گیتا مہالک

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
گیتا مہالک
معلومات شخصیت
پیدائش سنہ 1948 (عمر 71–72 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کوراپوٹ  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of India.svg بھارت  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ رقاصہ  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اعزازات
سنگیت ناٹک اکادمی ایوارڈ 
IND Padma Shri BAR.png فنون میں پدم شری   ویکی ڈیٹا پر (P166) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

گیتا مہالک (پیدائش 1948) [1] ایک ہندوستانی کلاسیکی رقاصہ ہے ، جو ہندوستانی کلاسیکی رقص کے روپ اوڈیسی کے بہترین مظاہرین میں سے ایک ہے۔ [2] یہ ہندوستانی کلاسیکی رقص کی آٹھ شکلوں میں قدیم ترین ہے۔ [3][4] گیتا مہالک کو فن کے میدان میں ان کی نمایاں خدمات کے لئے سنہ 2014 میں حکومت ہند نے پدم شری سے نوازا تھا۔ [5]

زندگی[ترمیم]

سیرت گیتا مہلک نے بہت کم عمری میں ہی مشہور گرو دیبا پرساد داش سے رقص سیکھنا شروع کیا تھا۔ اس کے بعد ، مایادھر راوت کے ساتھ تربیت حاصل کرنے کے بعد ، گیتا کو اپنا انداز تیار کرنے میں مدد ملی ، جسے کئی پارکھی لوگوں نے رفتار کے روپ میں سراسر شاعری کے طور پر بیان کیا ہے ، مایادھر راوت کے تحت تربیت نے گیتا کو ایک ایسا انداز تیار کرنے میں مدد کی جسے بہت سارے ماہرین نے حقیقی طور پر رواں دواں نظم قرار دیا ہے۔ گیتا نے فرانس ، سوئٹزرلینڈ ، چین ، اٹلی ، اسپین ، امریکہ ، کینیڈا ، جرمنی ، پرتگال ، یونان اور افریقی براعظم کے بہت سے دوسرے ممالک اور دنیا بھر کے بہت سارے ممالک میں اس نے بڑے پیمانے پر سفر کیا ہے اور کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔

انہوں نے ہندوستان کے تقریبا تمام بڑے ڈانس فیسٹیولوں میں بھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے: کھجوراہو ڈانس فیسٹیول ، ایلورا ڈانس فیسٹیول ، الیفنٹا ڈانس فیسٹیول ، کونارک ڈانس فیسٹیول ، مہالی پورم فیسٹیول ، مکتیشور ڈانس فیسٹیول ، بدری کیوت فیسٹیول ، تاج فیسٹیول ، کجلیداس فیسٹیول ، جوجین میں۔ گنگا فیسٹیول ، منڈو فیسٹیول اور کالا فیسٹیول ان میں شامل ہیں۔ گیتا مہالک کو عام طور پر اوڈیسی کے روایتی انداز کو قومی شناخت دینے کا سہرا دیا جاتا ہے۔ وہ بڑے پیمانے پر جانا جاتا ہے ، رقص کے ماہر کے طور پر بھی جانا جاتا ہے (اظہار) گیتا نے متعدد رقص ڈراموں جیسے لایوانیوتی ، کرشنبھیلاشا اور دراوپدی - عبوری سوال کی کوریوگرافی کی ہے ، جسے ناقدین کی جانب سے داد ملی ہے۔ اپنی کوریوگرافی کے ذریعہ ، اس نے بہت ساری تبدیلی کی ترجمانیوں اور مذہبی اور سیکولر جہتوں کو دکھایا ہے۔ آرٹ اور ثقافت ، خاص طور پر اوڈیسی رقص کو فروغ دینے کے لئے گیتا مہلک نے دہلی میں واقع ایک غیر سرکاری تنظیم "گیتا اپاسنا" کی بنیاد رکھی ہے۔

انہوں نے اپنی زندگی میں بہت سے القابات حاصل کیے ہیں ، جیسے:

  • بانی ڈائریکٹر - گیتا اپاسانہ
  • ممبر - ماہر کمیٹی برائے اوڈیسی ڈانس - وزارت ثقافت
  • ممبر - جنرل کونسل۔ سنگت ناٹک اکیڈمی
  • ممبر - جنرل کونسل۔ اڈیشہ سنگیت ناٹک اکیڈمی

ایوارڈز اور پہچان[ترمیم]

  • پدما شری - حکومت ہند - 2014
  • سنگت ناٹک اکیڈمی ایوارڈ - 2010
  • اوڈیشہ سنگت ناٹک اکیڈمی ایوارڈ - 2012
  • گرامنی ایوارڈ - ہندوستان انٹرنیشنل رورل کلچرل سنٹر
  • سینئر قومی فیلوشپ۔ وزارت ثقافت ، حکومت ہند
  • گیتا مہالک ہندوستانی کونسل برائے ثقافتی تعلقات کے فنکاروں کے پینل میں شامل ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Odissi" Sangeetnatak.com
  2. "गीता महालिक के शास्त्रीय नृत्य से विद्यार्थी हुए मंत्रमुग्ध". दैनिक जागरण (بزبان ہندی). اخذ شدہ بتاریخ 28 मई 2019. 
  3. "Odissi and Chhau dance" (PDF). Orissa Reference Manual. 2004. 26 اگست 2014 میں اصل (PDF) سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 26 اگست 2014. 
  4. "Archaeology". Odissi Kala Kendra. August 2014. اخذ شدہ بتاریخ 26 اگست 2014. 
  5. "Padma Awards Announced". Circular. Press Information Bureau, Government of India. 25 January 2014. 02 مارچ 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 23 اگست 2014.