امرتی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
امرتی / جہانگیری
Imarti / Jhangiri
JalebiIndia.jpg
امرتی
متبادل نامامرتی، جہانگیری
کھانے کا دورمیٹھا
اصلی وطنبرصغیر
بنیادی اجزائے ترکیبیدال ماش کا آٹا، زعفران، گھی، شکّر

امرتی یا جہانگیری برصغیر کا ایک میٹھا ہے۔ امرتی یا امارتی ایک ہندوستانی میٹھا ہے جس کی شروعات بھی ہندوستان سے ہی ہوئی [1]۔ وگنا منگو آٹے کو خوب تل کر گول پھولوں کی شکل میں بنایا جاتا ہے، پھر اسے شیرے یا شیرینی میں اچھی طرح ڈبویا جاتا ہے تاکہ مٹھاس اس میں رچ بس جائے۔ یہ میٹھا امیتی، امرتی ، امارتی، جہانگری اور جہانگیری/جانگری کے نام سے بھی جانی جاتی ہے۔ اس ڈش کو جلیبی نہیں سمجھنا چاہیے کیونکہ وہ امرتی کے مقابلے میں زیادہ میٹھی اور پتلی ہوتی ہے۔ [2] بنگلہ دیش میں امیتی یا امرتی ایک مقبول افتار پکوان ہے۔ [3] یہ افتار کے لیے سلہٹی میٹھے کی خصوصی ڈش ہے جسے بغیر زردہ رنگ کے بنایا جاتا ہے۔

اجزا اور ترکیب[ترمیم]

امرتی کالا آٹے کی مختلف اقسام سے تیار کی جاتی ہے ، جسے برصغیر پاک و ہند میں عام بولی میں جنگیری پارپو (دالیں) یا جنگیری سیاہ آٹا بھی کہا جاتا ہے، اکثر اس میں زعفران رنگ کے طور پر شامل کیا جاتا ہے۔ وگنا منگو ایک پانی میں کچھ گھنٹوں کے لئے بھگویا جاتا ہے ، اور پھر پیس کر اس کا آمیزہ بنا لیا جاتا ہے۔ آمیزے کو گھی میں ڈالا جاتا ہے، کبھی کبھار گھی کی بجائے دوسرا تیل بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ آمیزے کو ہندسی نمونوں میں ڈالا جاتا ہے اور بیچ میں اکثر ایک چھوٹی دائرہ رکھا جاتا ہے تاکہ اس کی شکل گوگل پھول جیسی بنے۔ آمیزے کو تلنے سے پہلے ، شیرے کا شربت تیار کیا جاتا ہے اور اس میں خوردنی کپور، لونگ، الائچی ، کیوڑہ اور زعفران کا ذائقہ شامل کیا جاتا ہے۔ تلے ہوئی مادے کو پھر شیرے کے شربت میں ڈبویا جاتا ہے جب تک کہ یہ پھول کر ایک خاص جسامت نہ اختیار کر لے اور شیرینی کی ایک خاص مقدار کو جذب نہ کر لے۔ شمالی ہندوستان میں، امرتی کو خشک کیا جاتا ہے ، لہذا یہ جلیبی سے زیادہ خشک ہوتی ہے۔ امرتی کے ٹکڑوں کو گرما گرم، معتدل درجہ حرارت پر یا فرج میں ٹھنڈا کرکے بھی پیش کیا جاتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Khanna، Sangeeta (2019-07-12). "Beniram is a 200-year-old shop selling Imarti in Jaunpur". The Hindu (بزبان انگریزی). ISSN 0971-751X. اخذ شدہ بتاریخ 01 نومبر 2020. 
  2. "Difference between Jalebi & Imarti". recipes.timesofindia.com. Times Food. اخذ شدہ بتاریخ 19 اپریل 2020. 
  3. প্রতিবেদক، নিজস্ব. "ইফতারে ঘোষপট্টির 'ডাইলের আমিত্তি'". Prothomalo (بزبان بنگالی). اخذ شدہ بتاریخ 02 دسمبر 2020. 

مزید دیکھیے[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]

  • ویکیمیڈیا العام پر Imarti سے متعلقہ وسیط