آئس ایج: کولیشن کورس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
آئس ایج: کولیشن کورس
(انگریزی میں: Ice Age: Collision Course ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

سلسلہ آئس ایج (الترتيب: 5)  ویکی ڈیٹا پر (P179) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر کارلوس سالڈانھا  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 91 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی جان ڈیبنی[2]
تقسیم کنندہ ٹوینٹیتھ سنچری فوکس،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 22 جولا‎ئی 2016 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[3]
30 جون 2016 (جرمنی)[4]
8 جولا‎ئی 2016 (سویڈن)[5]
7 جولا‎ئی 2016 (ڈنمارک)[6]
14 جولا‎ئی 2016 (ہنگری)[7]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v636846  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt3416828  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

آئس ایج: کولیشن کورس (انگریزی: Ice Age: Collision Course) ایک 2016 میں امریکی کمپیوٹر متحرک سائنس فکشن کامیڈی فلم ہے[8] جو بلیو اسکائی اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور اسے ٹوینٹیتھ سنچری فوکس کے ذریعہ تقسیم کیا گیا ہے۔ یہ آئس ایج فلم سیریز کی پانچویں قسط ہے اور آئس ایج: کانٹنےنٹل ڈرفٹ (2012) کا نتیجہ ہے۔

کہانی[ترمیم]

چوتھی فلم کے واقعات کے پانچ سال بعد ، مانی اور ایلی اپنی بیٹی ، پیچ اور اس کے اناڑی ، اچھے اچھے اچھے منگیتر ، جولین کے مابین آنے والی شادی کی تیاری کر رہے ہیں ، لیکن مانی اس شادی کے بارے میں غیر یقینی ہیں۔ ڈیاگو اور اس کی اہلیہ شیرا ایک خاندان شروع کرنا چاہتے ہیں ، لیکن ان کی ظاہری شکل بچوں کو خوفزدہ کرتی ہے۔ سڈ کو اس کی گرل فرینڈ ، فرانسائن نے جس طرح وہ اس کے پاس تجویز کرنے جارہی ہے ، کے ذریعہ پھینک دی گئی اور اس نے اس کی خلوت پر افسوس کا اظہار کیا۔ مانی اور ایلی کی شادی کی تیئسسویں سالگرہ کی تقریب کے دوران ، کشودرگرہ اس جگہ پر حملہ کرتے ہیں اور ہرڈ بمشکل فرار ہوتا ہے۔ دریں اثنا ، زیرزمین کھوئی ہوئی دنیا میں ، گیو ، گرٹی اور راجر نامی اڑن ڈرومیوسورس کی تینوں افراد کے ذریعہ چوری ہونے کے بعد ، بکس ایک چاسوسورس کے انڈے کو اپنے صحیح مالک کو واپس کرتا ہے۔ ہرن کو پتھر کا ایک قدیم ستون معلوم ہوا اور اسے سطح پر لے جاتا ہے ، جہاں وہ 21 سال بعد ہرڈ سے ملتا ہے۔

بک نے ہرڈ کو سمجھایا کہ اس ستون کے مطابق ، کشودرگرہ ماضی میں "ہارس شو کیکڑے کی طرح نظر آنے والی چیزوں" اور ڈایناسور کی دو معدومات کا باعث بنا تھا اور اب بھی ایک بڑے پیمانے پر آنے کی وجہ سے ، اس کا خیال ہے کہ وہ واحد جگہ ہے جہاں ان کا اشارہ مل سکتا ہے۔ اس کو روکیں یہ پچھلے لوگوں کے اثرات کی جگہ پر ہے ، جیسا کہ اس کی نقاشی کے مطابق ، وہ ہمیشہ اسی جگہ پر پڑتے ہیں۔ تاہم ، تینوں درویشوں نے ان کی گفتگو کو سنا اور گیون اور گرٹی نے ان کو روکنے کا فیصلہ کیا ، اس یقین کے ساتھ کہ وہ آسانی سے اس اثر سے بچ سکتے ہیں ، اس طرح نہ صرف بک سے ان کا بدلہ لیا جائے گا ، بلکہ زمین کی آبادی کا خاتمہ اور اپنی نوعیت کے لیے سیارے پر تسلط حاصل کر لیا۔ . راجر ہچکچاہٹ کا شکار ہے ، لیکن گیون اور گیرٹی نے اسے تعاون کرنے پر زور دیا۔

جیسا کہ ریوڑ حادثے کی جگہ پر سفر کرتا ہے ، وہ دریافت کرتے ہیں کہ کشودرگرہ میں برقی مقناطیسی خصوصیات ہیں۔ ہرن نے یہ نظارہ کیا ہے کہ اگر چھوٹے کشودرگروں کی ایک بہت بڑی مقدار کو جمع کرکے مدار میں شروع کر دیا جائے تو وہ مرکزی کشودرگرہ کو بھی اپنی طرف راغب کرسکتے ہیں اور اسے زمین پر گرنے سے روک سکتے ہیں۔ متعدد رکاوٹوں اور ڈرومیوسورس کی مداخلت کا سامنا کرنے کے بعد ، ہرڈ "جیوٹوپیا" پہنچا ، بہت پہلے گرنے والے ایک کشودرگرہ میں سے ایک کے اندر تشکیل پائے جانے والے لازوال جانوروں کی ایک جماعت ہے ، جہاں سیڈ بروک سے ملاقات کرتا ہے ، جس کی وجہ سے وہ محبت کرتا ہے۔ اسے

تاہم ، جیوٹوپیا کے رہنما ، شینگری للما ، اس خوفناک اثر کو روکنے کے لیے شہر کے کرسٹل کو خلا میں بھیجنے کے بک کے منصوبے میں تعاون کرنے سے انکار کرتے ہیں ، کیونکہ یہ رہائشیوں کی لمبی عمر کی کلید ہیں۔ سڈ نادانستہ طور پر سارے شہر کو تباہ کردیتا ہے جب وہ بروک کے ساتھ پیش کرنے کے لیے کسی ایک کرسٹل کو ہٹانے کی کوشش کرتا ہے ، فورا انہیں ان کی اصلیت سے ان کی عمر بڑھا دیتا ہے اور ان کی اصل مخروط کی طرح کا انکشاف کرتا ہے ، جس سے شنگری لامہ کے غصے میں بہت زیادہ اضافہ ہوتا ہے۔

ایک بار جب جیوٹوپیئنوں کو بک نے باور کرایا کہ کشودرگرہ کے زوال کی روک تھام ان کے کھوئے ہوئے نوجوانوں سے زیادہ اہم ہے ، وہ اور ہارڈ بک کے منصوبے میں مدد کرتے ہیں ، جو کرسٹل کے ساتھ آتش فشاں بھرا ہوا ہے تاکہ دباؤ ان کو خلاء میں لے کر کشودرگرہ کو کھینچ لے۔ ڈرومیوسورس مداخلت کرنے کی کوشش ، لیکن وہ جلد ہی پتہ چلا کہ وہ کشودرگرہ کے اثر سے نہیں بچ پائیں گے اور بک انھیں مدد کرنے پر راضی کرتے ہیں۔ یہ منصوبہ ابتدائی طور پر ناکام ہو گیا ، کیونکہ وہاں ایک چھوٹی سی لیک آنے والی گرین دریافت ہوئی ہے ، جو اپنی چھڑی کو استعمال کرنے کے لیے استعمال کرتی ہے ، جس سے دھماکا ہوتا ہے اور کشودرگرہ خلا میں واپس کھینچ جاتا ہے۔

اس کے بعد ریوڑ گھر واپس چلا گیا ، جس میں سید بھی شامل تھے ، جو بروک سے الگ ہوجاتے ہیں ، لیکن ان کے جانے کے فورا کرسٹل بعد ، ایک چھوٹا سا کرسٹل شارڈ ایک گرم چشمے کے اندر پڑتا ہے ، جس سے اس کو نئی شکل ملتی ہے اور جیوٹوپی اور گرینانی ، جو ان کے ساتھ پیچھے رہتے تھے ، دوبارہ حاصل ہوجاتے ہیں۔ ان کی جوانی ہارڈ کی واپسی کے بعد ، مانی نے جولین کے ساتھ صلح کی ، پیچ اور جولین اپنی شادی کا جشن منا رہے ہیں ، ڈیاگو اور شیرا ان بچوں کے ہیرو بن گئے جو پہلے ان سے خوفزدہ تھے اور سیڈ کے ساتھ دوبارہ اتحاد کرنے کی تقریب کے دوران ایک جوان ہوا بروک نمودار ہوا۔

نثر میں ، نیل ڈی بک ویزل (نیل ڈی گراس ٹائسن) مریخ کے بارے میں بات کرتا ہے اور اس نے اپنے ابتدائی برسوں میں زمین کی طرح زندگی کی خدمت کی۔ جب سکریٹ آواز کو سیارے پر اثر انداز کرنے کے لیے بھیجتا ہے تو ، یہ سب سرخ ہوجاتا ہے۔ وہ اٹھ کھڑا ہوتا ہے اور کچھ سیکنڈ کے لیے ادھر ادھر دیکھتا ہے ، لیکن جب وہ مردہ آئیگانا نہیں دیکھتا ہے ، تو اب اس کا مرجھانا ختم ہوجاتا ہے۔ اس فلم کا اختتام سکریٹ ریسنگ سے ہو کر واپس جہاز پر آیا اور وہ زمین کے لیے روانہ ہو گیا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Ice Age: Collision Course (U)". British Board of Film Classification. July 5, 2016. June 19, 2021 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ December 22, 2016. 
  2. "John Debney to Score 'Ice Age: Collision Course'". Film Music Reporter. Film Music Reporter. March 27, 2016. June 3, 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ March 27, 2016. 
  3. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=iceage5.htm
  4. http://www.imdb.com/title/tt3416828/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 17 اگست 2016
  5. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=85712&type=MOVIE&iv=Basic
  6. http://www.dfi.dk/faktaomfilm/film/da/96272.aspx?id=96272
  7. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  8. Kenny، Glenn (July 21, 2016). "In 'Ice Age: Collision Course,' a Squirrel Reorders the Universe". نیو یارک ٹائمز. February 11, 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ August 30, 2018. 

بیرونی روابط[ترمیم]