کنگ فو پانڈا 2

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کنگ فو پانڈا 2
(انگریزی میں: Kung Fu Panda 2 ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Kung Fu Panda 2 Poster.jpg

ہدایت کار
جینیفر یوہ نیلسن[1][2][3]  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مزاحیہ فلم،  فلیش بیک فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
جان اسٹیونسن  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 90 منٹ[4]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ہانس زمر  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ ڈریم ورکس انیمیشن[5]
پیراماؤنٹ پکچرز[5]
میزانیہ 665700000 امریکی ڈالر[6]
باکس آفس
تاریخ نمائش 22 مئی 2011
8 جون 2011
16 جون 2011 (جرمنی)[7]
15 جون 2011 (فرانس)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png کنگ فوُ پانڈا  ویکی ڈیٹا پر (P155) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کنگ فو پانڈا 3  ویکی ڈیٹا پر (P156) کی خاصیت میں تبدیلی کریں Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v471909  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1302011  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

کنگ فو پانڈا 2 (انگریزی: Kung Fu Panda 2) ایک 2011 امریکی کمپیوٹر اینیمیٹڈ ایکشن کامیڈی فلم ہے جو ڈریم ورکس اینیمیشن نے تیار کی اور پیراماؤنٹ پکچرز نے تقسیم کی۔ یہ کنگ فو پانڈا (2008) کا سیکوئل اور کنگ فو پانڈا فرنچائز کی دوسری قسط ہے۔ جینیفر یوہ نیلسن کی ہدایت کاری میں جیک بلیک ، انجلینا جولی ، ڈسٹن ہوف مین ، سیٹھ روجن ، لوسی لیو ، ڈیوڈ کراس ، جیمز ہانگ ، اور جیکی چن نے پہلی فلم سے اپنے کرداروں کو دوبارہ پیش کیا۔ گیری اولڈ مین ، مشیل یؤ ، ڈینی میک برائیڈ ، ڈینس ہیسبرٹ ، جین کلاڈ وان ڈیمے ، اور وکٹر گاربر نئے کرداروں کو آواز دے رہے ہیں۔ فلم میں ، پو اور اس کے اتحادی (ٹائیگرس ، بندر ، وائپر ، کرین ، مینٹیس) گونگ مین سٹی کا سفر کرتے ہیں تاکہ ایک بدمعاش مور کو چین کو فتح کرنے سے روکا جاسکے جبکہ اس کے بھولے ہوئے ماضی کو بھی دریافت کیا جائے۔

کہانی[ترمیم]

پہلی فلم کے واقعات سے بہت پہلے ، گورمین شہر پر حکومت کرنے والے موروں کے بیٹے لارڈ شین نے پورے چین کو فتح کرنے کے لیے آتش بازی کی طاقت کو بطور ہتھیار استعمال کرنے کا فیصلہ کیا۔ ایک قسمت بتانے والے بکرے نے پیش گوئی کی کہ اگر شین اس راستے پر چلتا رہا تو اسے ایک سیاہ اور سفید جنگجو (ایک پانڈا) کے ہاتھوں شکست ہوگی۔ پیشن گوئی کو سچ ہونے سے روکنے کے لیے ، شین اور اس کی بھیڑیا فوج نے بظاہر تمام پانڈوں کو ختم کر دیا۔ اس ظلم سے گھبرا کر ، شین کے والدین نے اپنے بیٹے کو ملک بدر کرنے کا فیصلہ کیا ، جس نے جانے سے پہلے بدلہ لیا تھا۔

بیس سال بعد ، پو ڈریگن واریر ہے اور فیوریس فائیو کی مدد سے امن کی وادی کی حفاظت کرتا ہے۔ ماسٹر شیفو پو تحریکوں کو دکھاتا ہے جو صرف اندرونی سکون کے حصول سے انجام دی جاسکتی ہے ، جو کہ تمام کنگ فو ماسٹرز کو حاصل کرنا چاہیے۔ اس لمحے ، شین کے مرغی بھیڑیے موسیقاروں کے گاؤں سے دھاتی اشیاء چھین لیتے ہیں۔ پو اور فائیو بھیڑیوں سے لڑتے ہیں ، لیکن پو ولف کے کوچ پر ایک علامت دیکھ کر پریشان ہو جاتا ہے جس کی وجہ سے وہ اپنی ماں کو دیکھتا ہے اور بھیڑیوں کو فرار ہونے دیتا ہے۔ پو اپنے والد مسٹر پنگ سے پوچھتا ہے کہ وہ کہاں سے آئے ہیں۔ مسٹر پنگ نے پو کو انکشاف کیا کہ اس نے اسے مولی کی ٹوکری کے اندر پایا اور اسے گود لیا ، لیکن پو ابھی تک نہیں جانتا کہ اس نے اپنے حقیقی والدین کو کیسے اور کیوں کھو دیا اور امن کی وادی میں ختم ہوا۔

شیفو کو معلوم ہوا کہ ماسٹر گینڈے (مور کی موت کے بعد گونگ مین پر حکومت کرنے والے کنگ فو ماسٹروں کے رہنما) کو لارڈ شین نے مار ڈالا ہے ، جو اپنے نئے ہتھیار ، توپ کو ہر کسی کو مٹانے کے لیے استعمال کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ کنگ فو ماسٹرز اور چین کو فتح کریں۔ پو اور دی فیوریس فائیو کو شین کو روکنے اور توپ کو تباہ کرنے کے لیے بھیجا گیا ہے۔ پو اور پانچ گونگ مین کا سفر کرتے ہیں ، صرف یہ دیکھنے کے لیے کہ شہر شین کی فوج کے کنٹرول میں ہے اور ماسٹر بیل اور مگرمچھ (ماسٹر رائنو کے شاگرد) کو قید کر دیا گیا ہے۔ پو اور پانچ لوگ بیل اور مگرمچھ کو ان کی مدد کے لیے راضی کرنے کی کوشش کرتے ہیں ، لیکن ان کا خیال ہے کہ لارڈ شین کے ہتھیار کے خلاف کچھ نہیں کرنا ہے ، اس لیے وہ انکار کر دیتے ہیں۔ پو اور پانچ کو ولف چیف نے دریافت کیا اور تاکہ وہ شین کو خبردار نہ کرے ، وہ اس کا شہر کے گرد پیچھا کرتے ہیں ، لیکن وہ شین کے ٹاور میں ختم ہو جاتے ہیں اور پکڑے جاتے ہیں۔

یودقاوں کو شین کے سامنے لایا جاتا ہے ، لیکن وہ وائپر اور مینٹیس (جو کسی طرح بند ہو کر فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے) کی بدولت خود کو آزاد کرنے میں کامیاب ہو جاتے ہیں اور توپ کو تباہ کر دیتے ہیں۔ افسوس کی بات یہ ہے کہ شین کے پاس ایک توپ کی فیکٹری ہے۔ پو شین کے پنکھوں پر وہی علامت دیکھ کر پریشان ہو گیا جو اس نے چیف ولف کے کوچ پر دیکھا تھا ، چنانچہ شین فیکٹری کی طرف اڑ گیا اور توپوں کے ہتھیاروں سے ٹاور کو تباہ کر دیا۔ پو اور پانچ اپنے آپ کو بچانے کا انتظام کرتے ہیں اور ٹائیگرس پو سے پوچھتی ہے کہ جب وہ شین کو اپنے سامنے رکھتی ہے تو وہ کیوں پریشان ہو جاتی ہے۔ پو آخر میں اعتراف کرتا ہے کہ اسے یاد ہے کہ شین نے آخری بار اپنے والدین کو دیکھا تھا۔ پو شین کو پکڑنا چاہتا ہے تاکہ اسے بتائے کہ کیا ہوا۔ شیرنی اس پر رحم کر کے دوسروں کو حیران کرتی ہے (چونکہ شیرنی عام طور پر ٹھنڈی ہوتی ہے) ، لیکن پھر بھی اسے پوشیدہ رہنے کے لیے کہتی ہے جب کہ وہ اور دیگر توپ کی فیکٹری کو تباہ کرنے کی کوشش کرتے ہیں (اس کی وجہ یہ ہے کہ پو لڑنے کے لیے بے توجہ ہے) ٹائیگرس کی نافرمانی کرتے ہوئے ، پو فیکٹری میں گھس گیا اور شین کو پکڑنے کی کوشش کی ، لیکن اس کے نتیجے میں فیوریس فائیو پکڑا گیا۔ پو آخر کار شین تک پہنچ گیا ، جو اسے بتاتا ہے کہ اس کے والدین نے اسے چھوڑ دیا ہے۔ شین نے پو کو ایک بہت بڑی توپ سے گولی مار کر اسے دریا میں کھٹکھٹایا اور اسے بے ہوش کر دیا۔

پو کو خوش قسمتی بتانے والے نے پایا اور علاج کیا ، جو اسے اس گاؤں کے کھنڈرات میں لے جاتا ہے جہاں وہ پیدا ہوا تھا۔ قسمت بتانے والے کی مدد سے ، پو یہ یاد رکھنے میں کامیاب ہو گیا کہ اس گاؤں کو شین اور اس کی فوج نے تباہ کر دیا تھا اور اس کی ماں نے اسے بچانے کے لیے اسے مولی کی ٹوکری میں چھپا دیا تھا۔ پو کو احساس ہوا کہ اس نے اس المیے کے باوجود بڑی چیزیں حاصل کیں ، اور اس طرح وہ اندرونی سکون حاصل کرتا ہے۔

پو شونگ کو چین کی فتح شروع کرنے سے روکنے کے لیے گونگ مین کے پاس واپس آیا اور فیوریس فائیو کو آزاد کیا۔ لڑائی کے دوران (جس میں بکس اور مگرمچھ حصہ لیتے ہیں ٹیچر کی طرف سے یقین دلانے کے بعد ، جو مدد بھی کرتا ہے) ، پو ٹیچر کی طرف سے دکھائی جانے والی حرکتوں کو توپوں سے آگ کے گولے پکڑنے اور شین کے جنگی جہازوں پر لانچ کرنے کے لیے استعمال کرتا ہے۔ ، انہیں تباہ کر رہا ہے. پو شین کو ماضی کو بھولنے اور اصلاح کرنے پر راضی کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ شین پو کو نظر انداز کرتا ہے اور اس پر حملہ کرتا ہے ، لیکن رسیوں کو کاٹ کر ختم کرتا ہے جس نے آخری تپ رکھی تھی ، جو شین کے اوپر گرتا ہے اور اسے کچلتا ہے ، اسے مار دیتا ہے۔ فتح کے بعد ، ٹائیگرس پو کو اٹھنے میں مدد کرتی ہے اور اس کا ذکر کرتی ہے کہ اس نے جو کچھ کیا وہ بالکل بنیاد پرست تھا ، اس تبصرے کے بعد پو نے بغیر سوچے سمجھے اسے گلے لگا لیا ، دوسرے اساتذہ کے حیرت زدہ چہروں سے پہلے ، پو امن کی وادی میں واپس آیا اور اس نے مسٹر کو بتایا پنگ کہ وہ اس سے اس طرح پیار کرتی ہے جیسے وہ اس کا حقیقی باپ ہو۔ دریں اثنا ، ایک خفیہ گاؤں میں جو زندہ بچ جانے والے پانڈوں سے آباد ہے ، پو کے حقیقی باپ کو پتہ چلا کہ اس کا بیٹا زندہ ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.imdb.com/title/tt1302011/ — اخذ شدہ بتاریخ: 12 اگست 2021
  2. https://www.adorocinema.com/filmes/filme-143048/ — اخذ شدہ بتاریخ: 12 اگست 2021
  3. https://www.interfilmes.com/filme_21821_Kung.Fu.Panda.2.html — اخذ شدہ بتاریخ: 12 اگست 2021
  4. سانچہ:Cite Box Office Mojo
  5. ^ ا ب http://catalog.afi.com/Film/66780-KUNG-FUPANDA2?sid=a6229d48-09e7-45f2-bc4a-7cbb1c3966ba
  6. Kaufman، Amy (May 25, 2011). "Movie Projector: Memorial Day weekend to soar with Hangover, Kung Fu Panda sequels". Los Angeles Times. اخذ شدہ بتاریخ May 27, 2011. 
  7. http://www.imdb.com/title/tt1302011/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 20 اگست 2016
  8. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج "Kung Fu Panda 2 (2011)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 11 اگست 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]