کنگ فو پانڈا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کنگ فو پانڈا
(انگریزی میں: Kung Fu Panda ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Kungfupanda.jpg

ہدایت کار
جان اسٹیونسن[1][2][3]
مارک اوسبورن  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فلیش بیک فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
گلن برجر  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 92 منٹ[4]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ہانس زمر  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایڈیٹر کلاری نائیٹ  ویکی ڈیٹا پر (P1040) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 130000000 امریکی ڈالر[5]
باکس آفس
تاریخ نمائش 15 مئی 2008
3 جولا‎ئی 2008 (جرمنی)[6]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png  
کنگ فو پانڈا 2  ویکی ڈیٹا پر (P156) کی خاصیت میں تبدیلی کریں Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v354676  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0441773  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

کنگ فو پانڈا (انگریزی: Kung Fu Panda) ایک 2008 امریکی کمپیوٹر اینیمیٹڈ ایکشن کامیڈی فلم ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن نے تیار کی اور پیراماؤنٹ پکچرز نے تقسیم کی۔ یہ کنگ فو پانڈا فرنچائز کی پہلی قسط ہے۔ جان اسٹیونسن اور مارک اوسبورن کی ہدایت کاری میں بننے والی اس فلم میں جیک بلیک ، ڈسٹن ہوفمین ، انجلینا جولی ، ایان میک شین ، سیٹھ روجن ، لوسی لیو ، ڈیوڈ کراس ، رینڈل ڈک کم ، جیمز ہانگ ، ڈین فوگلر ، مائیکل کلارک ڈنکن ، اور جیکی چین۔ یہ فلم قدیم چین کے ایک ورژن میں بنائی گئی ہے جو کہ بشری جانوروں کی آبادی ہے اور یہ ایک کنگ فو کے شوقین پو نامی جھومنے والے پانڈا کے گرد گھومتی ہے۔ جب تائی لنگ نامی ایک برے کنگ فو تیندوے کو جیل سے فرار ہونے کی پیش گوئی کی جاتی ہے ، پو کو نادانستہ طور پر "ڈریگن واریر" کا نام دیا جاتا ہے ، جو اسے شکست دینا مقصود تھا۔[7]

اس فلم کا اصل تصور مائیکل لاچانس ، ایک ڈریم ورکس اینیمیشن ایگزیکٹو نے کیا تھا۔ یہ اصل میں مارشل آرٹس فلموں کی پیروڈی بنانا تھا ، لیکن ڈائریکٹر اسٹیونسن نے ایکشن کامیڈی ووکسیا فلم بنانے کا فیصلہ کیا جس میں مرکزی کردار کے لیے ہیرو کے سفر کی داستانی آثار کو شامل کیا گیا ہے۔ فلم میں کمپیوٹر حرکت پذیری اس سے کہیں زیادہ پیچیدہ تھی جو ڈریم ورکس نے پہلے کی تھی۔ زیادہ تر ڈریم ورکس اینیمیشن فلموں کی طرح ، ہانس زمر (اس بار جان پاول کے ساتھ تعاون کرتے ہوئے) نے کنگ فو پانڈا اسکور کیا۔ انہوں نے اپنی تیاری کے حصے کے طور پر چین کی ثقافت کو جذب کرنے اور چائنا نیشنل سمفنی آرکسٹرا کو جاننے کے لیے چین کا دورہ کیا۔

کہانی[ترمیم]

امن کی وادی میں ، قدیم چین کی ایک زمین بشری جانوروں سے آباد ہے ، اناڑی پانڈا پو اپنے گود لینے والے ہنس باپ مسٹر پنگ کو اپنا نوڈل ریستوران چلانے میں مدد کرتا ہے ، لیکن فیوریس فائیو کے ساتھ لڑنے کے خواب دیکھتا ہے - شیرنی ، بندر ، کرین ، وائپر ، اور مینٹس - ماسٹر شیفو کے زیر تربیت کنگ فو ماسٹرز کا ایک گروپ۔

شیفو کے سرپرست ، دانشمند ماسٹر اوگ وے نے پیش گوئی کی ہے کہ شیفو کا سابقہ ساتھی ، برے برفانی چیتے تائی لنگ ، جیل سے فرار ہو جائے گا اور وادی پر حملہ کر کے ڈریگن سکرول حاصل کرے گا ، ایک افسانوی نمونہ جسے اس سے پہلے انکار کیا گیا تھا۔ گھبرائے ہوئے ، شیفو نے جیل کی حفاظت بڑھانے کے لیے زینگ ہنس کو بھیجا ، جبکہ وہ پانچوں کے لیے ایک ٹورنامنٹ کا انعقاد کرتا ہے تاکہ اوگ وے ڈریگن واریر کی نشاندہی کر سکے ، جو کہ طومار پڑھنے کے لائق پیش گوئی شدہ ہیرو ہے ، جس کے بارے میں کہا جاتا ہے کہ اس کے قاری کو لامحدود طاقت دی گئی ہے۔ . پو میدان میں داخل ہونے میں بہت دیر سے پہنچے اپنے بتوں کو دیکھنے کے لیے بے چین ، اس نے اتفاقی طور پر اپنے آپ کو میدان کے وسط میں لانچ کر دیا ، جہاں اوگ وے نے اسے ڈریگن واریر کے طور پر سراہا ، وہاں موجود ہر شخص کو حیران کر دیا۔

اوگ وے کے فیصلے کو ایک حادثہ مانتے ہوئے ، شیفو نے سخت تربیتی نظام کے ساتھ پو کو ختم کرنے کی کوشش کی ، جبکہ پانچوں نے پو کو مارشل آرٹس کی کوئی صلاحیت نہ ہونے کے باعث ایک پرجوش قرار دیا۔ پو چھوڑنے پر غور کرتا ہے ، لیکن اوگ وے سے حوصلہ افزائی حاصل کرنے کے بعد ، وہ اپنی تربیت کو برداشت کرتا ہے اور آہستہ آہستہ اپنی لچک ، پاک مہارت اور اچھے مزاح کے ساتھ پانچوں سے دوستی کرتا ہے۔ اس وقت کے دوران ، پو کو معلوم ہوا کہ شیفو نے تائی لنگ کو بچپن سے پالا تھا اور اس کا سرد اور دور کا رویہ تائی لنگ کے دھوکہ دہی پر اس کی اپنی شرمندگی کی وجہ سے ہے۔

دریں اثنا ، زینگ نے محافظوں کو قید کرنے کی کوشش کی کہ وہ جیل کی حفاظت کو دوگنا کریں۔ تاہم ، محافظوں کو یقین ہے کہ ان کی موجودہ سکیورٹی پہلے ہی کافی ہے ، جیل میں زینگ تائی لنگ کو نہ سنیں اور نہ دکھائیں۔ تائی لنگ زینگ کے ایک پنکھ سے اپنے تالے چن کر اور محافظوں کو شکست دے کر جیل سے فرار ہو گیا۔ تائی لنگ کے ہنس سے فرار کے بارے میں جاننے کے بعد ، شیفو نے اوگ وے کو مطلع کیا ، جو اسے پو میں یقین کرنے کا وعدہ کرتا ہے۔ اوگ وے پھر آسمان کی طرف جاتا ہے اور آڑو کے پھولوں کے دھارے میں بخارات بن جاتا ہے۔ یہ سن کر کہ اوگ وے کی موت ہوچکی ہے اور تائی لنگ تیزی سے قریب آرہی ہے ، پو ، اب بھی کنگ فو کے ساتھ کوئی پیش رفت کرنے سے قاصر ہے اور اس نے جو سخت سلوک برداشت کیا ہے اس سے تنگ آکر شیفو نے اعتراف کیا کہ وہ اسے تربیت دینا نہیں جانتا ڈریگن واریر ٹائیگرس ، فائیو کی لیڈر ، یہ سنتی ہے اور اپنی ٹیم کو تائی لنگ کا سامنا کرنے کی طرف لے جاتی ہے۔ تاہم ، شیفو نے دریافت کیا کہ پو متاثر کن جسمانی کارناموں کی صلاحیت رکھتا ہے جب وہ کھانے کی طرف سے حوصلہ افزائی کرتا ہے ، اور کامیابی سے پو کو ان کی کامیابیوں کو ایک جدید کنگ فو طرز میں شامل کرکے تربیت دیتا ہے ، خوراک کو مثبت کمک کے طور پر استعمال کرتا ہے۔

دی فیوریس فائیو تائی لنگ کو روکنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن آخر کار اس کی اعصابی ہڑتال کی تکنیک سے مغلوب ہو جاتا ہے۔ شیفو نے فیصلہ کیا کہ پو ڈریگن سکرول حاصل کرنے کے لیے تیار ہے ، لیکن سکرول کی خالی ، عکاس سطح کسی بھی طاقتور راز کو ظاہر نہیں کرتی ہے۔ اسے بیکار سمجھتے ہوئے ، پو اور پانچوں نے وادی کے باشندوں کو نکال دیا ، جبکہ شیفو نے تائی لنگ کا سامنا کرنے کی تیاری کی۔ پریشان پو کو تسلی دینے کی کوشش میں ، مسٹر پنگ نے انکشاف کیا کہ ان کے "خفیہ اجزاء سوپ" میں کوئی خفیہ جزو نہیں ہے ، اس نے وضاحت کی کہ چیزیں خاص ہیں اگر لوگ یقین کریں کہ وہ ہیں۔ یہ سمجھتے ہوئے کہ یہ ڈریگن سکرول کا پیغام ہے ، جو صرف قارئین کا اپنا چہرہ دکھاتا ہے ، پو شیفو کی مدد کے لیے واپس دوڑا۔

تائی پھیپھڑ نے شفو پر قابو پا لیا ، جو معذرت خواہ ہے کہ اس کا طالب علم کون بن رہا ہے یہ دیکھ کر بہت فخر محسوس کرتا ہے۔ اس سے پہلے کہ تائی لنگ شفو کو مار ڈالے ، پو ڈریگن سکرول کے ساتھ پہنچتا ہے اور اپنے مخالف کے لیے میچ سے زیادہ ثابت ہوتا ہے ، اسے لڑائی کی الجھن کی تکنیکوں سے مایوس کرتا ہے۔ وہ آخر کار تائی لنگ کی زیادہ مہارت سے دب گیا ، لیکن تائی لنگ ، طاقت کے لالچی ، ڈریگن سکرول کے پیغام کو سمجھنے سے قاصر ہے۔ یہ دریافت کرتے ہوئے کہ اس کے جسم کی چربی اسے تائی لنگ کے اعصابی حملوں سے محفوظ رکھتی ہے ، پو نے اپنے مخالف کو اپنے نئے کنگ فو انداز سے تنگ کیا ، اور آخر کار پراسرار ووشی فنگر ہولڈ کا استعمال کرکے اسے روحانی دائرے سے نکال دیا۔ پو کو وادی نے عزت دی ہے اور فیوریس فائیو کا احترام حاصل کیا ہے ، جبکہ شیفو اندرونی سکون کی کیفیت حاصل کرتا ہے۔ کریڈٹ کے بعد کے ایک منظر میں ، شیفو اور پو کو ایک ساتھ ٹوفو کھاتے ہوئے دیکھا گیا ہے کیونکہ ایک پودا ان کے پیچھے بڑھتا ہوا نظر آرہا ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

بائیں سے دائیں: وائپر ، بندر ، مینٹس (بندر کے سر پر) ، شیفو ، ٹائیگرس اور کرین۔ دی فیوریس فائیو چینی مارشل آرٹس کے حقیقی سانپ ، بندر ، دعا مانٹیس ، ٹائیگر اور کرین سٹائل کو خراج عقیدت پیش کرتے ہیں۔[8]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.imdb.com/title/tt0441773/ — اخذ شدہ بتاریخ: 11 اگست 2021
  2. https://www.adorocinema.com/filmes/filme-45889/ — اخذ شدہ بتاریخ: 11 اگست 2021
  3. https://www.interfilmes.com/filme_16909_Kung.Fu.Panda.html — اخذ شدہ بتاریخ: 11 اگست 2021
  4. "KUNG FU PANDA". British Board of Film Classification. June 24, 2008. August 4, 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ December 7, 2020. 
  5. "Kung Fu Panda". Box Office Mojo. اخذ شدہ بتاریخ 07 اگست 2021. 
  6. http://www.imdb.com/title/tt0441773/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  7. "Kung Fu Panda sequel in pipeline". BBC. August 14, 2008. اخذ شدہ بتاریخ September 1, 2008. 
  8. "Kung Fu Panda-production-five fighting warriors". DreamWorks. اخذ شدہ بتاریخ September 1, 2008. 
  9. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ "Kung Fu Panda (2008)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 07 اگست 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]