میگامائنڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
میگامائنڈ
(انگریزی میں: Megamind ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Megamind2010Poster.jpg

ہدایت کار
ٹام میک گراٹ  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مزاحیہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 96 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ہانس زمر  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 130000000 امریکی ڈالر[2]
باکس آفس 321900000 امریکی ڈالر[2]
تاریخ نمائش 5 نومبر 2010
2 دسمبر 2010 (جرمنی)[3]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v433574  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1001526  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

میگامائنڈ (انگریزی: Megamind) ایک 2010 امریکی کمپیوٹر متحرک سپر ہیرو کامیڈی فلم ہے۔ ٹام میک گراٹ کی ہدایت کاری میں اور پیراماؤنٹ پکچرز اور ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ جاری کیا گیا ہے۔ اس میں ول فیرل ، ٹینا فے ، جونا ہل ، ڈیوڈ کراس اور بریڈ پٹ کی آوازیں پیش کی گئیں۔[4]

کہانی[ترمیم]

میگامائنڈ اور میٹرو مین میشیرو ، میٹرو سٹی میں تاحیات حریف ہیں۔ دونوں یتیم ہیں جن کو اپنے مرتے سیاروں سے زمین پر بھیجا گیا ہے ، لیکن بہت مختلف حالات میں زمین پر ان کی پرورش کی جاتی ہے۔ میٹرو مین بالآخر ایک سپر ہیرو بن جاتا ہے اور اس نے میگامند کے پُرخلوص منصوبوں سے اس شہر کا دفاع کیا جو وہ اپنی مرغی منین کی مدد سے انجام دیتا ہے ، ایک مچھلی جیسی مخلوق جسے اس کی ماں نے دی تھی ، جو مکینیکل گورلا جیسے سوٹ کے اندر رہتا ہے اور کام کرتا ہے۔ میگا مائنڈ ایک بار پھر ایک ہولوگرافک بھیس کے ذریعے جیل سے فرار ہو گئی ، اسپرے کے نامہ نگار روکسن رچی کو گدی سے باندھ کر اس کا اغوا کر لیا ، جس سے میٹرو مین کو تانبے سے بنی ہوئی رصد گاہ میں لے جانے کا لالچ آیا۔ میٹرو مین گرتا ہے اور پھر یہ بتاتا ہے کہ تانبا اس کی واحد کمزوری ہے ، جس سے میگامند اسے شمسی توانائی سے چلنے والی موت کی کرن سے مار سکتا ہے۔ میگامند جلدی سے اس شہر پر قبضہ کرلیتا ہے ، لیکن اسے معلوم ہوتا ہے کہ کوئی بھی اس کو للکارنے کے ساتھ نہیں ، اس کی پُرجوش زندگی کا کوئی مقصد نہیں ہے۔ جلدی افسردگی اور افسوس کا نشانہ بنتے ہوئے ، میگامند نے ایک نیا سپر ہیرو بنانے کا عزم کر لیا تھا ، جس کو اتفاقی طور پر بظاہر کم ہوجانے والے ہال میں انجکشن لگایا گیا تھا ، جو اس سے قبل فلم کے آغاز میں روکسن کے ساتھ گر کر تباہ ہو گیا تھا۔ میگامائنڈ نے آسانی سے ہال کے لیے صلاح کار کا بھیس لیا اور اسے ایک بہترین حوالہ "ٹائٹن" کا نام لینے کی تجویز پیش کی ، لیکن ہال نے اس نام کو "سخت ،" کے نام سے لیا۔

دریں اثنا ، میگامند نے روکسن کو برنارڈ کے بھیس کا استعمال کرتے ہوئے دیکھنا جاری رکھا ہے اور اس سے قبل میٹرو مین میوزیم کا دورہ کرنے کے بعد ، اس کو تباہ کرنے کی خواہش کے بعد ، دونوں ایک دوسرے کے ساتھ پڑنا شروع کردیتے ہیں ، لیکن بالآخر روکسین کو دیکھتے ہیں۔ گھبرائے ہوئے ، میگامند جلدی سے عجائب گھر ، برنارڈ کے عارضی مینیجر کے طور پر بھیس بدلتا ہے۔ روکسین اب سختی کی بجائے برنارڈ میگامائنڈ کو ترجیح دیتے ہیں۔

آخر میں ، مسلسل ٹیوشن کے بعد ، دونوں کے آپس میں لڑنے کے لیے تاریخ طے کرتے ہیں۔ تاہم ، اس سے پہلے کی رات ، میگامند کا مایوس کن منیئن سے مقابلہ ہو رہا ہے ، جبکہ ہال نے دیکھا ہے کہ روکسن کو اس سے کوئی احساس نہیں ہے کیونکہ وہ "برنارڈ" کے ساتھ تاریخ تیار کرنے کے لیے تیاری کر رہی ہے۔ "برنارڈ" کے ساتھ اپنی تاریخ کے وقت ، میگامند کا بھیس بدلنے والا تھا اور وہ ریستوراں سے باہر آگئی۔ بارش میں میگامند اس کے پیچھے بھاگ پڑا اور روکسن کو پتہ چل گیا کہ اسے اس سے احساسات ہیں۔ اپنی دھوکا دہی اور دھوکا دہی پر مشتعل ، روکسن کی بے ہودگی کا انکشاف ہوا ، اس کی رپورٹنگ فیصلہ کن حد سے زیادہ مایوسی کا شکار ہو گئی اور سختی سے اسے مسترد کرتی ہے اور فوری طور پر وہاں سے چلی جاتی ہے ، جس کی وجہ سے میگامند اپنی پوشیدہ کار اور ڈیفزر گن کو غلط جگہ پر لے گیا۔

اگلے دن ، ٹائائن کے ظاہر ہونے میں ناکام ہونے کے بعد ، میگامند نے اسے باہر تلاش کیا۔ وہ سیکھتا ہے ، اس کی وحشت سے کہ پچھلی رات روسن نے اسے مسترد کرنے کے بعد (سخت انکشاف کیا کہ وہ ہیرو بن گیا تھا) ٹائسن اس کی بجائے ولن بن گیا ہے۔ سخت میگامائنڈ کے ساتھ اتحاد کی تجویز کرتا ہے ، لیکن بعد میں اس کی بجائے لڑائی میں حصہ لے جاتا ہے اور اس نے ان کے تمام بھیس اور ہیرا پھیری کا انکشاف کیا ہے ، جس سے سختی کی سختی ہوئی ہے۔ میگامند سے تنگ آکر ، تنگ نے اسے جیل بھیجنے کی بجائے اسے قتل کرنے کا ارادہ کیا۔ آخر کار یہ جاننے کے بعد کہ وہ اب اپنی زندگی کی جنگ لڑرہا ہے ، میگامند نے تانبے کی ایک گیند میں سختی سے پھنسا دیا ، لیکن وہ کچھ بھی کرنے میں ناکام رہا ، اس کے صدمے کی وجہ سے۔ میگامند فرار ہونے کا انتظام کرتا ہے اور ٹائٹ نے شہر میں خوف و ہراس پھیلانا شروع کر دیا۔ میگامند نے روکسین کو ڈھونڈ لیا اور اس سے کہا کہ وہ اسے میٹرو مین کے خفیہ چھپے ہوئے کھڑے پر لے جائے ، جہاں وہ اسے زندہ تلاش کرتے ہیں۔ فلیببرگسٹڈ ، ایک وضاحت کرتا ہے کہ اس نے اپنی ہی موت (اور تانبے کی اس کی کمزوری) کو جعلی قرار دیا تھا کیونکہ وہ چھوٹی عمر میں ہیرو ہیرو کاروبار میں شامل ہونے کے بعد ریٹائر ہوکر میوزک لینا چاہتا تھا۔ وہ مدد کرنے سے انکار کرتا ہے ، لیکن میگامنڈ کو یاد دلاتا ہے کہ برائی کو چیلنج کرنے کے لیے ایک ہیرو ہمیشہ سامنے آئے گا۔

میگامائنڈ ، جو ایک بار پھر ناکارہ ہوچکا ہے ، اپنے آپ کو حکام کے پاس لے جاتا ہے اور اسے پچھلی جیل میں قید کر دیا جاتا ہے ، جبکہ روکسن براہ راست ٹائرن سے اپیل کرنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن اس کی بجائے میٹرو سٹی کے نیٹ ورک ٹاور کے اوپری حصے میں بند ہو گیا اور بندھا ہوا ہے۔ میگامند کو چیلنجوں کو سخت لڑنے کے دھمکی دینا ، روکسین کو دھمکی آمیز بنانا۔ میگامند نے وارڈن سے اپیل کی کہ وہ اسے جانے دیں ، لیکن انہوں نے یہ الزام عائد کرتے ہوئے انکار کر دیا کہ انہیں اسیسویں زندگی عمر قید کی سزا سنانا پڑی ہے۔ انتہائی افسوس کے ساتھ ، میگامنڈ نے اپنے منیئن کے ساتھ خود کی خود غرضی اور سلوک کے بارے میں سوال کرنا شروع کیا ، اس سے پہلے کہ وارڈن خود کو بھیس میں منین ظاہر کرتا ہے۔

میگامائنڈ اور منین ہولوگرافک کے بھیس بدل کر ٹرسٹ کو یہ یقین دلاتے ہیں کہ میٹرو مین واپس آگیا ہے ، لیکن ٹائگن میگا مائنڈ کے عجیب تلفظ نمونوں کی بنیاد پر اس کو دیکھتے ہیں۔ میگامائنڈ پر سخت حملہ کیا اور لڑائی کے دوران ، وہ اپنی پوشیدہ گاڑی کو بخوبی فرار کر گیا۔ وہ ڈیفزر گن کو بازیافت کرتا ہے اور ٹائینٹ کی طاقتوں کو اس کے ساتھ نکال دیتا ہے اور اسے دوبارہ اپنی انسانی شکل میں بدل دیتا ہے۔ سختی کو اس کے جرائم کے الزام میں گرفتار کیا گیا ہے ، جبکہ میگامند شہر کے ساتھ ایک ہیرو کی طرح برتاؤ کیا جاتا ہے ، اسے منایا جاتا ہے اور اس سے محبت کی جاتی ہے اور روکسن کے ساتھ پراعتماد رومانوی تعلقات کا آغاز کرتا ہے۔ بھیڑ کے بھیس میں ، میٹرو مین اپنے سابق دشمن کو مبارکباد پیش کرتا ہے کیونکہ اس نے نیا میگا مائنڈ میوزیم کھولا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Megamind (2D)". British Board of Film Classification. اخذ شدہ بتاریخ December 11, 2013. 
  2. ^ ا ب "Megamind". باکس آفس موجو. اخذ شدہ بتاریخ October 13, 2012. 
  3. http://www.imdb.com/title/tt1001526/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 20 اگست 2016
  4. SuperHeroHype (August 16, 2009). "Ferrell, Pitt and Hill to voice Oobermind". Superhero Hype!. اخذ شدہ بتاریخ August 18, 2009. 

بیرونی روابط[ترمیم]