اوپر (2009ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
اوپر
(انگریزی میں: Up ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Up (2009 film).jpg

صنف مہم جویانہ فلم،  مزاحیہ فلم،  فنٹاسی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع طیران،  پیرانہ سالی  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 96 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 175000000 امریکی ڈالر[2]  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 29 مئی 2009 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[3][4]
16 اکتوبر 2009 (سویڈن)[5][4]
13 مئی 2009 (کان فلم فیسٹیول)[4]
28 مئی 2009 (روس)[4]
17 ستمبر 2009 (جرمنی)[6]
15 اکتوبر 2009 (ہنگری)[7]
29 جولا‎ئی 2009 (فرانس)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اعزازات
Oscar-free-version.svg اکیڈمی ایوارڈ برائے عمدہ اصل موسیقی اسکور (وصول کنندہ:Michael Giacchino)  ویکی ڈیٹا پر (P166) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v402056  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1049413  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اوپر (انگریزی: Up) ایک 2009 میں امریکی کمپیوٹر متحرک مزاحیہ ڈراما ایڈونچر فلم ہے جو پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ ریلیز ہوئی ہے۔

کہانی[ترمیم]

ینگ کارل فریڈرکن نے مشہور ایکسپلورر چارلس ایف منٹز کی مجسمہ سازی کی۔ جب یہ الزام عائد کیا جاتا ہے کہ وہ ایک بڑے پرندے کا کنکال گھڑا کر رہا ہے تو وہ جنوبی امریکا کے پیراڈائز فالس سے واپس لایا ، منٹز چلا گیا اور اس وقت تک واپس نہیں آنے کا عزم کیا جب تک کہ وہ زندہ گرفت میں نہ آجائے۔ کارل کی ملاقات الی نامی ایک لڑکی سے ہوئی ، جو منٹز کی ایک پرستار بھی ہے ، جس نے اپنے "کلب ہاؤس" یعنی پڑوس میں ایک چھوڑ دیا ہوا مکان - پیراڈائز فالس کو دیکھنے والی ایک پہاڑ میں منتقل کرنے کی خواہش کا اظہار کیا۔ بعد میں دونوں شادی شدہ اور بحال شدہ مکان میں رہتے ہیں اور کارل بیلون سیلز مین کا کام کرتی ہے۔ اسقاط حمل میں مبتلا اور بچے پیدا کرنے سے قاصر ، وہ پیراڈائز فالس میں جانے کے لیے بچت کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں ، لیکن وہ اپنی بچت کو زیادہ ضروری ضرورتوں پر صرف کرنے پر مجبور ہیں۔ اب بزرگ ، کارل آخر کار سفر کا انتظام کر رہے ہیں ، لیکن ایلی بیمار ہوکر فوت ہو گئی۔

کئی سالوں بعد ، کارل ، جو اب ریٹائر ہوچکا ہے ، ضد میں گھر میں رہتا ہے جبکہ اس کے آس پاس کے حصے کی جگہ فلک بوس عمارتیں آتی ہیں۔ جب کارل غلطی سے لڑائی کے دوران کسی تعمیراتی کارکن پر حملہ کرتا ہے تو ، عدالت اسے عوامی خطرہ سمجھتی ہے اور اسے ریٹائرمنٹ والے گھر منتقل ہونے کا حکم دیتی ہے۔ تاہم ، کارل نے الی سے وعدہ کیا ہے کہ وہ پیراڈائز فالس میں جائے گا اور اس نے اپنے گھر کو ہزاروں ہیلیم غبارے استعمال کرکے عارضی ہوائی جہاز میں تبدیل کر دیا اور اڑ گیا۔ رسل ، ایک نوجوان "وائلڈرنسی ایکسپلورر" جو بوڑھوں کی مدد کرنے کے لیے آخری میرٹ بیج حاصل کرنے کی کوشش میں کارل کا دورہ کرتا ہے ، ایک حادثاتی اسٹوا وے بن جاتا ہے۔ کارل کے رسل پر اترنے اور واپس آنے سے پہلے ، انھیں ایک طوفان کا سامنا کرنا پڑا جس نے انہیں جنوبی امریکا کی راہ تک پہنچا دیا۔

یہ گھر پیپراڈائز فالس کے سامنے ٹیپوئی پر اترا ہے۔ کارل اور رسل اپنے آپ کو پُرجوش گھر تک پہنچاتے ہیں اور گببارے پھٹنے سے پہلے ہی اس گھاٹی تک پہنچنے کی امید میں میسا کے اس پار چل پڑتے ہیں۔ رسل کا مقابلہ ایک دیودار ، رنگ برنگے اڑان بھرے پرندے سے ہوا ، جس کا نام انہوں نے "کیون" رکھا ہے۔ اس کے بعد وہ ڈگ نامی ایک گولڈن ریٹریور سے ملتے ہیں ، جو ایک خصوصی کالر پہنتا ہے جو اسے بولنے کی اجازت دیتا ہے اور پرندے کو اپنے مالک کے پاس لے جانے کا عزم کرتا ہے۔ اگلے دن ، ان کا مقابلہ الفر ،ی ، ڈوبرمین پنسچر کی سربراہی میں ، جارحانہ کتوں کے ایک پیکٹ سے ہوا اور انہیں اپنے مالک کے پاس لے جایا گیا ، جو بزرگ چارلس منٹز ثابت ہوا۔ منٹز نے کارل کو دعوت دی اور رسل اپنے مستحق پر سوار تھے ، جہاں وہ وضاحت کرتے ہیں کہ وہ اب بھی اپنے دیو پرندے کی تلاش کر رہے ہیں۔ جب رسل نے کنکال کی کیوین سے مماثلت نوٹ کی تو ، منٹز مخالف ہو جاتے ہیں ، انہیں یقین ہے کہ وہ خود پرندے کو پکڑنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

کارل ، رسل اور ڈگ فرار ہو گئے اور ان کا تعاقب کتوں نے کیا۔ اس عمل میں اس کی ٹانگ کو چوٹ پہننے سے کیون نے ان کو بچایا۔ کارل اس کو گھر واپس آنے میں مدد کرنے پر راضی ہے ، لیکن جس طرح کیون اپنی لڑکیوں کے ساتھ دوبارہ ملنے کے لیے تیار ہے اسی طرح منٹز نے اسے اپنی گرفت میں لے لیا اور کارل کے گھر کے نیچے آگ لگادی جس سے وہ اسے بچانے یا کیون کے درمیان انتخاب کرنے پر مجبور ہو گیا۔ کارل گھر کو بچاتا ہے اور بالآخر زوال تک پہنچ جاتا ہے ، لیکن رسل کیون کو چھوڑنے پر کارل پر پریشان ہے۔ کارل ایلے کی بچپن کی اسکریپ بک کے ذریعے دیکھتا ہے اور یہ دیکھ کر حیرت زدہ رہتا ہے کہ اس نے خالی صفحات میں ان کی شادی کی تصاویر بھری ہیں ، اس کے ساتھ ہی اس نے اپنے اسپتال کے بستر سے لکھا ہوا نوٹ بھی "ایڈونچر" کے لیے شکریہ ادا کیا ہے اور اسے نئی کتاب لینے کی ترغیب دی ہے۔

دوبارہ تشریف لے جانے پر ، کارل باہر چلا گیا ، صرف یہ دیکھ کر کہ رسل کو اڑتے ہوئے دیکھا گیا ، کچھ گببارے اور پتی بنانے والا استعمال کرکے کیون کو بچایا۔ کارل اپنے فرنیچر اور کیپس کو باہر پھینک دیتا ہے ، جس سے گھر کو ہلکا کرنا پڑتا ہے۔ منٹز نے رسل کو اپنی گرفت میں لے لیا ، لیکن کارل اور ڈگ بورڈ کے قابل اور رسل اور کیون دونوں کو آزاد کرتے ہیں۔ منٹز نے ان کا تعاقب کارل کے گھر کیا ، لیکن وہ واپس ہوائی جہاز میں چھلانگ لگا کر فرار ہو گئے ، جبکہ منٹز کچھ غبارے کی لکیروں پر پھنس گئے اور ان کی موت ہو گئی۔ مکان ، بہت زیادہ غبارے ضائع ہوچکا ہے ، بادلوں سے نظروں سے باہر نکلتا ہے۔

کارل اور رسل نے کیون کو اپنی لڑکیوں کے ساتھ ملایا اور منٹز کے سارے کتوں کو اپنے ساتھ لے کر واپس گھر کو اڑانے کی کوشش کی۔ رسل کو اپنا "عمر رسیدہ افراد" کا بیج ملتا ہے اور کارل رسل کو انگور کے سوڈا بوتل کی ٹوپی کے ساتھ پیش کرتا ہے جو ایلے نے کارل کو پہلی بار ملنے کے وقت دیا تھا ، جسے اب وہ "دی ایلی بیج" کہتے ہیں۔ دریں اثنا ، کارل سے ناواقف ، ایلی سے کیے گئے اپنے وعدے کو پورا کرتے ہوئے ، اس کا گھر پیراڈائز فالس کے پاس پہاڑ پر اترا ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. سانچہ:Cite BOM
  2. ^ ا ب http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=Up.htm
  3. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=up.htm
  4. http://www.d-zine.se/filmer/upp.htm
  5. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=68078&type=MOVIE&iv=Basic
  6. http://www.imdb.com/title/tt1049413/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 27 جنوری 2017
  7. http://nmhh.hu/dokumentum/158984/2009_filmbemutatok_osszes.xls
  8. ^ ا ب پ ت ٹ "Up (2009)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 20 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]