بیوٹی اینڈ دی بیسٹ (1991ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
بیوٹی اینڈ دی بیسٹ
(انگریزی میں: Beauty and the Beast ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

صنف رومانوی فلم[1][2]،  میوزیکل فلم[1][3]،  فنٹاسی فلم[4][1]،  طربیہ ڈراما،  ڈراما فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع جمال  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 84 منٹ[5]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ بیوینا وسٹا پکچرز[6]
میزانیہ 25000000 امریکی ڈالر[7]
باکس آفس 440100000 امریکی ڈالر[7]
تاریخ نمائش 22 نومبر 1991 (ریاستہائے متحدہ امریکا)
20 نومبر 1992 (سویڈن)[8]
26 نومبر 1992 (جرمنی)[9][10]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اعزازات
Oscar-free-version.svg اکیڈمی ایوارڈ برائے عمدہ اصل موسیقی اسکور (وصول کنندہ:Alan Menken)  ویکی ڈیٹا پر (P166) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v4522  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0101414  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

بیوٹی اینڈ دی بیسٹ (انگریزی: Beauty and the Beast) ایک 1991 امریکی متحرک میوزیکل رومانٹک فنتاسی فلم ہے۔ والٹ ڈزنی فیچر انیمیشن کے ذریعہ تیار کردہ ، ڈول ہہن کے ذریعہ تیار کردہ ، والٹ ڈزنی پکچرز نے جاری کیا اور اس کی ہدایتکاری گیری ٹراسڈیل اور کرک وائز نے کی ہے۔

کہانی[ترمیم]

بھکاری عورت کا بھیس بدل کر ایک جادوگر ، طوفان سے پناہ کے بدلے ایک ظالم اور خود غرض شہزادے کو گلاب پیش کرتا ہے۔ جب وہ انکار کرتا ہے تو ، وہ اپنی شناخت ظاہر کرتی ہے اور شہزادے کے تکبر کے سبب ، وہ اسے ایک ہولناک جانور اور اس کے خادموں کو گھریلو سامان میں تبدیل کردیتا ہے۔ وہ گلاب پر جادو کرتی ہے اور شہزادے کو متنبہ کرتی ہے کہ جادو تب ہی ٹوٹ پائے گا جب وہ کسی دوسرے سے محبت کرنا سیکھے گا اور آخری پنکھڑی گرنے سے پہلے اس کے بدلے میں پیار کرے گا یا وہ ہمیشہ کے لیے ایک درندہ رہے گا۔

دس سال بعد ، ایک قریبی گاؤں بیلے میں ، موریس نامی ایک سنکی موجد کی کتاب سے محبت کرنے والی بیٹی ، ایڈونچر کا خواب دیکھتی ہے۔ وہ بار بار گستا ن سے ناراضی کا شکار شکاری سے گریز کرنے کی کوشش کرتی ہے جو اپنی خوبصورتی کی وجہ سے اس سے شادی کرنا چاہتی ہے۔ اپنی تازہ ایجاد ، خودکار لکڑی کا ہیلی کاپٹر ظاہر کرنے کے لیے ایک میلے کے راستے پر جاتے ہوئے ، ماریس جنگل میں کھو گئی اور حیوان کے قلعے میں پناہ مانگتی ہے ، لیکن حیوان نے اسے بدکاری کے الزام میں قید کر دیا۔ جب ماریس کا گھوڑا اس کے بغیر لوٹتا ہے تو ، بیلے اس کی تلاش کا کام کرتا ہے اور اسے محل کے خندق میں بند پایا گیا۔ جانور ماریس کو بطور قیدی اپنی جگہ پر لینے پر راضی ہے۔

بیلے نے محل کے نوکروں سے دوستی کی: لمیئر کینڈیبلرا ، کوگس ورتھ گھڑی ، مسز پوٹس ٹی چائپیوٹ اور اس کا بیٹا چپ ، ٹیچ اپ؛ وہ گیت کے ذریعہ اس کا کھانا پیش کرتے ہیں۔ جب وہ حرام مغربی ونگ میں گھومتی ہے اور گلاب کو ملتی ہے ، حیوان اسے پکڑتا ہے اور غصے سے اسے محل سے بھاگنے پر مجبور کرتا ہے۔ جنگل میں ، وہ بھیڑیوں کے ایک پیکٹ سے گھات لگا کر حملہ کرتا ہے ، لیکن حیوان نے اسے بچایا اور اس عمل میں زخمی ہو گئی۔ جیسا کہ بیل اپنے زخموں کو نرس دیتا ہے ، ان کے مابین ایک آہ و فغاں بڑھتا جاتا ہے اور جیسے جیسے وقت گزرتا جاتا ہے ، وہ محبت میں پڑنا شروع ہوجاتے ہیں۔

دریں اثنا ، مورس گاؤں واپس لوٹ گئیں اور بیلے کی پریشانی کے قصبے کے لوگوں کو راضی کرنے میں ناکام ہو گئیں۔ حیوان کے بارے میں موریس کے بیانات سن کر ، گیسٹن نے ایک منصوبہ تیار کیا: وہ قصبے کے پاگل پناہ کے وارڈن مونسئور ڈی آرک کو رشوت دیتا ہے ، تاکہ مورس کو پاگلوں کی حیثیت سے بند کر دیا جائے۔ اس کی حمایت کرنے والا کوئی نہیں کے ساتھ ، بیلے کے پاس گیسٹن سے شادی کے سوا کوئی چارہ نہیں ہوگا۔ تاہم ، اس سے پہلے کہ وہ کام کرسکیں ، ماریس تن تنہا بچاؤ کی کوشش کے لیے محل کی طرف روانہ ہو گ۔

جانور کے ساتھ ایک رومانٹک رقص شیئر کرنے کے بعد ، بیلے اپنے والد کی جانچ پڑتال کے لیے جانور کا جادوئی عکس استعمال کرتی ہے اور اسے جنگل میں گرتی ہوئی دیکھتی ہے۔ جانور نے اسے موریس کو بچانے کے لیے رہا کیا اور اسے ایک یادداشت کی حیثیت سے آئینہ دیا۔ بیلے اپنے والد کو گاؤں لے جانے کے بعد ، گیسٹن کی سربراہی میں دیہاتیوں کا ایک گروپ مورس کو حراست میں لینے کے لیے پہنچا۔ بیلے اپنے باپ کی تسکین کا ثبوت دیتے ہوئے بستی کو بستیوں کو جانور دکھانے کے لیے آئینے کا استعمال کرتا ہے۔ یہ جانتے ہوئے کہ بیل گائے جانور سے پیار کرتا ہے ، ایک غیرت مند گیسٹن نے اسے اور اس کے والد کو تہ خانے میں بند کر دیا ہے اور گاؤں کے لوگوں کو اس جانور کے قتل کے لیے محل میں اس کے پیچھے چلنے کے لیے ریلیاں لگاتے ہیں۔ چپ کی مدد سے ، جو ان کے گھر ایک اسٹاؤ وے کے طور پر پہنچا تھا اور ماریس کی لکڑی کاٹنے والی مشین ، مورس اور بیل فرار ہو کر واپس قلعے کی طرف بھاگے۔

جنگ کے دوران ، جانور کے خادم گاؤں والوں کو روک دیتے ہیں۔ گیسٹن نے اس کے ٹاور میں جانور پر حملہ کیا ، جو بیلے کے پیچھے پیچھے لڑنے کے لیے روانگی سے افسردہ تھا لیکن بیلے کی واپسی دیکھ کر اس کی روح دوبارہ مل جاتی ہے۔ انہوں نے گیسٹن کو شکست دی لیکن بیلے کے ساتھ اتحاد سے قبل اپنی جان بچائی۔ تاہم ، گیسٹن نے جانور کو چاقو سے جان سے مارا اور اس کی موت ہو گئی۔ جانور کی آخری پنکھڑی گرنے سے پہلے بیلے کے بازوؤں میں مر جاتی ہے۔ بیلے نے آنسوؤں سے جانور پر اپنی محبت کا دعوی کیا اور جادو ختم ہو گیا ، حیوان کو زندہ کیا اور اپنے تمام نوکروں اور اس کے قلعے کے ساتھ مل کر اپنی انسانی شکل کو بحال کیا۔ شہزادہ اور بیلے بادشاہی کے لیے ایک گیند کی میزبانی کرتے ہیں ، جہاں وہ خوشی سے ناچتے ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.filmaffinity.com/en/film966887.html — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اپریل 2016
  2. http://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=7229.html — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اپریل 2016
  3. http://stopklatka.pl/film/piekna-i-bestia-1991 — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اپریل 2016
  4. http://www.imdb.com/title/tt0101414/ — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اپریل 2016
  5. "Beauty and the Beast (U)". British Board of Film Classification. February 5, 1992. October 2, 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ September 28, 2016. 
  6. "Beauty and the Beast". امریکی فلم انسٹی ٹیوٹ. April 1, 2017 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ March 28, 2017. 
  7. ^ ا ب "Beauty and the Beast (1991)". باکس آفس موجو. August 3, 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ September 17, 2020. 
  8. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=16996&type=MOVIE&iv=Basic
  9. http://www.imdb.com/title/tt0101414/releaseinfo?ref_=tt_ov_inf
  10. http://www.imdb.com/title/tt0101414/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017

بیرونی روابط[ترمیم]