موتوو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

موتوو (جاپانی: ミュウツー ہپبرن: Myutsū انگریزی:Mewtwo)نینٹینڈو اور گیم فریک کے پوکیمون میڈیا فرنچائز سے ایک افسانوی مخلوق ہے۔ کینی سوگیموری کی طرف سے تشکیل دیا گیا، یہ سب سے پہلے ویڈیو گیمز پوکیمون ریڈ اور بلیو اور ان کی ترتیبوں میں شائع ہوا اور بعد میں فرنچائز کے مختلف سامان، سپینوف عنوانات اور ساتھ ساتھ حرکت پذیری کے موافقت میں شائع ہوا۔ مسکاکا اچیمرہ جاپانی میں فرنچائز کے اصل موتوو کردار کی آواز کی اور جانوروں کی چھوٹی خود آواز صوتی تصویر باکس میں فوجیکو تاکموٹو کی طرف سے آواز آتی ہے: موبائل فون کی اصل CD ڈراما اور شوٹارو مورکوبو۔ انگریزی میں جے گوڈ نے مایوس دو ہڑتالیں بیک اور پوکیمون لائیو میں موتوو کا اظہار کیا! موسیقی سابق پیداوار کے لیے، وہ تخلص "فلپ بارٹیٹ" کے تحت کریڈٹ کیا گیا تھا۔ ڈین گرین نے موتوو واپسی میں آواز فراہم کی۔ اداکارہ رییکو تککاشما نے پہلے خاص طور پر ماضی میں ماضی کے دو کردار کو آواز دی: بیداری سے متعلق املاک اور فلم انتہائی سپیڈ جینیس: ماضی میں آگاہی؛ یہ دوسرا موتوو انگریزی ڈب میں اداکارہ میرم پاولرو کی طرف سے آواز دی گئی ہے۔

ویڈیو گیمز میں، کھلاڑی دیگر پوکیمون کے خلاف گڑھے کرنے کے لیے مٹیو کو لڑنے اور قبضہ کر سکتا ہے۔ کھلاڑی سب سے پہلے کننابر جزیرہ پر ایک برباد شدہ لیبارٹری میں چھوڑ دیا تحقیق کے دستاویزات پڑھنے کی طرف سے پوکیمون ریڈ اور بلیو میں دیر موتوو کی سیکھتا ہے۔

سیریز 'مضبوط ترین پوکیمون میں سے ایک کے طور پر، اس نے اس طرح تبدیل کر دیا کہ کھیلوں کو کھیلوں سے منسلک کیا جاسکے۔ مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ مرد مرد بچوں کے ساتھ مقبول کردار ہے، جس نے اس کے ہم منصب اور جینیاتی ذریعہ مادہ کے ساتھ تنازع کیا۔ موتوو کی پہلی ہالی ووڈ ہالی چترن کرنے رد عمل تقسیم کیا گیا ہے؛ ریڈیو ریکارڈز جیسے جائزہ لینے والوں نے اسے ایک کلیچ ھلناین کے طور پر حوالہ دیا ہے، جبکہ انکسیریکا اور ایسائٹ اور دیگر جیسے دیگر کردار کی گہرائی کی تعریف کی۔

ڈیزائن اور خصوصیات[ترمیم]

جاپانی ویڈیو گیم ڈیزائنر کین سوگیموری نے جیبون راکشسوں کے کھیل، ریڈ اور گرین کی پہلی نسل کے لیے موتوو تیار کیا، جو جاپان کے باہر پوکیمون ریڈ اور بلیو کے نام سے جانا جاتا تھا۔ اس کا نام، جس کا مطلب "میو کا دوسرا" ہے، اس کی موجودگی سے اصل نسل کے جینیاتی ڈپلیکیٹ کے طور پر موجود ہے۔ ریاستہائے متحدہ میں پہلی پوکیمون فلم جاری کی گئی جب تک، موتوو نے جاپانی ذرائع میں کم سے کم "کلون" کے طور پر کہا تھا۔ میووو دو ہڑتال بیک کے ایگزیکٹو پروڈیوٹر کوب مساکازو نے وضاحت کی کہ وہ "جان بوجھ کر لفظ 'کلون' کا استعمال کرتے ہوئے سے بچنے کے لیے۔.. کیونکہ لفظ ایک خوفناک احساس ہے". نیا کی اولاد ہونے کے باوجود، موتوو براہ راست کھیل پاگل پروگرامر سے شگیکی موروموٹو طرف مؤخر الذکر کی خفیہ شمولیت کی وجہ سے کھیل کی عددی پوکیمون انڈیکس میں نیا پہلے۔ ایک انٹرویو کے دوران، پوکیمون کمپنی کے صدر تسنکزو اشی ہارا نے کہا کہ موتوو شمالی امریکی سامعین کے ساتھ مقبول ہونے کی توقع کی تھی، مضبوط، طاقتور حروف کے لیے ان کی ترجیحات کا حوالہ دیتے ہوئے۔

میو کی کلون ہونے کے باوجود، Mewtwo کی ظاہری شکل کے مقابلے میں بہت مختلف ہے۔ یہ ایک بایڈیلل فائنل ہے جو 6 فٹ 7 انچ (201 سینٹی میٹر) قد ہے اور ایک سفید جسم ہے جس میں واضح جامنی پون اور پیٹ، جامنی رنگ کے طالب علموں، بلبس انگلیوں، پائیدار سر اور گوشت کا ایک بڑے پیمانے پر ہوتا ہے جو مرکز کے مرکز سے جوڑتا ہے۔ اس کی اس کی گردن کے پیچھے اس کے سر کو واپس۔ اس کی ظاہری شکل "cat، squirrel اور kangaroo کے ایک oversized کراس" پسند کیا گیا ہے۔ اصل کھیل میں، Mewtwo کا مقصد "سب سے مضبوط پوکیمون کبھی" ہونا ہے۔ میو کے ڈی این اے کے نمونے سے کلون ہونے کے نتیجے کے طور پر، Mewtwo ایک انتہائی طاقتور نفسیاتی ہے، لیکن اس کی صلاحیتوں نے جان کی جانبداری کی وجہ سے جینیاتی ذریعہ مواد کو جان بوجھ کر میو کی طرف بڑھایا۔ اس طرح، یہ ٹیلکینسز پرواز کے لیے استعمال کر سکتا ہے، خود کو ڈھالنے یا طاقتور طور پر مخالفین کو پھینک دینا۔ اس کے علاوہ، یہ بہت کم پوکنمون میں ہے جس میں انسانی تقریر کی صلاحیت ہے، جو یہ اتنی ہی ٹیلی ویژن کے ذریعے کرتا ہے۔ دوسری صورت میں، اس کی ضرورت تک جب تک اس کی توانائی کو محفوظ رکھتا ہے۔ اس کی نفسیاتی صلاحیتوں کے علاوہ، Mewtwo دوبارہ حاصل کر سکتے ہیں، جو فوری طور پر قریبی مہلک زخمیوں کی طرف سے وصولی کی اجازت دیتا ہے۔ میون کے کلون ہونے کے باوجود، Mewtwo اس کھیل میں ہر ایک اقدام کو سیکھنے کی صلاحیت نہیں دیتا۔

کھیلوں میں ایک کردار کے طور پر، Mewtwo کی جسمانی ظہور Mew سے اس کی صرف چال چلنا نہیں ہے۔ جینیاتی ذریعہ مواد میں تبدیلی کرتے ہوئے اس کا نتیجہ یہ تھا کہ اس کی صلاحیتوں کو مائیو کی حد سے زیادہ ہونے کی صلاحیت ہوتی ہے، اس کے نتیجے میں مایوسو نے اس طرح کی خراب شخصیت کی ترقی کی جو بنیادی طور پر اپنی طاقت ثابت کرنے میں دلچسپی رکھتی ہے۔ فرنچائز کے غیر ویڈیو گیم میگزین، خاص طور پر موبائل فونز نے کردار کو بڑھا دیا ہے۔ سب سے زیادہ قابل ذکر مثال میں، Mewtwo ٹیلی ویژن ایک مرد آواز سے بات کرتے ہیں اور، جبکہ یہ جانتا ہے کہ یہ کیوں پیدا کیا گیا ہے، یہ اب بھی فعال طور پر اپنے وجود سے متعلق سوالات۔