قلات (ریاست)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

قلات یا خوشاموند (اردو: قلات)-بلوچستان کے ضلع

یہ اس صوبے میں 26 میں سے ایک ہے اور 6,621 km² کے علاقے شامل ہیں۔ ضلع کی آبادی 2005 ء میں 400,000 سے زائد ہو لگایا گیا ہے۔ ضلع قلات کے شہر سے حکومت ہے۔

فروری 3, 1954ء پر ایک ضلع کے طور پر قلات کو مطلع تھا۔ اس خضدار اور مستونگ اضلاع تھے ذیلی ڈویژنوں قلات کے وقت (جو اس وقت میں بھی بولان، جھل مگسی اور نصیر آباد (ڈیرہ مراد جمالی) شامل تھے؛ یہ 1965ء میں کاچہا ضلع کے طور پر جدا کر دیا گیا)۔ مستونگ 18 فروری 1992ء کو علاحدہ ضلع کرنے کا اعلان کر دیا تھا جبکہ خضدار ایک الگ ضلع کی طرف سے یکم مارچ 1974ء، کا اعلان بن گیا ۔

ضلع قلات کے قدیم شہر سے اس کا نام بناتا ہے۔ ضلعی ہیڈکوارٹر نے باقاعدہ کا پرانا نام خان کو لاہور کا تھا۔ موجودہ ضلع دو ذیلی اقسام کی، یعنی قلات اور سورعب، پانچ تحصیلیں پر مشتمل ہے: قلات مانگوچر، جوہن، گازگز اور سورعب، 81 پاٹور حلقوں اور 614 ماوزع (گاؤں) ۔

آب و ہوا میں موسم گرما اور سرد موسم سرما میں جاری موسم سرما میں سب سے زیادہ بارش کے ساتھ بنجر، گرم، شہوت انگیز ہے۔ یہ خطہ کئی وادیوں اور ایک اہم دریا، مورو کے ساتھ پہاڑی ہے۔ اہم معاشی سرگرمیوں میں زراعت اور مویشیوں وغیرہ زراعت ہیں ۔

1995 ء کی مردم شماری کے مطابق، آبادی کا 89% براہوی زبان اور 10 فیصد بلوچی زبان بولتے ہیں۔ بخشیں، اس آبادی کے تناسب سے اس نام کو کہا کہ زبان اپنی مادری زبان کے طور پر حوالہ دیتا ہے۔ زیادہ 98 فیصد آبادی مسلمان ہے۔ زاکرا کی ایک چھوٹی سی اقلیت ہیں۔ ضلع کے بڑے بلوچ قبائل میں دیہور، مینگل بلوچ قبیلہ اور زہری ہیں ۔