ظفر مرزا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
فائل:Dr Zadar Mirza.png.jpg
ڈاکٹر ظفر مرزا
ظفر مرزا
وزیراعظم پاکستان کے معاون خصوصی برائے صحت
آغاز منصب
23 اپریل 2019
معلومات شخصیت
شہریت Flag of Pakistan.svg پاکستان  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
جماعت پاکستان تحریک انصاف  ویکی ڈیٹا پر (P102) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عارضہ کووڈ-19[1]  ویکی ڈیٹا پر (P1050) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ سیاست دان  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملازمت حکومت پاکستان  ویکی ڈیٹا پر (P108) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ظفراللہ مرزا ایک پاکستانی سیاستدان ہیں جو اس وقت وزیر اعظم پاکستان کے صحت کے خصوصی معاون کے طور پر خدمات انجام دے رہے ہیں۔ انہیں 23 اپریل 2019 کو وزیر اعظم عمران خان نے اپنا معاون خصوصی مقرر کیا تھا۔ [2] ڈاکٹر ظفر مرزا مشرقی بحیرہ روم کے لئے ڈبلیو ایچ او کے علاقائی دفتر میں صحت کے نظام کی ترقی کے ڈائریکٹر رہے ہیں۔ وہ لندن میڈیکل ہائیجین اینڈ ٹراپیکل میڈیسن سے ترقی پذیر ممالک میں پبلک ہیلتھ میں پوسٹ گریجویشن کے ساتھ ایک میڈیکل ڈاکٹر ہیں اور ذہنی صحت میں کلینیکل اسسٹنٹ ہیں۔ اپنی موجودہ ذمہ داری سے قبل وہ 6 سالوں سے جنیوا ، سوئٹزرلینڈ میں ڈبلیو ایچ او کے صدر دفتر میں صحت عامہ ، انوویشن اور انٹلیکچوئل پراپرٹی ٹیم کی سربراہی کررہے تھے۔ انہوں نے ڈبلیو ایچ او کے صدر دفتر جانے سے قبل 5 سال تک ڈبلیو ایچ او کے ریجنل آفس میں ضروری دواؤں اور دواسازی کی پالیسیاں کے ریجنل ایڈوائزر کے طور پر بھی خدمات انجام دیں۔ ڈبلیو ایچ او میں شمولیت سے قبل 12 سال تک ، وہ پاکستان میں سول سوسائٹی کی ایک تنظیم دی نیٹ ورک فار کنزیومر پروٹیکشن کے بانی ایگزیکٹو ڈائریکٹر رہے۔ انہیں سرکاری ، نجی صحت کے شعبوں میں قومی ، علاقائی اور عالمی سطح پر کام کرنے کا ایک دیرینہ تجربہ ہے۔ انہوں نے بہت سارے ممالک میں بڑے پیمانے پر سفر کیا اور صحت عامہ کو بہتر بنانے میں اپنا تعاون کیا ہے۔

کیریئر[ترمیم]

ظفر مرزا مشرقی بحیرہ روم کے ڈبلیو ایچ او ریجنل آفس میں ڈائریکٹر ہیلتھ کیئر سسٹم ڈویلپمنٹ کے فرائض سرانجام دے چکے ہیں۔ وہ لندن اسکول آف ہائجین اینڈ ٹروپیکل میڈیسن سے ترقی پذیر ممالک میں پبلک ہیلتھ میں پوسٹ گریجویشن کی ڈگری کے ساتھ ایک میڈیکل ڈاکٹر ہیں اور ذہنی تندرستی سے متعلق طبی حیثیت رکھتے ہیں۔ انہوں نے ڈبلیو ایچ او کے صدر دفتر جانے سے قبل 7 سال تک ڈبلیو ایچ او کے ریجنل آفس میں ضروری ادویات اور دواسازی کی پالیسیاں کے ریجنل ایڈوائزر کے طور پر بھی خدمات انجام دیں۔ ڈبلیو ایچ او میں شمولیت سے قبل 12 سال تک ، وہ پاکستان میں سول سوسائٹی کی ایک تنظیم دی نیٹ ورک فار کنزیومر پروٹیکشن کے بانی ایگزیکٹو ڈائریکٹر رہے۔

انہیں سرکاری ، نجی صحت کے شعبوں میں قومی ، علاقائی اور عالمی سطح پر کام کرنے کا ایک دیرینہ تجربہ ہے۔ انہوں نے بہت سارے ممالک میں بڑے پیمانے پر سفر کیا ، صحت عامہ کو بہتر بنانے میں اپنا تعاون کیا ہے۔ [3] [4]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.ndtv.com/world-news/pakistans-health-minister-dr-zafar-mirza-tests-positive-for-covid-19-2258033 — اخذ شدہ بتاریخ: 6 جولا‎ئی 2020
  2. "Dr Zafar Mirza assumes charge as health minister - Pakistan Today". www.pakistantoday.com.pk. 
  3. "WHO EMRO | Dr Zafar Mirza, Director, Health Systems and Services Development | Regional director | About WHO". www.emro.who.int. 
  4. "آرکائیو کاپی". 29 فروری 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 18 اپریل 2020.