شریک دی تھرڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
شریک دی تھرڈ
(انگریزی میں: Shrek the Third ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Shrek the third ver2.jpg

ہدایت کار
کرس ملر[1][2][3][4][5]
رمن ھوئی[6]  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف ہنگامہ خیز فلم،  فنٹاسی فلم،  مہم جویانہ فلم[7]  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع حمل  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 90 منٹ[8]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[9]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 160000000 امریکی ڈالر[10]  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 6 مئی 2007
21 جون 2007 (جرمنی)[12][13]
13 جون 2007 (فرانس)[14]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v322186  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0413267  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

شریک دی تھرڈ (انگریزی: Shrek the Third) ایک 2007 امریکی کمپیوٹر متحرک کامیڈی فلم ہے۔ آسانی سے 1990 کی تصویر کی کتاب شریک پر مبنی بذریعہ ولیم اسٹیگ۔ کرس ملر کی ہدایتکاری میں اور رمن ھوئی کی شریک ہدایت کاری میں ، یہ شریک فلم سیریز کی تیسری قسط ہے اور شریک 2 (2004) کا سیکوئل ہے۔ اس فلم میں مائک مائرز ، ایڈی مرفی ، کیمرون ڈیاز ، انتونیو بنڈیرس ، روپرٹ ایورٹ ، جولی اینڈریوز ، اور جان کلیس نے آرتھر پیندرگون اور ایرک آئیڈل کے طور پر آرتھر پیندرگون کے طور پر نئے اضافے کے ساتھ پچھلی فلموں سے اپنے آواز کے کردار کو پیش کیا ہے۔ اس سازش میں ، پرنس چارمنگ شریک اور فیونا کو معزول کرنے کی سازش کر رہے ہیں ، جنہیں شاہ ہیرلڈ کی موت کے بعد تخت وراثت میں ملا ہے۔ شریک ، جو بادشاہی پر حکمرانی نہیں کرنا چاہتا ہے اور یہ نہیں مانتا ہے کہ اوور بادشاہ بننے کے قابل ہے ، اس کی بجائے وہ فیونا کی ناقابل شکست ، 16 سالہ کزن آرٹی کو بادشاہت پر راضی کرنے کی کوشش کرتا ہے۔

شریک دی تھرڈ کا پریمیئر 6 مئی 2007 کو لاس اینجلس میں واقع مان ویلیج تھیٹر ،[15] ویسٹ ووڈ میں ہوا تھا ، اور پہلی فلم کی ریلیز کے ٹھیک چھ سال بعد ، 18 مئی 2007 کو ریاستہائے متحدہ میں ریلیز ہوئی تھی۔

کہانی[ترمیم]

شریک اور شہزادی فیونا مرنے والے بادشاہ ہیرالڈ کو کامیاب کرنے کے لئے تیار ہیں ، لیکن کنگ کی طبی چھٹی کے دوران ریجنٹ کی حیثیت سے کام کرنے کی شریک کی کوششیں تباہی کا شکار ہوگئیں۔ انہوں نے زور دے کر کہا کہ بادشاہ کی حیثیت سے ایک اورگر مثالی نہیں ہے اور اس میں کوئی اور ہونا ضروری ہے۔ اس کی موت سے پہلے ، ہیرالڈ نے ایک اور وارث کے بارے میں شریک کو بتایا: اس کا بھتیجا ، آرتھر "آرٹی" پیندرگون۔ دریں اثنا ، شہزادہ چارمنگ نے دور دراز سے شاہ کا بادشاہ بننے اور اپنی والدہ پری کی گاڈمادر کی موت کا بدلہ لینے کا عہد کیا ہے۔ دلکش زہر ایپل کے ہوٹل میں جاتا ہے اور پریوں کی کہانی ھلنایک کو ان کے "خوشی خوشی سے کبھی" کے لئے لڑنے پر راضی کرتا ہے۔

شریک ، ڈونکی ، اور پس ان بوٹس آرٹی کی بازیافت کے لئے روانہ ہوئے۔ جب وہ وہاں سے چلے گئے تو ، فیونا نے شریک کو بتایا کہ وہ حاملہ ہے ، زیادہ تر شریک کے خوف سے ، جو یہ نہیں مانتے کہ وہ بچوں کی پرورش کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ ورسٹسٹر شائر اکیڈمی تک جانے والا یہ تینوں سفر ، ایک ایلیٹ میجیکل بورڈنگ اسکول ، جہاں انہوں نے آرتی کو ایک سکراوانی ، 16 سالہ انڈرشیور کی حیثیت سے دریافت کیا۔ اسکول کے پیپ ریلی میں ، شریک نے آرٹی کو بتایا کہ اسے دور دور کے بادشاہ کے لئے منتخب کیا گیا ہے۔ آرتی اس وقت تک پُرجوش ہے جب تک کہ گدھا اور پُس نادانستہ طور پر بادشاہ کی ذمہ داریوں پر تبادلہ خیال کرکے اسے ڈرا دیتے ہیں۔ فوری طور پر اعتماد کھو جانے کے بعد ، آرٹی جہاز پر قابو پانے اور اسے واپس وورسٹر شائر تک پہنچانے کی کوشش کرتا ہے۔ شریک کے ساتھ ہاتھا پائی کے بعد ، جہاز ایک دور دراز جزیرے پر گر کر تباہ ہوا جہاں ان کا سامنا آرٹی کے ریٹائرڈ وزرڈ ٹیچر ، مرلن سے ہوا۔

دلکش اور دوسرے ھلنایک قلعے پر حملہ کرتے ہیں ، لیکن فیونیا اور اس کی والدہ ملکہ للیان سمیت محل کے مکینوں کے فرار ہونے کے ولفی ، پنوچویو ، گنگی اور دیگر انھیں کافی دیر تک اسٹال کر دیتے ہیں۔ سور میں سے ایک نے اتفاقی طور پر انکشاف کیا ہے کہ شریک آرتھر کو بازیافت کرنے گیا ہے ، اور پرنس چارمنگ نے کیپٹن ہک اور اس کے قزاقوں کو ان کا سراغ لگانے کے لئے بھیج کر رد عمل کا اظہار کیا۔ دلکش کے ساتھ پیار ہو جانے کے بعد ، ریپونزیل کے ساتھ دھوکہ دینے کے بعد خواتین ٹاور میں بند ہیں۔

کپتان ہک اور اس کے قزاقوں نے میرلن کے جزیرے پر شریک کو پکڑ لیا۔ شریک نے گرفتاری سے گریز کیا ، اور ہک نے دور دراز سے دلکش کی گرفت کو ظاہر کیا۔ شریک نے آرٹی سے ورسٹر شائر واپس جانے کا مطالبہ کیا۔ اس کے بجائے ، آرٹی نے مرلن کو اپنا جادو استعمال کرتے ہوئے انہیں دور دور تک بھیجنے پر مجبور کیا۔ جادو کی وجہ سے پس اور گدھے کا حادثاتی طور پر لاشیں تبدیل ہوجاتی ہیں۔ وہ پنوچویو کو ڈھونڈتے ہیں اور یہ سیکھتے ہیں کہ دلکش ایک ڈرامے کے حصے کے طور پر شریک کو مارنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ دلکش آدمی آتے ہیں ، لیکن آرٹی شورویروں کو چال کرتے ہیں ، اور وہ گرفت سے بچ جاتے ہیں۔ بعد میں ، وہ اس ڈرامے کی ریہرسل کے دوران قلعے میں داخل ہوجاتے ہیں۔ دلکش ڈریسنگ روم میں پھنس گئے ، چاروں افراد کو اسیر کرلیا گیا۔

دلکش تاج برقرار رکھنے کے لئے آرٹی کو مارنے کی تیاری کر رہا ہے۔ آرٹی کی جان بچانے کے لئے ، شریک نے دلکش کو بتایا کہ آرٹی اپنی جگہ لینے کے لئے موہن تھا۔ دلکش شریک پر یقین رکھتے ہیں اور آرٹی کو جانے کی اجازت دیتے ہیں۔ گدھا اور پوس فیونا اور خواتین کے ساتھ قید ہیں ، جہاں فیونا ان کی پہل نہ کرنے سے مایوس ہو جاتی ہے۔ ملکہ للیان جیل کے پتھر کی دیوار میں ایک ہیڈ بٹ کے ساتھ ایک دروازہ توڑ رہی ہے۔ جبکہ شہزادیاں ڈریگن اور گدھے کے بچوں کے ساتھ ، شریک ، گدھے اور پُس فری گنگی ، پنوچویو ، اور دیگر کے لئے ایک امدادی مشن کا آغاز کر رہی ہیں۔ پِس اور گدھے نے یہ وضاحت کرتے ہوئے آرٹی کا گلا گھونٹ دیا کہ شریک نے آرٹی کی جان بچانے کے لئے جھوٹ بولا۔

بادشاہی کے سامنے دلکش اسٹیجز۔ جس طرح دلکش شریک ، فیونا ، پرس ، اور گدھے کو مارنے ہی والے ہیں ، اسی طرح شہزادیاں اور دیگر پریوں کی کہانی کردار ولن کا مقابلہ کر رہے ہیں ، لیکن ایک شو ڈاون میں جلدی سے ہار گئے۔ آرٹی دکھاتا ہے اور ھلنایکوں کو تقریر کرتا ہے ، انہیں اس بات پر یقین دلاتا ہے کہ وہ آؤٹ ہونے کی بجائے معاشرے میں قبول ہوسکتی ہے۔ ھلنایک اپنی برائیوں کو ترک کرنے پر راضی ہیں ، جبکہ دلکش سننے سے انکار کرتے ہیں اور آرٹی سے اپنی تلوار سے لپٹ جاتے ہیں۔ شریک نے اس ضربے کو روک دیا اور ابتدا میں یہ ظاہر ہوتا ہے کہ اسے چھرا مارا گیا تھا۔ دلکش اپنے آپ کو نیا بادشاہ قرار دیتا ہے ، لیکن شریک نے انکشاف کیا ہے کہ تلوار دراصل اس کے بازو اور دھڑ کے بیچ میں چلی گئی اور دلکش کو ایک طرف دھکیل دیتی ہے ، جبکہ ڈریگن نے مینار کو دلکش پر گرادیا۔

آرتی کا بادشاہ تاجپوش ہے۔ جب مملکت کا جشن منایا جاتا ہے ، تو مرلن پُس اور گدھے کے جسم کو بدل رہی ہے۔ شریک اور فیونا اپنی دلدل میں واپس آئے ، جہاں وہ اوگر ٹرپلٹس کے والدین بن جاتے ہیں ، اورپس ، للیان ، گدھے اور ڈریگن کی مدد سے والدینیت کا مقابلہ کرتے ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.imdb.com/title/tt0413267/ — اخذ شدہ بتاریخ: 30 جولا‎ئی 2021
  2. https://www.interfilmes.com/filme_15915_Shrek.Terceiro-(Shrek.the.Third.Shrek.3).html — اخذ شدہ بتاریخ: 30 جولا‎ئی 2021
  3. https://www.adorocinema.com/filmes/filme-55718/ — اخذ شدہ بتاریخ: 30 جولا‎ئی 2021
  4. https://movie.douban.com/subject/1433673/ — اخذ شدہ بتاریخ: 11 اگست 2021
  5. https://www.cinemagia.ro/filme/shrek-the-third-shrek-al-treilea-9856/ — اخذ شدہ بتاریخ: 11 اگست 2021
  6. https://www.siamzone.com/movie/m/4503 — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اگست 2021
  7. https://www.metacritic.com/movie/shrek-the-third — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اگست 2021
  8. سانچہ:Cite Box Office Mojo
  9. https://www.allmovie.com/movie/v322186 — اخذ شدہ بتاریخ: 11 اگست 2021
  10. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=shrek3.htm
  11. https://www.boxofficemojo.com/chart/top_lifetime_gross/?area=XWW — اخذ شدہ بتاریخ: 21 ستمبر 2021
  12. http://www.imdb.com/title/tt0413267/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  13. https://www.filmstarts.de/kritiken/55718.html — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اگست 2021
  14. https://www.allocine.fr/film/fichefilm_gen_cfilm=55718.html — اخذ شدہ بتاریخ: 7 اگست 2021
  15. Tourtellotte، Bob (May 18, 2007). "Shrek box office record downplayed". Reuters. September 15, 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ September 15, 2015. 
  16. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ ذ ر​ ڑ​ ز "Shrek the Third (2007)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 28 جولا‎ئی 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]