قازقستان کی تاریخ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
World map, with Kazakhstan in green
وسط ایشیا میں قازقستان کا محل وقوع

قازقستان ایسا سب سے بڑا ملک ہے جو مکمل طور سے یوریشیائی مسطح میدانی خطہ کے اندر موجود ہے۔ یہ سرزمین تاریخ میں متعدد لوگوں، قبائل، ریاستوں اور بادشاہوں کا وطن رہی ہے۔

جائزہ[ترمیم]

علاقہ میں انسانی سرگرمی کے ابتدا بیکنگ کا انسان یعنی ایک ملین -800,000 سال قبل کوہ کراٹو اور قزوین ہوئی تھی۔ نینڈرتھل 14000 تا 4000 سال قبل کوہ کراٹو اور وسط قازقستان میں موجود تھے۔ جدیدباشعور آدمی 40000 تا 12000 سال قبل جنوبی، وسطی اور مشرقی قازقستان میں ظاہر ہوا۔ آخری گلابی عہد] (12500 تا 5000) کے بعد انسانی آبادی ملک میں پھیل گئی اور میمتھ رائنا سور کا خاتمہ کر دیا۔ شکاریوں نے قوس و قزح ایجاد کیے، کشتیاں بھی بنیں اور بھیڑیوں کا جال اور اوزار سے شکار کیا جانے لگا۔ اس کے بعد جانوروں کو پانلے اور کاشتکاری کا دور آیا جس سے اتباسار، [1] کلتیمینار،[1] بوتائی اور اوست-ناریم ثقافتوں کا عروج ہوا۔ [1] بوتائی تہذیب (3600-3100 قبل عیسوی) نے گھر بنانے شروع کیے اور پتھروں کو تراشے۔ چوتھی اور تیسری ملینیم میں دھات کی ایجاد ہوئی، تانبہ کے اوزار بنے۔ دوسری ملینین قبل مسیح میں قازقستان میں کان کنی شروع ہوئی۔ عید ارید کے خاتمے کے بعد مشرق و مغرب سے خانہ بدوشوں نے قازقستان کی طرف ہجرت کی اور غیر آباد علاقوں کو آباد کیے۔ ان میں کئی سارے یند یورپی قبائل بھی تھے ۔ چوتھی صدی عیسوی میں قازقستان مٰں ہن نے حکمرانی کی اور 26 علاقوں آزاد علاقوں قابضہ کر کے ان کو متحد کیا اور اس طرح متعدد جنگلات اور علاقوں کے لوگ ایک ریاست میں متحد ہو گئے۔ پھر ہن مغرب کی طرف ہجرت کرگئے۔ اور قازقستان کا مستقبل ترک خانائیت اور مابعد کی ریاستوں کے یاتھ میں آگیا۔ ابتدائی عہد وسطی میں کئی آزاد ریاستوں وجود میں آئیں؛ ان میں کنگار اتحاد، ریاست اغوز یابغو اور خانان قاراخانی شامل ہیں۔ 13ویں صدی میں قازقستان پر منگول سلطنت کی حکمرانی رہی اور اگلے 300 برسوں تک قازقستان کو منگول کا چمکتا سورج دیکھنا پڑا۔ 16ویں صدی میں قازقستان کے چلاقے سلطنت روس میں شامل ہونا شروع ہوئے اور 1867ء میں روسی ترکستان کی ابتدا ہوئی۔ 1930ء میں موجودہ جمہوریہ قازقستان وجود میں آیا۔ یہ روسی ترکستان کی ایک ذیلی سیاسی تقسیم یا اکائی تھی۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب پ نقص حوالہ: ٹیگ <ref>‎ درست نہیں ہے؛ :0 نامی حوالہ کے لیے کوئی مواد درج نہیں کیا گیا۔ (مزید معلومات کے لیے معاونت صفحہ دیکھیے)۔