ویکیپیڈیا:استرجع

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Wikipedia Rollbacker.svg

استرجع کا مفہوم ہے واپس لوٹا دینا، پچھلی حالت پر واپس کردینا۔

ویکیپیڈیا میں استرجع ایک سہولت کا نام ہے جس کے ذریعہ کسی صفحہ میں غیر مفید یا تخریبی ترامیم کو فوراً ختم کرکے صفحہ کو پچھلی حالت پر واپس لوٹا دیا جاتا ہے۔ استرجع کا اختیار منتظمین کو حاصل ہوتا ہے، نیز ان صارفین کو بھی یہ اختیار حاصل ہوتا ہے جنہیں درخواست دینے پر استرجع کا پرچم عنایت کیا جاتا ہے۔

استرجع کنندگان وہ صارف ہیں جنھیں کچھ زائد اختیارات مامورین اداری کی جانب سے دئے جاتے ہیں۔ حالانکہ تدوینی ذمے داری ان اصحاب کی دیگر صارفین کے مساوی ہے، انھیں اس بات کا خصوصی اعتماد دیا گیا ہے کہ وہ تخریب کارانہ اور بدنیت تدوینات سے مضامین کو پاک رکھیں۔ یہ قابلیت استرجع کی شکل میں ہے، جس میں ایک ہی صارف کی جانب سے کسی مضمون میں یکے بعد دیگرے ایسی تبدیلیاں کی جائیں جو ویکی اُصولوں کی رو سے ناقابلِ قبول ہوں، فوری اثر کے ساتھ ہٹا دی جا سکتی ہیں۔

استرجع کنندگان کسی بھی تخریب کار پر پابندی عائد نہیں کرسکتے، مثنٰی مضمون ہٹا نہیں سکتے اور نہ ہی تخریب زدہ مضمون کے تاریخچے میں سے کوئی تدوین کو چھپا سکتے ہیں۔ تاہم ایک قابلِ ستائش حد تک اپنے تفویض کردہ کام کو انجام دینے کے بعد استرجع کنندگان منتظم کے عہدے کی دعوے داری کرسکتے ہیں، جس کا فیصلہ دیگر ارکان کی رائے لے کر کیا جا سکتا ہے۔

استرجع کنندگان کا سانچہ[ترمیم]


{{User_wikipedia/rollback}}

Wikipedia Rollback.svg یہ صارف اردو ویکیپیڈیا پر استرجع کنندہ ہے اور اسے تخریب کاری سے محفوظ رکھنے کی کوشش کرتا ہے۔ (تصدیق)

مزید دیکھیے[ترمیم]