مندرجات کا رخ کریں

سینیکا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے



سینیکا نوجوان
(لاطینی میں: Lucius Annaeus Seneca ویکی ڈیٹا پر (P1559) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
سینیکا کا قدیم مجسمہ، سقراط اور سینیکا کے دوہرے ہرم کا حصہ (Antikensammlung Berlin)

معلومات شخصیت
پیدائش ۴ قبل مسیح
وفات AD ۶۵ء (عمر نقص اظہار: «۶» کا غیر معروف تلفظ۔نقص اظہار: «۶» کا غیر معروف تلفظ۔)نقص اظہار: «۶» کا غیر معروف تلفظ۔نقص اظہار: «۴» کا غیر معروف تلفظ۔
روم   ویکی ڈیٹا پر (P20) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
وجہ وفات استنزاف   ویکی ڈیٹا پر (P509) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
رہائش روم   ویکی ڈیٹا پر (P551) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
قومیت روم
دیگر نام Seneca the Younger, Seneca
بہن/بھائی
عملی زندگی
پیشہ ڈراما نگار ،  شاعر ،  فلسفی [1][2]،  ریاست کار ،  سیاست دان ،  مصنف [1][3]  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان لاطینی زبان [4]،  یونانی زبان   ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شعبۂ عمل اخلاقیات ،  سیاسی فلسفہ   ویکی ڈیٹا پر (P101) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مؤثر ایوریپیدیس   ویکی ڈیٹا پر (P737) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تحریک رواقیت   ویکی ڈیٹا پر (P135) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDB پر صفحات  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں


لوكيوس آنیس سینیکا (40 قبل مسیح - 65 مسیحی)، عموماً سینیکا نوجوان کے نام سے جانا جاتا تھا۔ وہ ایک رومی فلسفی، ریاست کار، ڈراما نگار اور طنزیہ نگار تھے۔ وہ رواقیت کے فلسفی کے طور پر مشہور تھے۔

سینیکا ، ہسپانیہ کے شہر قرطبہ میں پیدا ہوا تھا اور روم میں پلا بڑھا تھا، جہاں اُس کو خطابت اور فلسفہ میں تربیت دی گئی۔ اُس کے والد سینیکا بڑھئی تھے، اُس کے بڑے بھائی لوسیس جونیئس گالیو ایناونس تھے اور اُس کے بھانجے کا نام شاعر لوکین تھا۔ 41 کے بعد، سینیکا کورسیکا کے جزیرے پر ایمپرر کلوڈیوس کی حکمرانی کے تحت ملک سے ملبوس ہوا، لیکن 49 میں وہ نیرو کا مدرس بننے کے لیے واپس آنے دیا گیا۔ جب نیرو نے 54 میں امپرر بننے کے بعد، سینیکا اُس کے مشیر بن گئے اور پریٹورین پریفیکٹ سیکسٹس آفرینیس برس کے ساتھ مل کر نیرو کی حکمرانی کے پہلے پانچ سالوں میں کارکردگی کے لیے فراہم کرد۔ سینیکا کے نیرو پر اثر کا وقت کے ساتھ کم ہوا- 65 مسیحی میں سینیکا کو نیرو کے قتل کی سازش میں مبینہ طور پر ملوث ہونے کی وجہ سے اپنی جان لینے پر مجبور کیا گیا، جس میں وہ غالباً بے قصور تھا۔ اس کی باوقار اور پرسکون خودکشی متعدد پینٹنگز کا موضوع بن چکی ہے۔

سینیکا کا فلسفہ[ترمیم]

اس کے کام اخلاقی نظریہ اور عملی مشورے دونوں پر بحث کرتے ہیں اور سینیکا اس بات پر زور دیتا ہے کہ دونوں حصے الگ الگ لیکن ایک دوسرے پر منحصر ہیں۔ لوسیلیس کے نام ان کے خطوط سینیکا کی اخلاقی کمال کی جستجو کی عکاسی کرتے ہیں اور "نعوذ باللہ ایک قسم کے فلسفیانہ عہد کی نمائندگی کرتے ہیں"۔ سینیکا فلسفے کو زندگی کے زخموں کے علاج کے طور پر دیکھتا ہے۔ تباہ کن جذبات، خاص طور پر غصہ اور غم، کو جڑ سے اکھاڑ پھینکنا چاہیے یا وجہ سے اعتدال پسند ہونا چاہیے۔ وہ فکری زندگی اور فعال زندگی کی نسبتی خوبیوں پر بحث کرتا ہے اور اپنی موت کا سامنا کرنے اور اس کا مقابلہ کرنے کے قابل ہونا ضروری سمجھتا ہے۔ غربت پر عمل کرنے اور دولت کا صحیح استعمال کرنے پر آمادہ ہونا چاہیے اور وہ مہربانی، نرمی، دوستی کی اہمیت اور دوسروں کو فائدہ پہنچانے کی ضرورت کے بارے میں لکھتا ہے۔ کائنات بہترین کے لیے ایک عقلی پروویڈنس کے ذریعے چلتی ہے اور اسے مصائب کی قبولیت کے ساتھ جوڑا جانا چاہیے۔

  1. BeWeb person ID: https://www.beweb.chiesacattolica.it/persone/persona/408/ — اخذ شدہ بتاریخ: 4 اگست 2020
  2. https://cs.isabart.org/person/58432 — اخذ شدہ بتاریخ: 1 اپریل 2021
  3. مکمل کام یہاں دستیاب ہے: https://www.bartleby.com/lit-hub/library — عنوان : Library of the World's Best Literature
  4. کونر آئی ڈی: https://plus.cobiss.net/cobiss/si/sl/conor/8165731