریخ اور خیالی نثر مثال ہے تو ، مضمون بھی اس میں ایک اعلی نمائندہ ہے۔" ماریو ورگاس للوسا نے اسے خوبصورت اور خوبصورت نثر کو اجاگر کرتے ہوئے اسے ایک محض کہانی سنانے والے کے طور پر بھی پہچانا ہے