شیلی چوپڑا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
شیلی چوپڑا
Shaili Chopra-WEF-India Economic Summit 2010.jpg
 

معلومات شخصیت
پیدائش 21 جولا‎ئی 1981 (41 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
جالندھر  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of India.svg ہندوستان  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ مصنفہ،  صحافی،  ٹی وی پروڈیوسر  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

شیلی چوپڑا ایک بھارتی کاروباری صحافی ، مصنف اور کاروباری شخصیت ہیں۔ وہ شی دی پیپل ٹی ویکی بانی ہیں۔ ایک ایسا پلیٹ فارم جو خواتین کو رول ماڈل کی کہانیوں کے ساتھ بااختیار بنائے اور انھیں خواتین پر بدلتی ہوئی گفتگو اور ان کے لیے کیا اہمیت کی ترغیب دے۔ بزنس جرنلسٹ کی حیثیت سے ، انہیں این ڈی ٹی وی اور ایٹ نو میں کام کرنے کے لیے جانا جاتا ہے اور مختلف ایوارڈز کے علاوہ 2012 میں رام ناتھ گوینکا ایوارڈ برائے بزنس جرنلزم بھی جیتا ہے۔ اس کے بعد وہ ایک کاروباری شخصیت سے ادب کی طرف متوجہ ہوئیں چار کتابیں تخلیق کیں۔ اس کے منصوبوں میں بھارتی خواتین کے لیے ٹی وی چینل شی دی پیپل ٹی وی اور گولفنگ انڈین ڈاٹ کام شامل ہیں۔ اس کی کتابوں میں فیمینسٹ رانی بذریعہ پینگوئن (Feminist Rani by Penguin)، جب میں 25 سال کا تھا رینڈم ہاؤس (When I Was 25 by Random House) ، بگ کنیکٹ (Big Connect) - سوشل میڈیا اور انڈین سیاست برائے رینڈم ہاؤس اور برڈیز ان بزنس از ٹائم بوکس شامل ہیں۔

ابتدائی زندگی[ترمیم]

شیلی چوپڑا 21 جولائی 1981 کو پنجاب میں انیل اور سمن کے گھر جالندھر میں پیدا ہوئیں۔ انیل چوپڑا بھارتی فضائیہ کے ریٹائرڈ فائٹر پائلٹ ہیں۔ 1998 میں ، چوپڑا نے ایئر فورس گولڈن جوبلی انسٹی ٹیوٹ ، نئی دہلی سے اپنی تعلیم مکمل کی۔ چوپڑا نے 2002 بیچ ، ایشین کالج آف جرنلزم ، چنئی سے براڈکاسٹ اور ٹیلی ویژن میں ماسٹر ڈگری مکمل کی۔ انہوں نے بی بی سی کے صحافتی اسکول میں نشریات کی تربیت حاصل کی۔ انہوں نے سی این بی سی، این ڈی ٹی وی اور ایٹ نو میں کام کیا ہے۔ [1]

فائل:ShailiChopra.jpg
شیلی چوپڑا

ایوارڈ[ترمیم]

انہوں نے 2007 میں بھارت بھر میں بہترین انگلش رپورٹر کے لیے نیوز ٹیلی ویژن کا ایوارڈ جیتا [2] اور بعد میں 2008 میں ، ان کے بزنس گولف شو بزنس آن کورس نے ، بہترین شو کا ایوارڈ جیتا۔ مارچ 2010 میں ، چوپڑا نے بزنس اینکر کا بہترین ایوارڈ جیتا اور اسے ایف آئی سی سی آئی کے ویمن اچیور ایوارڈ سے نوازا گیا۔ [3] انڈین ایکسپریس آر این جی ایوارڈز 2012 میں شیلی چوپڑا کو بزنس جرنلزم میں بہترین خدمات کے صلے میں رام ناتھ گوئنکا انعام سے نوازا گیا ۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Sawf.org". Sawf.org. 26 جولا‎ئی 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 05 ستمبر 2013. 
  2. "CNN-IBN, NDTV India win 9 out of 47 at the Indian News Television Awards, CNN-IBN wins best English news channel, Rajdeep Sardesai Newsmaker of the year, Prannoy Roy lifetime achievement, Barkha Dutt best TV news anchor". Dancewithshadows.com. 26 جولا‎ئی 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 05 ستمبر 2013. 
  3. "Nitesh Estates launches 'Nitesh Long Island' at Bangalore". Indiainfoline.com. 11 April 2013. اخذ شدہ بتاریخ 05 ستمبر 2013.