رومال

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

رومال جسے ہانکی بھی کہا جاتا ہے یا ، تاریخی طور پر، ایک رومال) ایک کارچیف یا بینڈنا کی ایک شکل ہے ، عام طور پر پتلی تانے بانے کا ہتھیار مربع ہوتا ہے جو جیب یا ہینڈبیگ میں اٹھایا جاسکتا ہے، اور جس کا مقصد ذاتی مقصد ہے حفظان صحت کے مقاصد جیسے کسی کے ہاتھ یا چہرے کا مسح کرنا ، یا کسی کی ناک اڑا دینا۔ رومال کبھی کبھی سوٹ جیب میں خالص آرائشی آلات کے طور پر بھی استعمال ہوتا ہے۔ اس کے بعد اسے جیب چوکور کہا جاتا ہے۔ بلقان اور مشرق وسطی جیسے متعدد خطوں میں بہت سارے لوک ناچوں میں یہ ایک اہم وسیلہ بھی ہے۔ رومال استعمال کرتے ہوئے لوک ناچ کی ایک مثال کلامیاتانوس ہے۔

جدید استعمال[ترمیم]

رومال کا مواد صارف کے معاشرتی اور معاشی طبقے کی علامت ہوسکتا ہے ، نہ صرف اس وجہ سے کہ کچھ مواد زیادہ مہنگا ہوتا ہے ، بلکہ اس لئے کہ کچھ مواد ان لوگوں کے لئے زیادہ جاذب اور عملی ہوتا ہے جو اسٹائل سے زیادہ رومال استعمال کرتے ہیں۔ رومال کپاس ، روئی سے مصنوعی مرکب ، مصنوعی تانے بانے ، ریشم یا لیلن سے بنا سکتے ہیں۔ جب تھیلی یا ٹوکری دستیاب نہ ہو تو رومال چھوٹی چھوٹی اشیاء لے جانے کے لئے بطور راستہ بھی استعمال ہوتا ہے۔ وہ کسی چھوٹی چوٹ پر پٹی کے متبادل کے طور پر بھی کام کرسکتے ہیں۔ برطانیہ میں ، ساحل سمندر پر کسی کے سر پر بندھے ہوئے کونوں سے رومال پہننے کی عادت ایک سمندر کنارے پوسٹ کارڈ کی دقیانوسی حیثیت اختیار کر چکی ہے۔ 18 ویں صدی کے آخر سے ، سفید جتنے رومال لہرائے گئے ، عام طور پر خواتین (مردوں نے عام طور پر اپنی ٹوپیاں لہرایا) ، جلوسوں یا سیاسی جلسوں جیسے عوامی تقاریب میں منظوری کا مظاہرہ کرنے کے لئے۔ بالخصوص شادی بیاہ کی تقریبات میں ، ناچ کے دوران ہاتھوں کی نقل و حرکت میں تیزی لانے کے لئے رومال کا استعمال مغربی افریقی اور افریقی نژاد امریکی روایتی رقص کی ایک خصوصیت ہے۔ رومال کچھ خاص قسم کے انگریزی لوک رقص جیسے مورس ڈانس میں بھی روایتی سہولیات ہیں۔ ان کے استعمال کے علاوہ ، وہ سامان کی صفائی ، جوتے چمکانے ، ہاتھ اور چہرے کی صفائی کرنے ، توجہ کے اشارے کے لئے ، پسینے کی بینڈ کے طور پر ، گردن ، دھول کی سانس سے تحفظ کے طور پر ، جوتے کی مرمت کے لئے ، کپڑے کو ٹکڑے ٹکڑے کرنے کے لئے ٹکڑے ٹکڑے کر کے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ ہنگامی آتشیں اسلحے کی صفائی کے پیچ ، مولوتوف کاکیل ویک (فائر بم) ، گرم کھانا پکانے کے برتن ہولڈر ، عارضی پٹی ، ٹورنیکیٹ ، یا بازو کی پھینکیں۔

اصل[ترمیم]

اس سے پہلے کہ لوگ رومال کا لفظ استعمال کرتے ، صرف کیرچف لفظ ہی عام تھا۔ یہ اصطلاح دو فرانسیسی الفاظ سے آئی ہے: کوویرر ، جس کا مطلب ہے "ڈھانپنا" ، اور شیف ، جس کا مطلب ہے "سر"۔ قدیم یونان اور روم کے زمانے میں ، رومال اکثر ویسے ہی استعمال کیے جاتے تھے جیسے آج ہیں۔ لیکن قرون وسطی میں عام طور پر سر کو ڈھانپنے کے لئے کرچیاں استعمال کی جاتی تھیں۔ پھر سولہویں صدی میں ، یورپ میں لوگوں نے پیشانی یا ناک پونچھنے کے لئے جیب میں کیریچ لے جانا شروع کیا۔ اس طرح کے کرچھیچر کو اس سے ممتاز کرنے کے لئے جو سر کو ڈھانپنے کے لئے استعمال ہوتا تھا ، "ہاتھ" کا لفظ "کیریچف" میں شامل کیا گیا۔ انگلینڈ کے شاہ رچرڈ دوم ، جس نے 1377ء سے 1399ء تک حکومت کی ، بڑے پیمانے پر یہ خیال کیا جاتا ہے کہ اس نے کپڑے کا رومال ایجاد کیا ہے ، کیونکہ ان کے درباریوں کے لکھے ہوئے دستاویزات نے اس کی ناک کو مسح کرنے کے لئے کپڑے کے مربع ٹکڑوں کے استعمال کو بیان کیا ہے۔ یقینی طور پر وہ شیکسپیئر کے وقت سے وجود میں تھے ، اور رومال اس کے ڈرامے اوٹیلو میں ایک اہم پلاٹ ڈیوائس ہے۔

جیبی مربع[ترمیم]

عملى مقاصدكئے جانے کے علاوہ ، مردوں کی جیکٹوں کے سینے کی جیب میں طویل عرصے سے رومال دکھائے جاتے ہیں۔ اس طرح استعمال کیا جاتا ہے ، انہیں جیب رومال یا جیب چوکور کہا جاتا ہے۔ ایک روایتی جیب مربع میں رومال کے برعکس ہیم لپیٹا ہوا ہوگا۔ جیب چوکوں کا رجحان بطور فیشن لوازمات 1920ء کی دہائی کے دوران شروع ہوا ، اور یہ 1960ء تک جاری رہا۔ اس عرصے کے دوران ، کیری گرانٹ ، فریڈ آسٹیئر اور گیری کوپر جیسے اداکار انہیں باقاعدگی سے پہنتے تھے۔ جیب اسکوائر اس کے بعد 2000ء کی دہائی کے آخر تک استعمال میں نہ آیا جب اس نے پاگل آدمی جیسے مشہور ٹیلی ویژن شوز جیسے حص Mad میں واپسی کا شکریہ ادا کیا۔ پاکٹ اسکوائر عام طور پر ریشم ، سوتی ، سوتی یا اون جیسے تانے بانے میں بنائے جاتے ہیں۔ ایک مرئی فیشن آئٹم کی حیثیت سے ، جیبی چوکور کو فولڈ کرنے کے وسیع پیمانے پر طریقے موجود ہیں ، جس میں سادگی سے لے کر بھڑک اٹھنا شامل ہے:

صدارتی ، یا فلیٹ فولڈ ، شاید سب سے آسان ، جیب میں فٹ ہونے کے لئے دائیں زاویوں پر جوڑ دیا جاتا ہے۔

پنکھ والا پف ، ایک سادہ اور خوبصورت فول۔

پف یا کوپر کو صرف گول پف کی شکل دی جاتی ہے۔

ریورس پف ، یا کراؤن فولڈ ، پف کی طرح ہوتا ہے ، سوائے اندر کے پف کے اور پنکھڑیوں کی طرح نکات کی نشاندہی کرتا ہے۔

ویسٹو فور پوائنٹ فولڈ ، چار نکاتی گنا اثر حاصل کرنے کا تیز ترین طریقہ۔

ٹی وی فولڈ اسی طرح لگتا ہے لیکن جیب کے اندر نقطہ کے ساتھ اختصاصی طور پر جوڑ دیا جاتا ہے۔

ون پوائنٹ پوائنٹ فولڈ کو دکھاوے کے ساتھ اختصاصی طور پر جوڑ دیا جاتا ہے۔

دو نکاتی گنا جوڑا ہوا ہے تاکہ دو نقطہ مکمل طور پر اوورلپ نہ ہوں۔

تین نکاتی گنا کو پہلے مثلث میں جوڑا جاتا ہے ، پھر کونے کونے میں جوڑ کر تین پوائنٹس بناتے ہیں۔

چار نکاتی گنا تین نکاتی گنا کا ایک آف سینٹر ورژن ہے۔

کیگنی بنیادی طور پر چار نکاتی گنا کا ایک پچھلا ورژن ہے۔

آسٹیئر ایک پف ہے جس کے دونوں طرف ایک نقطہ ہے۔

گھریلو شیلوں کی ظاہری شکل دینے کے لئے سیدھی شیل کو التجا کی جاتی ہے اور پھر جوڑ دیا جاتا ہے

اخترن شیل کو اختصاصی طور پر بھلایا جاتا ہے اور پھر جوڑ دیا جاتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]