کولیجن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

کولیجن (انگریزی: Collagen) یا لحمیہ فقاری جانوروں کے جوڑنے والی نسیج خصوصاً کھال، ہڈیوں اور پٹھوں میں سفید ریشے کا بڑا حصہ ہوتا ہے جنھیں ابال کر گوند اور جیلاٹین حاصل کی جاتی ہے۔

یونانی میں ، کولیجن کا مطلب ہے "گلو بنانے والا"۔ یہ قدرتی گلو دراصل ایک پروٹین ہے جو سفید ریشوں ، کنڈرا ، ہڈیوں ، کارٹلیج اور تمام جوڑنے والے ؤتکوں کو بناتا ہے۔ یہ کمپاؤنڈ جسم کے جیلیٹینس مادوں میں بھی موجود ہوتا ہے جیسے کانچ (جیلی کی طرح ، ویسکولر فری ، صاف آنکھوں کا گولہ)۔ کولیجن کی 5 اقسام ہیں اور یہ جوڑنے والے ؤتکوں کے وزن کا تقریبا 80 80 فیصد پر محیط ہے۔ لہذا یہ بیوٹی کریم میں صرف ایک سادہ جزو سے زیادہ ہے۔

کھانے کے ساتھ جسم کے کولیجن کو کیسے بڑھایا جائے؟[ترمیم]

جیسا کہ ذکر کیا گیا ہے ، کولیجن ہمارے پورے جسم میں موجود ہے لہذا ہمیں اس کو زیادہ سے زیادہ جذب کرنے اور پیدا کرنے کی کوشش کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ اپنے جسم میں اس ضروری پروٹین کی مقدار میں اضافہ کر سکتے ہیں۔

کولیجن پیدا کرنے والے پھل۔[ترمیم]

مختلف قسم کے کھانے میں پھل زیادہ ہیں جو کولیجن کی پیداوار میں اضافہ کرتے ہیں۔ سنتری ، ٹینگرائنز ، لیموں ، انگور کے پھل ، کیوی ، پپیتے ، سفید انگور ، بلوبیری ، اسٹرابیری اور رسبری جیسے پھل وٹامن سی سے بھرپور پھل ہیں اور کولیجن کی سطح بڑھانے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ یہ وٹامن ایک طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ ہے جو آزاد ریڈیکلز کے نقصان دہ اثرات کو بے اثر کرتا ہے۔ اس وجہ سے ، یہ جوانی اور جلد کی تازگی کو محفوظ رکھتا ہے اور وقت سے پہلے جھکنے اور جھریوں کو روکتا ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

Evernate