ٹائٹن ا۔ ے۔

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ٹائٹن ا۔ ے۔
(انگریزی میں: Titan A.E. ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Titan AE One Sheet.jpg

صنف مہم جویانہ فلم،  ہنگامہ خیز فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 96 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 16 جون 2000 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[1]
25 اگست 2000 (سویڈن)[2]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v186745  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0120913  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ٹائٹن ا۔ ے۔ (انگریزی: Titan A.E.) ایک 2000 امریکی اینی میٹڈ پوسٹ اپوکلائپٹک سائنس فکشن ایڈونچر فلم ہے۔ ڈان بلوتھ اور گیری گولڈمین کی ہدایت کاری میں اور میٹ ڈیمن ، بل پل مین ، ڈریو بیری مور ، جان لیگوزامو ، ناتھن لین ، جینین گاروفاالو ، رون پرل مین اور ٹون لوک کی آواز پر ستارہ۔

کہانی[ترمیم]

3028 میں ، انسانیت نے گہری خلائی سفر میں مہارت حاصل کی ہے اور کئی اجنبی پرجاتیوں کے ساتھ بات چیت کی ہے۔ "پروجیکٹ ٹائٹن" نامی ایک انسانی ایجاد ڈریج کو خطرے سے دوچار کرتی ہے ، جو خالص توانائی پر مبنی اجنبی ذات ہے۔ جب ڈریج نے زمین پر حملہ کرنا شروع کیا تو ، "پروجیکٹ ٹائٹن" کے مرکزی محقق ، پروفیسر سیم ٹکر اپنے بیٹے کیلے کو اپنے اجنبی دوست ٹیک کے ساتھ انخلا کے جہاز میں بھیجتے ہیں جبکہ ٹکر اور اس کی ٹیم کے دیگر ارکان نے ٹائٹن خلائی جہاز کو ہائپر اسپیس میں اڑادیا۔ ڈریج مدر جہاز پہنچ گیا اور زمین پر ہدایت والا توانائی والا ہتھیار فائر کیا جو سیارے کو مکمل طور پر تباہ کردیتا ہے ، جبکہ دھماکے سے ملبہ چاند کو بھی تباہ کردیتا ہے۔ بچ جانے والے انسان خانہ بدوش بن جاتے ہیں ، عام طور پر دیگر اجنبی ذاتوں کے ذریعہ ان کا مذاق اڑایا جاتا ہے۔

پندرہ سال بعد ، کیلا طوفان نامی ایک کشودرگرہ بیلٹ میں سالویج یارڈ میں کام کرتی ہے ، جو جہاز کورکی کے سپہ سالار ، جوزف کورسو نے اسے ٹریک کیا اور انکشاف کیا کہ ٹکر نے نقشہ کو ٹائٹن کے پاس انگوٹی میں اس رنگ میں دیا تھا۔ ٹیک نے کالے کو بتایا کہ انسانیت کا انحصار ٹائٹن کی تلاش پر ہے۔ جب ڈریج نے نجات دہندہ کے یارڈ پر حملہ کیا ، تو کیلی کوروس اور اس کے عملے کے ساتھ والکیری پر سوار ہو گئے: اکیما کنیموٹو ، ایک انسانی خواتین پائلٹ ، ساتھ ہی پریڈ ، گون اور اسٹیتھ ، مختلف نسلوں کے غیر ملکی۔

سیاراریم سیارے پر ، گاؤل نے نقشہ کی ترجمانی کی اور آنڈلی نیبولا میں چھپا ہوا ٹائٹن دریافت کیا۔ ڈریج کے جنگجو پہنچے ، انہوں نے کیلے اور اکیما کو گرفتار کر لیا۔ ڈریج نے آخر کار اکیما کو ضائع کر دیا اور ٹائٹن کا نقشہ کیلے سے نکال لیا۔ کورسو کا عملہ اکیما کو بچا لیا ، جبکہ کیلا بالآخر ڈریج جہاز میں فرار ہو گیا اور اس گروپ میں شامل ہو گیا۔ کیلے کا نقشہ بدل گیا ہے اور اب ٹائٹن کا آخری مقام ظاہر کرتا ہے۔

نیو بنکاک نامی ایک انسانی خلائی اسٹیشن پر دوبارہ تبادلہ کرتے ہوئے ، کیلے اور اکیما نے دریافت کیا کہ کورسو اور پریڈ ٹائٹن کو دج کے ساتھ غداری کرنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔ کیلے اور اکیما والکیری سے فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے ، لیکن جب کورسو اور باقی عملہ ٹائٹن روانہ ہوا تو وہ نیو بینکاک پر پھنس گئے۔ نیو بینکاک کے نوآبادیات کی مدد سے ، کیلے اور اکیما نے فینکس نامی ایک چھوٹی جہاز جہاز کو بچایا اور کورسو سے پہلے ٹائٹن تلاش کرنے کی دوڑ لگائی۔

کیلی اور اکیما انڈیالی نیبولا میں آئس فیلڈ کے ذریعے تشریف لائیں اور والکیری آنے سے پہلے ٹائٹن کے ساتھ گودی میں پڑ گ.۔ انہیں زمین کے جانوروں کے ڈی این اے نمونے دریافت ہوئے اور پروفیسر ٹکر کا ایک پہلے سے ریکارڈ شدہ ہولوگرافک میسج ملا جس نے بتایا ہے کہ ٹائٹن کو زمین جیسا سیارہ بنانے کے لیے ڈیزائن کیا گیا تھا۔ تاہم ، کیونکہ یہ زمین کی تباہی سے بچ گیا ہے ، اس کے طاقتور خلیوں میں اس عمل کے لیے ضروری توانائی کی کمی ہے۔ کورسو اور پریڈ کے پہنچنے کے بعد ، پیغام میں رکاوٹ ڈالتے ہوئے ، پریڈ نے ڈریج کے ساتھ اپنا اتحاد ظاہر کیا اور کورسو کو دھوکا دیا ، جبکہ بندوق کی نوک پر اسے ، کیلے اور اکیما کو تھام لیا۔ پریڈ نے انہیں مارنے کی کوشش کی ، لیکن کورسو نے اس کی گردن چھین لی اور اسے ہلاک کر دیا۔ اس کے بعد وہ اور کیلے اس وقت تک لڑتے ہیں جب تک کہ کورسو جہاز کی گہرائی میں نہ آجائیں۔

کچھ ہی لمحوں بعد ، ڈریج نے ٹائٹن پر حملہ کیا۔ چونکہ ڈریج ، بنیادی طور پر ، خالص توانائی کے حامل انسان ہیں ، کیلے کو اندازہ ہے کہ ٹائٹن کو ان میں جذب کرنے کے لیے اس میں تبدیلی کرنے سے جہاز کو دوبارہ تقویت ملے گی۔ بدقسمتی سے ، اس منصوبے کو عملی جامہ پہنانے کے لیے ، کیل کو خرابی سے دوچار سرکٹ توڑنے والے کی مرمت کرنی ہوگی۔ وہ ایسا کرنے کے لیے روانہ ہوا جبکہ والکیری کا باقی عملہ غیر ملکیوں کو دور کرتا ہے۔ کورسو ، جو بچ گیا تھا اور کیلے کے منصوبے کو سنا تھا ، دکھاتا ہے اور ڈریج کو روکنے میں مدد کرتا ہے اور پھر اس کی مرمت مکمل کرنے کے لیے خود کو قربان کرتا ہے۔ ٹائٹن جہاز میں موجود ہر چیز کے ساتھ مل کر ڈریج میشپششن کو جذب کرتا ہے اور اس سے حاصل ہونے والی طاقت کو ، آئس فیلڈ کے ساتھ ساتھ ، ایک نیا رہائش پزیر سیارہ بنانے کے لیے استعمال کرتا ہے۔

کیلے اور اکیما بارش میں کھڑے ہو ان کی ، اپنے خوبصورت نئے گھر کی طرف دیکھتے ہو. تبادلہ خیال کرتے ہیں کہ اس سیارے کو کیا کہا جانا چاہیے۔ اسٹکی اور گون نے والکیری پر بحری جہازوں کی طرح اڑان بھرنے سے پہلے کیلے اور اکیما کو الوداع کیا ، جیسے انسانوں سے زندگی کو نئے سرے سے شروع کرنے کے لیے بے چین ہو۔

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]