دی انکرڈیبلز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
دی انکرڈیبلز
(انگریزی میں: The Incredibles ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
The Incredibles.jpg

ہدایت کار
بریڈ برڈ[1]  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف سپر ہیرو فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
بریڈ برڈ  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 115 منٹ[2]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ بیوینا وسٹا پکچر ڈسٹربیوشن[3]
باکس آفس
تاریخ نمائش 12 نومبر 2004 (سویڈن)[4]
9 دسمبر 2004 (جرمنی)[5]
24 نومبر 2004 (فرانس)
5 نومبر 2004 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[6]
27 اکتوبر 2004 (BFI London Film Festival)[7]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png  
انکرڈیبلز 2  ویکی ڈیٹا پر (P156) کی خاصیت میں تبدیلی کریں Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v287450  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0317705  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

دی انکرڈیبلز (انگریزی: The Incredibles) ایک 2004 میں امریکی کمپیوٹر متحرک سپر ہیرو فلم ہے جو پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ ریلیز ہوئی ہے۔ بریڈ برڈ کے لکھے ہوئے اور ہدایت کردہ اس میں کریگ ٹی نیلسن ، ہولی ہنٹر ، سارہ واویل ، اسپینسر فاکس ، جیسن لی ، سیموئل ایل جیکسن اور الزبتھ پینا کی آوازیں نمایاں ہیں۔

کہانی[ترمیم]

1950 کی دہائی میں ، عوامی رائے سپر ہیروز کے خلاف ان کی جرائم کی لڑائی سے ہونے والے نفریاتی نقصان کی وجہ سے تبدیل ہو گئی۔ کئی مقدمات چلانے کے بعد ، حکومت سپر ہیرو ریلیوکیشن پروگرام شروع کرتی ہے ، جو "سپرسٹ" کو اپنی خفیہ شناختوں پر مستقل طور پر قائم رہنے اور ان کے کارناموں کو ترک کرنے پر مجبور کرتی ہے۔ پندرہ سال بعد 1960 کی دہائی کے وسط میں ، باب اور ہیلن پارر ، جو پہلے مسٹر انکریڈیبل اور ایلسٹیگرل کے نام سے جانا جاتا تھا۔ اگرچہ وہ اپنے کنبے سے پیار کرتا ہے ، لیکن باب اپنی مضافاتی طرز زندگی اور ایک وائٹ کالر ملازمت کی تلاش کرتا ہے۔ اپنے سب سے اچھے دوست ، لوسیوس بیسٹ کے ساتھ ، جو پہلے فیروزون کے نام سے جانا جاتا تھا ، کے ساتھ ، باب کبھی کبھار چوکیداری کے طور پر چاندنی روشن کرکے "عظمت کے دن" کو راحت بخش دیتا ہے۔

ایک دن ، جب اس بات کا پتہ چلا کہ اس کا ایک دوست سائمن جے پالڈینو ، جسے پہلے گزبرم کے نام سے جانا جاتا ہے ، لاپتہ ہے ، باب اور لوسیوس اپنی چاندنی کی سرگرمیوں کے دوران قریب ہی پھنس گئے۔ اگلے ہی دن ، جب اس کے سپروائزر نے اسے گلے لگنے سے روکنے کے بعد ، باب اپنا مزاج کھو دیا اور اسے اپنی الٰہی طاقت کا استعمال کرتے ہوئے اتفاقی طور پر زخمی کر دیا ، جس کے نتیجے میں باب برخاست ہوا۔ وطن واپس آکر ، باب کو میرج نامی ایک خاتون کا ویڈیو پیغام موصول ہوا ، جو اسے دور دراز کے نعمانیان جزیرے پر ایک وحشی ، تپائی نما فوجی روبوٹ ، اومنیڈرویڈ کو تباہ کرنے کا معاوضہ فراہم کرتی ہے۔ باب جزیرے کا سفر کرتا ہے ، جہاں وہ لڑائی کرتا ہے اور روبوٹ کو اپنی طاقت کے منبع کو چیرتے ہوئے اسے دھوکا دیتا ہے۔ باب کو عمل اور اس سے زیادہ تنخواہ کا جواز ملتا ہے۔ وہ اپنے کنبہ کے ساتھ اپنے تعلقات میں بہتری لاتا ہے اور سخت جسمانی تربیت کا آغاز کرتا ہے جبکہ اگلے دو مہینوں میں میرج سے کسی اور اسائنمنٹ کا انتظار کرتا ہے۔ اپنے سوٹ میں آنسو ڈھونڈتے ہوئے وہ سپر ہیرو کاسٹیوم ڈیزائنر ایڈنا موڈ سے مل جاتا ہے تاکہ اس کی اصلاح کی جاسکے۔ یہ فرض کرتے ہوئے کہ ہیلن جانتا ہے کہ باب کیا کررہا ہے ، ایڈنا بھی باقی کنبے کے لیے سوٹ بناتی ہے۔

ایک بار پھر نعمانیان کی طرف روانہ ہونے پر ، باب نے دریافت کیا کہ میرج بڈی پائن کے لیے کام کر رہا ہے ، جو ایک مایوس سابق پرستار ہے جسے انہوں نے اپنا سائڈکک قرار دے کر مسترد کر دیا تھا اور اب وہ ایک بے رحم موجد اور دولت مند اسلحہ فروش عرف سنڈروم کے تحت بن گیا ہے۔ سنڈروم کے غضب سے بچنے کے بعد ، باب کو ایک غار میں گزربیم کا کنکال ملا ، جس کی عکاسی دیوار پر لکھی گئی تحریر کی طرف اشارہ کرتی ہے: کرونوس۔ باب سنڈوم کے کمپیوٹر میں جھنجھوڑنے کے لیے اس لفظ کا استعمال کرتا ہے اور اسے پتہ چلتا ہے کہ سنڈروم اس سے لڑنے کے لیے گیزربیئم جیسے مختلف سپر ہیروز کی خدمات حاصل کرکے اومنیڈروڈ کو مکمل کررہا ہے اور اس عمل میں انھیں ہلاک کر دیا گیا۔ سنڈروم کا مقصد کامل اومنیڈروڈ کو میٹروویل بھیجنے کا ارادہ ہے ، جہاں وہ خفیہ طور پر عوام میں اس کو شکست دینے کے لیے اس کے کنٹرول میں ہیرا پھیری کرے گا اور خود "ہیرو" بن جائے گا۔ بعد میں وہ اپنی ایجادات بیچ دے گا تاکہ ہر شخص "سپر" بن سکے ، اصل سپر ہیروز کو بیکار دے۔

ہیلن ایڈنا کا دورہ کرتی ہے اور معلوم کرتی ہے کہ باب کیا رہا ہے۔ وہ باب کو ڈھونڈنے کے سوٹ میں بنائی گئی ایک بیکن ایڈنا کو چالو کرتی ہے ، جو نادانستہ طور پر اسے سنڈروم کے اڈے میں دراندازی کرتے ہوئے پکڑا گیا تھا۔ الاسٹیگرل نے ایک نجی طیارہ ادھار لیا ہے جس پر وہ نعمانیان کا سفر کریں گے۔ اسے پتہ چلا کہ وایلیٹ اور ڈیش نے ناراضی کا مظاہرہ کیا ہے اور جیک جیک کو نینی کاری کے ساتھ چھوڑ دیا۔ ہیلن کے ریڈیو نشریات سنڈروم نے اٹھا رکھے ہیں ، جو اسے گولی مارنے کے لیے اینٹی ایرکرافٹ میزائل بھیجتا ہے۔ ہوائی جہاز تباہ ہو گیا ہے ، لیکن ہیلن اور بچے زندہ رہتے ہیں اور جزیرے تک پہنچنے کے لیے اپنی طاقت کا استعمال کرتے ہیں۔ ہیلن نے اڈے میں دراندازی کی اور سنڈروم کا منصوبہ دریافت کیا۔ سنڈروم کی بے حسی سے مایوسی ہوئی جب اس کی جان کو خطرہ تھا ، میراج نے باب کو رہا کیا اور اسے اپنے کنبہ کی بقا کی اطلاع دی۔ ہیلن آکر باب کے ساتھ اپنے بچوں کو ڈھونڈنے کے لیے دوڑ لگائی۔ سنڈروم کے محافظ ڈیش اور وایلیٹ کا پیچھا کرتے ہیں ، جو اپنے والدین کے ساتھ دوبارہ ملنے سے پہلے انہیں اپنی طاقت سے روک دیتے ہیں۔ سنڈروم نے ان سب کو اپنی گرفت میں لے لیا ، جس سے وہ کنبے کو قید میں چھوڑ گیا جب وہ اومنیڈروڈ کو میٹروویل لے جانے والے راکٹ کے پیچھے چلا گیا۔

انجریڈیبلز میراج کی مدد سے ایک اور راکٹ میں میٹرو ویل سے فرار ہو گئے۔ اس کی اعلی درجے کی مصنوعی ذہانت کی وجہ سے ، اومنیڈروڈ سنڈروم کو اپنے لیے خطرہ سمجھتا ہے اور سنڈروم کی کلائی پر ریموٹ کنٹرول کو گولی مار دیتا ہے ، جس سے وہ اسے قابو کرنے سے قاصر ہوتا ہے اور اسے بے ہوش کردیتا ہے۔ انکریڈیبلز اور لوسیوس مل کر اومنیڈروڈ سے لڑتے ہیں۔ ہیلن نے ریموٹ کنٹرول حاصل کیا اور باب کو روبوٹ کے پنجوں میں سے ایک کو اپنے طاقت کا منبع ختم کرنے کے لیے استعمال کرنے کی اجازت دی۔ وطن واپس آکر ، انکریڈیبلز نے سنڈروم تلاش کیا ، جو جیک جیک کو اغوا کرکے بدلہ لینے کے بعد اسے اپنا سائڈ کک بناکر بلند کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ جب سنڈروم اپنے جیٹ کی طرف اڑتا ہے تو ، جیک جیک کی اپنی سپر پاور ظاہر ہوتی ہے اور وہ مڈیر میں سنڈروم سے بچ جاتا ہے۔ ہیلن نے جیک جیک کو پکڑ لیا اور باب نے اپنی گاڑی سنڈروم کے ہوائی جہاز پر پھینکتے ہی پھینک دی۔ سنڈروم کو اپنے ہی کیپ سے جیٹ کے ٹربائن میں چوسا جاتا ہے اور ہوائی جہاز پھٹ پڑتا ہے۔

تین ماہ بعد ، انکریڈیبلز انڈر انڈر کے نگران نگران کی آمد کا مشاہدہ کرتے ہیں۔ وہ اپنے سپر ہیرو ماسک پہنتے ہیں ، ایک فیملی کے ساتھ مل کر نئے خطرے کا مقابلہ کرنے کے لیے تیار ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.adorocinema.com/filmes/filme-53096/ — اخذ شدہ بتاریخ: 15 جولا‎ئی 2021
  2. "THE INCREDIBLES". British Board of Film Classification. 
  3. "The Incredibles". AFI Catalog of Feature Films (بزبان انگریزی). امریکی فلم انسٹی ٹیوٹ. اخذ شدہ بتاریخ October 25, 2018. 
  4. http://sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=59471&type=MOVIE&iv=Basic
  5. http://www.imdb.com/title/tt0317705/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  6. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=incredibles.htm
  7. https://www.imdb.com/title/tt0317705/releaseinfo
  8. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ ذ ر​ ڑ​ ز ژ س "The Incredibles (2004)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 16 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]