آئس ایج: ڈان آف دی ڈایناسور

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
آئس ایج: ڈان آف دی ڈایناسور
(انگریزی میں: Ice Age: Dawn of the Dinosaurs ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
کارلوس سالڈانھا  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  بچوں کی فلم،  فلیش بیک فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
سلسلہ آئس ایج (الترتيب: 3)  ویکی ڈیٹا پر (P179) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع مہیب سوسمار  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 94 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس،  ڈزنی+  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 90000000 امریکی ڈالر[1]  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 1 جولا‎ئی 2009 (ریاستہائے متحدہ امریکا اور ہنگری)[2]
1 جولا‎ئی 2009 (سویڈن)[3]
1 جولا‎ئی 2009 (جرمنی)[4]
3 جولا‎ئی 2009 (فرانس)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v399926  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1080016  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

آئس ایج: ڈان آف دی ڈایناسور (انگریزی: Ice Age: Dawn of the Dinosaurs) ایک 2009 میں امریکی کمپیوٹر متحرک ایڈونچر کامیڈی فلم ہے جو بلیو اسکائی اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور ٹوینٹیتھ سنچری فوکس کے ذریعہ تقسیم کی گئی ہے۔ یہ آئس ایج سیریز کی تیسری قسط اور آئس ایج: دی میلٹ ڈاون (2006) کا نتیجہ ہے۔

کہانی[ترمیم]

دوسری فلم کے واقعات کے ایک سال بعد ، مانی اور ایلی اپنے بچے کی توقع کر رہے ہیں۔ مانی ایلی اور بچے دونوں کے لیے زندگی کو کامل اور محفوظ بنانے کے لیے پرعزم ہے ، کیونکہ وہ نہیں چاہتا ہے کہ وہ ان کے پچھلے کنبہ کی طرح کی زندگی گزارے۔ ایک ہی وقت میں ، ڈیاگو بحث کرتی ہے کہ آیا اسے ریوڑ چھوڑنا چاہیے کیونکہ وہ سمجھتا ہے کہ وہ اپنا کنارہ کھو رہا ہے اور اس کا مقصد خاندانی زندگی کے لیے نہیں ہے۔ سڈ اپنے ہی کنبے کی خواہش کرنا شروع کردیتا ہے اور تین صاف ظاہر انڈے لے جاتا ہے جو اسے ایک برفیلی غار میں ملتا ہے اور انہیں ایگبرٹ ، شیلی اور یوکو کہتے ہیں۔ مانی اس کو کہتے ہیں کہ وہ انھیں واپس رکھ دیں ، لیکن سیڈ اس کو نظر انداز کرتے ہوئے انڈوں کی دیکھ بھال کرتے ہیں ، جو اگلی صبح بچے ٹیرنناسورس ریکس میں داخل ہوتا ہے۔ دریں اثنا ، سکریٹ کا مقابلہ اسکریٹ نامی ایک خاتون اڑتی ہوئی سبیرتوت گلہری سے ہوا ، جس سے وہ کھانوں کے ساتھ لڑتا ہے۔

اگرچہ سڈ نے تینوں ڈایناسوروں کو پالنے کی پوری کوشش کی ، لیکن ان کا بے راہ روی تمام چھوٹے جانوروں کو خوفزدہ کرتا ہے اور مینی کو ناراض کرتے ہوئے اپنے بچے کے لیے بنائے گئے کھیل کے میدان کو تباہ کردیتا ہے۔ کچھ ہی دیر بعد ، ایک ٹائرننوسورس ریکس ، جس کے انڈے سیڈ نے چوری کی تھی ، واپس آکر سڈ اور اس کا جوان دونوں زیر زمین لے جاتی ہے اور ڈیاگو کے تعاقب میں ہے۔ مانی ، ایلی ، کریش اور ایڈی بھی اسی کی پیروی کرتے ہیں اور دریافت کرتے ہیں کہ برفیلی غار ڈایناسوروں کے ذریعہ آباد ایک وسیع وبغیرت جنگل کی طرف لے جاتی ہے جس کے بارے میں سوچا جاتا تھا کہ وہ ناپید ہوچکا ہے۔ یہاں ، ڈیاگو کی روک تھام کے لیے کوششوں کے باوجود ناراض انکیلوسورس ہرڈ کو دھمکی دے رہے ہیں۔ تب وہ بکن نامی دیوار ، تیز نظر ، ایک آنکھوں والا نواسلا کے ذریعہ ناراض رینگنے والے جانوروں کے ایک اور بھیڑ سے بچ گئے ہیں۔

بکک کافی عرصے سے اس جنگل میں مقیم ہے اور روڈی سے لڑ رہا ہے ، ایک بہت بڑا البینو بیریونیکس اور فرض کردہ "الفا ڈنو" ، جس آنکھ سے اسے کھو گیا اس کا بدلہ لینا چاہتا ہے۔ وہ جنگل کے خطرات سے دوچار ہوڈ کو لاوا فالس کی طرف لے جانے پر راضی ہے ، جہاں ڈایناسور نے سڈ اور اس کے بچوں کو لے لیا ہے۔ اس دوران میں ، سیڈ اور والدہ ٹی ریکس اپنے بچوں کو کھانا کھلانے میں ایک دوسرے سے آگے نکل جانے کی کوشش کرتے ہیں۔ وہ یہ مقابلہ ہار گیا لیکن قطع نظر اس کے خاندان میں اس کا خیر مقدم کیا جاتا ہے۔ تاہم ، اگلے دن ، سڈ کو کنبے سے الگ کر دیا گیا اور روڈی نے حملہ کر دیا۔ سیڈ کو ایک ڈھیلے چٹان کی پٹکی پر کھٹکھٹایا گیا ہے جو لاوا کے دریا پر تیرتا ہے اور فالس پر گرنے والا ہے۔

جیسا کہ ریوڑ لاوا فالس کی طرف بڑھتا ہے ، ایلی اچانک مزدوری اور گوان لونگ پیک ہڑتال میں چلی جاتی ہے ، جس سے ایک راک سلائیڈ ہوتی ہے جو اسے مانی اور ڈیاگو سے الگ کرتی ہے۔ جبکہ مانی اس تک پہنچ جاتی ہے ، ڈیاگو کی فراہمی میں مدد کرتی ہے اور مزید حملوں سے باز آتی ہے۔ دریں اثنا ، بک سڈ کو بچانے کے لیے کریش اور ایڈی لے گئے۔ جس طرح وہ زوال کے اوپر جاتا ہے ، یہ تینوں کمانڈرڈ ہارپیکٹاگناطس کی طرف بڑھ جاتی ہے کہ وہ راستے میں ہی پیٹرودیکٹیلس کے ریوڑ کا پیچھا کرتا تھا اور اس کی جان بچاتا تھا۔ مانی نوزائیدہ بچی کی چیخ سننے کے لیے ٹھیک وقت کے ساتھ ایلی پہنچ گئی۔ منی ابتدا میں اپنی والدہ کے نام پر "ایلے" کا نام رکھنا چاہتی ہے لیکن ایلی نے پھل اور کوڈ نام کے بعد پیچس نام تجویز کیا کہ وہ اور مینی جب بچہ آ رہے ہیں تو اشارہ کرنے کے لیے استعمال کرنے پر راضی ہو گئے تھے۔ سڈ کو اس بات پر غمگین ہے کہ انھیں کبھی بھی "اپنے" بچوں کو الوداع کہنے کا موقع نہیں ملا جب وہ ہارڈڈ میں واپس آئے اور آڑو کی پیدائش کا علم ہوا۔

اس سے پہلے کہ وہ جنگل چھوڑسکیں ، ان پر روڈی نے گھات لگا کر حملہ کیا ، جو ان پر پوری طاقت سے حملہ کرنا شروع کردیتا ہے۔ مانی ، سڈ ، ڈیاگو اور بک نے مل کر کام کرنا روڈی کو بیلوں میں پھنسا کر پھندا لگانے کا انتظام کیا۔ تاہم ، وہ جلدی سے آزاد ہوجاتا ہے اور اپنا حملہ دوبارہ شروع کرتا ہے۔ ہرڈ کو ماں ٹی ریکس کے بروقت پہنچنے سے بچایا جاتا ہے ، جو روڈی پر الزام عائد کرتی ہے اور اسے پہاڑ سے دستک دیتی ہے۔ جیسا کہ وہ اور اس کے بچے سیڈ کی خواہش کرتے ہیں ، بک ، اب زندگی کا کوئی مقصد نہیں جب سے روڈی چلا گیا ہے ، اس نے ریوڑ میں شامل ہونے اور سطح پر رہنے کا فیصلہ کیا تاہم ، دور دراز نے اسے بتایا کہ روڈی ابھی تک زندہ ہے۔ اسی وجہ سے وہ اپنا خیال بدلتا ہے اور اسی وقت زیر زمین جنگل کا راستہ روکتے ہوئے ریوڑ کو گھر بھیج دیتا ہے۔ مانی اور ایلی نے پیچوں کو ان کی منجمد دنیا میں خوش آمدید کہا اور منی نے سڈ کے سامنے اعتراف کیا کہ ڈنو بچوں کی دیکھ بھال کرنے میں اس نے اچھا کام کیا۔ ڈیاگو نے ہرڈ کے ساتھ رہنے کا فیصلہ کیا ، جبکہ بک زیر زمین ہی رہتے ہیں ، خوشی سے روڈی کے ساتھ اس کا مقابلہ کرتے اور اس پر سوار ہو جاتے ہیں (روڈی کی بڑی تعداد میں)۔

دریں اثنا ، سکریٹ اور سکریٹ ، جو سکریٹ کے لاوا میں گرنے سے بچنے کے بعد ایک دوسرے سے محبت کرچکے ہیں ، انہوں نے ایک ساتھ جنگل میں رہنے کا فیصلہ کیا۔ بدقسمتی سے ، سکریٹ کے اپنے قیمتی طوفان کے لالچ نے سکریٹ کے ساتھ اس کے نئے رومانوی پر قابو پالیا اور وہ بالآخر اس کے اوپر کڑھائی کا انتخاب کرتا ہے (ساتھ ہی اس کے باشعور طریقوں سے تنگ آکر)۔ دو جنگیں ایک بار پھر اکونی کے ل، ، جس کے نتیجے میں سکریٹ غلطی سے سطح پر واپس آ گیا جبکہ سکریٹ ڈایناسور کی دنیا میں پیچھے رہ گیا۔ سکریٹ اس کو کنوارے کے بارے میں طنز کرتا ہے ، لیکن برف کے ایک بڑے ٹکڑے نے اسے اپنے ہاتھوں سے واپس جنگل میں اور اس کی پہنچ سے باہر دستک ہونے کے بعد ایک بار پھر اسے کھو دیتا ہے۔ سکروٹ نے شور اور چیریٹ دونوں کھوئے ہوئے مایوسی میں چیخیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]