کنگ فو پانڈا 3

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
کنگ فو پانڈا 3
(انگریزی میں: Kung Fu Panda 3 ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Kung Fu Panda 3 poster.jpg

ہدایت کار
جینیفر یوہ نیلسن  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مزاحیہ فلم،  مارشل آرٹ فلم،  ہنگامہ خیز فلم،  بچوں کی فلم،  مہم جویانہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
سلسلہ کنگ فو پانڈا  ویکی ڈیٹا پر (P179) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
گلن برجر  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 95 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the People's Republic of China.svg عوامی جمہوریہ چین
Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ہنس زمر[2]
ایڈیٹر کلاری نائیٹ  ویکی ڈیٹا پر (P1040) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ ٹوینٹیتھ سنچری فوکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 29 جنوری 2016 (ریاستہائے متحدہ امریکا اور عوامی جمہوریہ چین)
17 مارچ 2016 (جرمنی اور ہنگری)[3][4][5]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png کنگ فو پانڈا 2  ویکی ڈیٹا پر (P155) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
  Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v571318  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt2267968  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

کنگ فو پانڈا 3 (انگریزی: Kung Fu Panda 3) ایک 2016 کی کمپیوٹر اینیمیٹڈ ایکشن کامیڈی فلم ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ تیار کی گئی ہے اور ٹوینٹیتھ سنچری فوکس نے دنیا بھر میں اور اورینٹل ڈریم ورکس نے چین میں تقسیم کی ہے۔ یہ کنگ فو پانڈا فرنچائز کی تیسری قسط ہے اور کنگ فو پانڈا 2 (2011) کا سیکوئل ہے۔ فلم میں، پو اپنے پیدائشی باپ کے ساتھ دوبارہ مل گئی ہے اور اسے ایک خفیہ پانڈا ولیج کا وجود دریافت ہوا ہے، لیکن جلد ہی اسے چی سے عبور حاصل کرنا سیکھنا چاہیے اور پانڈوں کو کائی کے خلاف لڑنے کے لیے تیار کرنا چاہیے، جو اوگ وے کی میراث کو تباہ کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

فلم کی ہدایات جینیفر یوہ نیلسن اور الیسینڈرو کارلوونی نے دی ہیں اور جوناتھن ایبل اور گلین برجر نے لکھا ہے۔ جیک بلیک، ڈسٹن ہوفمین، انجلینا جولی، لوسی لیو، سیٹھ روزن، ڈیوڈ کراس، جیمز ہانگ اور جیکی چن نے پچھلی فلموں سے اپنے کرداروں کو دوبارہ پیش کیا اور رینڈل ڈک کم نے پہلی فلم سے اوگ وے کے کردار کو دوبارہ پیش کیا۔ ان میں برائن کرینسٹن (فریڈ ٹاٹاسور کی جگہ لیتے ہیں، جو ماسٹر بیئر کو آواز دیتے تھے)، جے کے سیمنز اور کیٹ ہڈسن بالترتیب لی شان، کائی اور می می کے کرداروں میں شامل ہیں۔

کہانی[ترمیم]

روح کے دائرے میں، گرینڈ ماسٹر اوگ وے جنرل کائی کے خلاف لڑتے ہیں، ایک روحانی یودقا یاک جس نے دوسرے تمام مردہ کنگ فو ماسٹرز کو شکست دی ہے اور ان کی چی چوری کی ہے۔ اوگ وے کی اپنی چی چوری ہے، لیکن اس سے پہلے کہ وہ کائی کو خبردار کرے کہ کوئی اسے روکنے والا ہے۔ کائی اسے ایک چیلنج کے طور پر لیتے ہیں، اور فانی دنیا میں واپس آتے ہیں۔

دریں اثنا، ماسٹر شیفو نے تعلیم سے سبکدوشی کا اعلان کیا، اور پو ڈریگن واریر کو اپنا جانشین قرار دیا۔ پو کی پہلی کوششوں نے فیوریس فائیو کو زخمی کر دیا، اور شیفو نے مشورہ دیا کہ پو کو اپنے جیسا اور شیو کی طرح کم کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ مایوس ہو کر، پو گھر واپس آیا، جہاں اس کی ملاقات لی شان سے ہوئی، ایک پانڈا جس کا دونوں کو جلدی احساس ہو گیا کہ پو کا حیاتیاتی باپ ہے۔ دونوں فورا بانڈ بند ہو گئے، پو کے گود لینے والے والد مسٹر پنگ کی بہت مایوسی۔

لی کو شیفو اور فائیو سے متعارف کروانے کے بعد، پو نے پانچوں میں شمولیت اختیار کی وادی کائی کے جیڈ زومبیوں سے، جو اب ماضی کے کنگ فو ماسٹرز کی باقیات ہیں۔ تحقیق کے ذریعے، گروپ کو پتہ چلتا ہے کہ کائی اور اوگ وے ایک دوسرے کے بھائی تھے، اور یہ کہ کائی نے ایک زخمی اوگ وے کی جان بچائی تاکہ اسے شفا دینے کے لیے ایک خفیہ پانڈا گاؤں لے جایا جائے۔ پانڈوں نے اوگ وے کو دوسروں کو شفا بخش چی سکھانا سکھایا، لیکن کائی نے اپنے لیے ساری طاقت لینے کی کوشش کی، اوگ وے کو مجبور کیا کہ وہ اسے روحانی دائرے میں نکال دے۔ لی نے کائی کو شکست دینے کے لیے چی کا استعمال سیکھنے کے لیے پو کو گاؤں لے جانے کی پیشکش کی، جبکہ شیفو اور فائیو وادی کی حفاظت کے لیے تیار ہیں۔ مسٹر پنگ پو اور لی کے درمیان میں پھاڑ چلانے کی امید کرتے ہوئے دور جا رہے ہیں، لیکن جلد ہی دریافت ہو گیا۔ گاؤں پہنچنے پر، لی نے پو چی سکھانے سے انکار کر دیا جب تک پو نے پانڈا کی آرام دہ زندگی گزارنا نہیں سیکھا۔

کائی، اوگ وے کی یاد کو مٹانے کی امید میں، ٹائیگرس کے سوا ہر زندہ کنگ فو ماسٹر کی چی کو چوری کرتی ہے اور جیڈ پیلس کو تباہ کر دیتی ہے۔ شیرنی کائی کی بیک اسٹوری پر مشتمل اسکرول لے کر بھاگ گئی، پو کا سراغ لگایا اور اسے بتایا کہ کیا ہوا۔ پو کا مطالبہ ہے کہ لی اسے فوری طور پر چی سکھائے، صرف یہ سیکھنے کے لیے کہ ایک انتہائی تحفظ یافتہ لی نے پو کو حفاظت کے لیے جاننے کے بارے میں جھوٹ بولا۔ پو نے لی کو ناپسند کیا اور کائی کو شکست دینے کے لیے تنہا تربیت دینے کی کوشش کی، جبکہ ایک پشیمان مسٹر پنگ نے لی کو تسلی دی اور یقین دلایا کہ پو آخر میں اسے معاف کر دے گا۔

شیرنی سے بحث کے بعد پو نے تسلیم کیا کہ وہ اکیلے کائی کو شکست نہیں دے سکتا۔ لی، مسٹر پنگ اور پانڈا پو سے پوچھتے ہیں کہ وہ انہیں کنگ فو سکھائیں، اور پو، یہ سمجھتے ہوئے کہ وہ پہلے کہاں غلط ہوا تھا، انہیں تربیت دیتا ہے کہ وہ ان کی نقل نہ کریں بلکہ ان کی روز مرہ کی سرگرمیوں کو کنگ فو کی مہارت کے طور پر استعمال کریں۔ پو اور لی صلح کرتے ہیں، اور سکرول شیرنی کا مطالعہ کرتے ہیں جو چی سیکھنے کی امیدوں میں لائے جاتے ہیں۔

کائی پہنچی اور گاؤں پر جیڈ زومبی کو سکس کیا۔ پو کے طلباء ان سے لڑتے ہیں، کائی کو کافی عرصے سے پریشان کرتے ہوئے پو کو ووسی فنگر ہولڈ کا استعمال کرنے کی کوشش کرتے ہیں تاکہ کائی کو دوبارہ روحانی دائرے میں نکال دیا جائے۔ کائی نے انکشاف کیا کہ یہ چال صرف انسانوں پر کام کرتی ہے، اور پو پر وحشیانہ حملہ کرتی ہے۔ دوسروں کو بچانے کے لیے، پو نے کائی کو پکڑ لیا اور اپنے آپ پر ووشی فنگر ہولڈ کا استعمال کرتے ہوئے ان دونوں کو روحانی دائرے میں نکال دیا۔ مشتعل، کائی نے پو کو باندھ دیا اور اپنی چی چوری کرنا شروع کردی۔ فانی دائرے میں، لی، یہ تسلیم کرتے ہوئے کہ کسی کے حقیقی خود کو تلاش کرنا چی کو کھولنے کی کلید ہے، دوسروں کو پو کو اپنی چی دینے میں رہنمائی کرتا ہے۔ جوان، پو اسے گلے لگاتا ہے کہ وہ کون ہے اور روح کو دائرے میں کائی کو مغلوب کرنے کے لیے اپنی اب بڑھی ہوئی چی کا استعمال کرتا ہے، اسے وجود سے مٹا دیتا ہے۔

کائی کے چلے جانے کے بعد، چوری شدہ ماسٹرز اپنے متعلقہ علاقوں میں بحال ہو گئے۔ روح کے دائرے میں، اوگ وے نے انکشاف کیا کہ اس نے لی کو ایک برہمانڈیی پیغام بھیجا جس میں وضاحت کی گئی کہ پو کہاں تلاش کرنا ہے۔ اوگ وے یہ بھی بتاتا ہے کہ اس نے پو کو ڈریگن واریر کے طور پر کیوں منتخب کیا - بطور پانڈا، پو میں صلاحیت تھی کہ وہ چی کا ماسٹر بن سکے اور ماضی اور مستقبل کو جوڑ سکے۔ اوگ وے پو کو اس کے جانشین کا نام گرینڈ ماسٹر کے طور پر دیتا ہے، اور پو کو اس کا صوفیانہ عملہ دیتا ہے، جسے پو موت کے دائرے میں واپس آنے کے لیے استعمال کرتا ہے۔ دوسروں کے ساتھ دوبارہ ملنے اور اپنی جان بچانے کے لیے ان کا شکریہ ادا کرنے کے بعد، پو بحال شدہ جیڈ پیلس میں اپنا نیا کردار ادا کرتا ہے، جہاں تمام پانڈا اور امن کی وادی کے رہائشی کنگ فو اور چی سیکھتے ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "KUNG FU PANDA 3 [2D] (PG)". British Board of Film Classification. جنوری 8, 2016. اخذ شدہ بتاریخ جنوری 8, 2016. 
  2. "Hans Zimmer to Return for 'Kung Fu Panda 3'". Film Music Reporter. جولائی 25, 2014. اخذ شدہ بتاریخ اگست 1, 2014. 
  3. http://www.mathaeser.de/mm/film/5A254000012PLXMQDD.php — اخذ شدہ بتاریخ: 30 جولا‎ئی 2016
  4. http://www.imdb.com/title/tt2267968/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 17 اگست 2016
  5. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  6. ^ ا ب پ DreamWorks Animation (اپریل 9, 2013). "DreamWorks Animation Packs A Powerful Punch With New Cast Additions For Kung Fu Panda 3" (Press release). PR Newswire. اخذ شدہ بتاریخ جنوری 30, 2014.  Check date values in: |access-date=, |date= (معاونت)
  7. ^ ا ب پ ت ٹ ث "Kung Fu Panda 3 (2016)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 14 اگست 2021. 
  8. Cooke، Nick (جنوری 2015). "Living the Dream". Toy World. اخذ شدہ بتاریخ مارچ 11, 2015. 
  9. Alexander، Bryan (جون 10, 2015). "Sneak peek: 'Panda 3' amps up bear count". USA Today. اخذ شدہ بتاریخ جون 11, 2015. 
  10. Chitwood، Adam (اپریل 23, 2015). "Synopses Revealed for KUNG FU PANDA 3, JOY, THE MARTIAN, and More". Collider. اخذ شدہ بتاریخ اپریل 25, 2015. 
  11. Alexander، Bryan (جون 18, 2015). "'Kung Fu Panda 3' unveils trailer, villain". USA Today. اخذ شدہ بتاریخ جون 18, 2015. 

بیرونی روابط[ترمیم]