وانی بھوجن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
وانی بھوجن
(انگریزی میں: Vani Bhojan ویکی ڈیٹا پر (P1559) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Vani Bhojan at the ‘Zee Cine Awards’ (cropped).jpg
2019 میں بھجن

معلومات شخصیت
پیدائش 28 اکتوبر 1988
اوٹی ، تملناڈو
قومیت ہندوستانی
آنکھوں کا رنگ سیاہ  ویکی ڈیٹا پر (P1340) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بالوں کا رنگ سیاہ  ویکی ڈیٹا پر (P1884) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
تعلیمی اسناد بی اے  ویکی ڈیٹا پر (P512) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ
  • ماڈل
  • اداکارہ
مادری زبان تمل  ویکی ڈیٹا پر (P103) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان تمل  ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دور فعالیت 2012 - فی الحال
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحہ  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

وانی بھوجن ایک بھارتی فلم اداکارہ ، ٹیلی ویژن اداکارہ اور سابق فیشن ماڈل ہیں جو بنیادی طور پر تامل زبان تامل اور تلگو سینما میں دکھائی دیتی ہیں۔ وہ ٹی وی سیریز دیوا میگل میں ستیا کی حیثیت سے اپنے کردار کے لیے سب سے زیادہ مشہور ہیں ، جس کے لیے انہوں نے سن 2018 میں بہترین اداکارہ کا سن کمبودم ویروٹگل ایوارڈ جیتا تھا۔ ہم صرف آپ کو اس کی تیلگو کی شروعات 2019 میں ہی بتاسکتے ہیں اور تمل نے اوہ میرے قداو کے ساتھ ، سن 2020 میں پہلی۔

سیرت[ترمیم]

Vani Bhojan

تعلیم کے بعد ، اس نے کنگ فشر ایئر لائنز میں فلائٹ اٹینڈنٹ کی حیثیت سے شمولیت اختیار کی اور اس کا کنبہ اونٹی سے چنئی چلا گیا۔ اس کے دوست نے مشورہ دیا کہ وہ ماڈلنگ کرتی ہے اور اب وہ دیویامگل اور لکشمی سیریلز میں ہے۔ ماڈلنگ کے دوران ، انہیں 2012 میں "مایا" کے نام سے جیا ٹیلی ویژن سیریز میں اداکاری کرنے کا موقع ملا تھا۔ مایا کے بعد ، وانی بھوجن نے وجئے ٹی وی پر نشر ہونے والی آہا سیریز میں سیریل کردار ادا کیا تھا۔

آہا سیریز کے بعد ، اس نے ڈییوامگل سیریل پر دستخط کیے تھے ، جو سن ٹی وی پر ٹیلی ویژن کیا گیا تھا اور اسے ویکٹن پروڈکشن نے 2013 میں پروڈیوس کیا تھا۔ وہ ستیا پریا کا کردار ادا کررہی تھیں۔ دیویامگل ساٹھیا پریا ٹیلی ویژن انڈسٹری کا سب سے مشہور چہرہ ہے۔ دیوایمگل سیریل سارے شہرت وانی بھوجن میں لاتا ہے اور تمل ناڈو کے سب سے زیادہ دیکھے جانے والے سیریل میں سے ایک تھا۔ اس سلسلے میں تقریبا ہر واقعہ یوٹیوب کے 10 لاکھ خیالات تک پہنچے گا۔ اب یہ چوتھا سال ہے کہ سیریز کامیابی کے ساتھ چلائی گئی ہے۔ مجھے بھی مل گی

بیرونی روابط[ترمیم]