ویکیپیڈیا:آلہ ترجمہ مواد

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

انگریزی ویکیپیڈیا برادری نے WMF کے نیم خودکار مواد کے ترجمے کے ٹول کے ذریعہ آرٹیکل تخلیق کو توسیعی تصدیق شدہ صارفین تک محدود کردیا ہے۔ [1] یہ رسائی خود بخود ان ایڈیٹرز پر لاگو ہوتی ہے جنہوں نے کم از کم 30 دن سے اندراج کیا ہے اور انگریزی ویکیپیڈیا میں کم از کم 500 ترمیم کی ہیں۔ اس کے علاوہ ، مشینی ترجمہ کے ساتھ انضمام کو تمام صارفین کے لئے غیر فعال کردیا گیا ہے۔

انگریزی ویکیپیڈیا کی پابندیاں[ترمیم]

کنفیگریشن کی غلطی کی وجہ سے ، [2] کم از کم 11 دسمبر 2015 [3] اور 26 جولائی 2016 کے درمیان ، [4] یہ آلہ مشین کی ترجمانی کو ماخذ زبان سے انگریزی میں استعمال کررہا تھا۔ تب صارف سے توقع کی جارہی تھی کہ اشاعت سے پہلے ترجمہ کی جانچ پڑتال کریں اور اسے درست کریں۔ بدقسمتی سے ، ان مضامین کا ایک اعلی تناسب انگریزی ویکیپیڈیا کے معیار کے مطابق ناقابل قبول سمجھا جاتا تھا۔ تخمینے یہ ہیں کہ ، مشین کا ترجمہ بند کرنے سے پہلے ، اس آلے سے 95 فیصد مضامین قابل ذکر اضافی کام کے بغیر ناقابل قبول تھے۔ [5] مزید برآں ، ٹول کے ساتھ دیگر مسائل جیسے ناقص مارک اپ اور منگلے ہوئے حوالہ جات ، عام تھے۔ متاثرہ صفحات کی ایک فہرست صارف: ToThAc / CXT کی فہرست پر دیکھی جاسکتی ہے۔

2016 میں ، برادری نے ایک ایسا عمل تیار کرنے کے بارے میں بات کی جس کے تحت قابل اعتماد ایڈیٹرز اس ٹول تک رسائی حاصل کرسکیں گے۔ [6] [1] کمیونٹی نے یہ بھی ایک ایسا مقام تیار کرنے کا ارادہ کیا جہاں کم تجربہ کار مدیران مرکزی نام کی جگہ میں شائع ہونے سے پہلے تشخیص کے لئے ترجمے پیش کرسکیں۔ [حوالہ درکار]

انگریزی ویکیپیڈیا سے مختلف زبانوں میں ترجمہ کرنے کے لئے مواد ترجمے کے ٹول کا استعمال متاثر نہیں رہتا ہے۔

مشینی ترجمے کو مواد کے ترجمے میں کیوں غیر فعال کیا گیا ہے[ترمیم]

انگریزی ویکیپیڈیا برادری کی طرف سے کچی یا ہلکی سی تدوین شدہ مشین ترجمے کو طویل عرصے سے کسی چیز سے بدتر سمجھا جاتا رہا ہے۔ [7] مزید معلومات کے ل the ترجمہ پالیسی دیکھیں۔ موافقت کے بغیر ترجمہ کیے گئے مضامین اکثر غیر ماخذ یا بری طرح سے نکالے جاتے ہیں ، جو ہماری تصدیق کی پالیسی کی خلاف ورزی کرتے ہیں ۔ غیر منقولہ مشین ترجمے بھی اکثر ایسے ناقص ہوتے ہیں جیسے مطلوبہ معنی کو مسخ کیا جا ، مثال کے طور پر کسی جملے میں صرف نہیں کا لفظ نہ لگانے سے۔ آؤٹ پٹ کو قابل قبول نثر میں صاف کرنے کے لیے، انگریزی میں روانی سے بھرپور ایک انسان کی ضرورت ہے جو ماخذ کی زبان کو اتنا اچھی طرح سمجھتا ہو اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ اس معنی کو کھرچا یا مسخ نہیں کیا گیا ہے۔ انگریزی ویکیپیڈیا سے متعلق دیگر پالیسیاں ، جیسے نا اہلیت ، خود بخود بھی جانچ نہیں کی جاسکتی ہیں ، اور انگریزی ویکیپیڈیا کے قابل اطلاق پالیسیوں کے ورژن سے واقف انسان کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ یہ معلوم ہوجائے کہ ترجمہ شدہ مضمون قابل قبول ہے یا نہیں۔

عارضی پیمائش WP: X2 کے تحت جلد حذف کرنے کے لئے 27 جولائی 2016 سے پہلے تیار کردہ صفحات کی جانچ کی جاسکتی ہے۔

نوشتہ جات[ترمیم]

درج ذیل نوشتہ جات CXT توسیع سے متعلق ہیں:

نوٹ[ترمیم]