قط العسیری

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
القط العسیری
ملکسعودی عرب
دائرہ کارخواتین کی روایتی دیواروں کی ڈیکوریشن
حوالہ01261
تاریخ نقش
کتبہ2017
فہرستنمائندہ
Unesco Cultural Heritage logo.svg

القط العسیری (جسے نقاش پینٹنگ یا مجلس پینٹنگ بھی کہا جاتا ہے) عربی فن کا ایک انداز ہے ، جو عام طور پر گھر کے داخلی راستے پر خواتین پینٹ کرتی ہیں۔ یہ انداز صوبہ عسیر، سعودی عرب کی روایتی عرب کے گھروں کے سامنے والے پارلر پر عام طور پر دیواری پینٹنگز ہوتی ہیں جو دیوار یا فریسکو روشن رنگ میں ہندسی ڈیزائن کے ساتھ بنائی جاتی ہیں۔ عربی میں نقاش نامی دیوار کی پینٹنگ کو اکثر فخر کا مقام سمجھا جاتا ہے۔ 2017 میں القط العسیری کو یونیسکو کی انسانیت کی انٹیجبل کلچرل ہیریٹیج کی فہرست میں درج کیا گیا تھا۔ [1]

خواتین کا آرٹ ورک[ترمیم]

عسیر خطے کی خواتین روایتی طور پر اپنے گھروں کی دیواروں ، راہداریوں اور چھتوں کی پلاسٹرنگ اور پینٹنگ کی ذمہ دار ہیں۔ پینٹنگز کی مہارت ، رنگ اور پیچیدگی سے ایک خاندان کی دولت کی نشاندہی ہوتی ہے ، اور غریب گھروں کو سرخ ، سبز ، پیلے اور بھوری رنگ کے بنیادی سیدھے ، آسان لکیروں میں سجایا جاتا ہے۔[حوالہ درکار] ایک ہی محلے کی خواتین کبھی کبھی انتہائی واضح اور غیر معمولی ڈیزائن بنانے کا مقابلہ کرتی ہیں۔

خواتین کے فن پارے موسیقی سے ان کی محبت ، ثقافت کے بارے میں ان کے نظریہ اور زندگی کے بارے میں عمومی تاثر سے بہت زیادہ متاثر ہوتے ہیں[حوالہ درکار] ؛ مثال کے طور پر ، زیادہ قدامت پسند خواتین کے فن پاروں میں قدامت پسند اور معمولی رنگ نمایاں ہونے کا زیادہ امکان ہے۔[حوالہ درکار] [ حوالہ کی ضرورت ] گھر کی اندرونی دیواریں روشن طریقے سے پینٹ ہوتی ہیں، جس میں لائنوں ، مثلثوں ، مربعوں ، اختریوں اور درخت جیسا نمونوں کے واضح نمونوں کا استعمال کیا گیا ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ جغرافیائی ڈیزائن اور بھاری لکیریں اس علاقے کے ٹیکسٹائل اور بنائی کے نمونوں سے ڈھل رہی ہیں۔

اس علاقے کی خواتین بعض اوقات چھوٹے عسیری گھروں کو بطور تحائف اور نیک دستی فروخت کرتی ہیں ، جو سعودی عرب کے باشندوں میں مشہور ہیں ، جو ان رنگین مکانوں کو حیرت کا باعث سمجھتے ہیں۔

ہوائی اڈے کا آرٹ[ترمیم]

ابھا، سعودی عرب کا صوبائی ہوائی اڈہ اس خطے کے ثقافتی ورثے کی عکاسی کرتا ہے۔ ائیرپورٹ کے ڈائریکٹر عبدالعزیز ابو ہربہ نے کہا کہ "ائیرپورٹ لاؤنج میں بیٹھنے کا انتظام روایتی مجلس کی شکل میں ہوا ہے اور دیواروں کو رنگوں میں رنگا گیا ہے جس سے عسیر کی فطری خوبصورتی کی عکاسی ہوتی ہے"۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "القط العسیری". یونیسکو. اخذ شدہ بتاریخ 19 ستمبر 2018.