انسائڈ وٹ (2015ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
انسائڈ وٹ
(انگریزی میں: Inside Out)[1]  ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

فلم ساز جان لاسسیٹر[2]  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مزاحیہ فلم،  فنٹاسی فلم،  خاندانی فلم،  مہم جویانہ فلم،  ڈراما فلم،  فنطاسیہ،  طربیہ ڈراما  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع جذبہ  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 94 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[3][1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 175000000 امریکی ڈالر  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 19 جون 2015 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[4]
6 اکتوبر 2015 (عوامی جمہوریہ چین)
18 مئی 2015 (2015 Cannes Film Festival)
17 جولا‎ئی 2015 (ہسپانیہ)
1 اکتوبر 2015 (جرمنی)[1][5]
3 ستمبر 2015 (یونان)
28 اگست 2015 (سویڈن)[6]
18 جون 2015 (برازیل)
25 جون 2015 (ہنگری)[7][8]
17 جون 2015 (فرانس)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v547721  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt2096673  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

انسائڈ وٹ (انگریزی: Inside Out) ایک 2015 میں امریکی کمپیوٹر متحرک مزاحیہ فلم ہے جو پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور والٹ ڈزنی اسٹوڈیوز موشن پکچرز کے ذریعہ تقسیم کی گئی ہے۔ پیٹ ڈاکٹر کی ہدایت کاری میں اور رونی ڈیل کارمین کی مشترکہ ہدایتکاری میں ، ڈاکٹر ، میگ لیفاؤ اور جوش کولے کے لکھے ہوئے اسکرین پلے کے ساتھ ، جس میں ڈاکٹر اور ڈیل کارمین کی ایک کہانی سے تطبیق کیا گیا ہے ، اس میں ایمی پوہلر ، فلائس اسمتھ ، رچرڈ کنڈ ، لیوس بلیک ، بل ہیڈر ، مینڈی کلنگ ، کیٹلین ڈیاس ، ڈیانے لین اور کِل میکلاچلن کی آوازیں شامل ہیں۔ یہ فلم ریلی نامی ایک نوجوان لڑکی کے ذہن میں رکھی گئی ہے ، جہاں پانچ شخصی جذبات جوی خوشی ، سدنسس ، انگر ، فیر اور دسگست — اسے زندگی میں گزارنے کی کوشش کرتے ہیں جب وہ اور اس کے والدین مینیسوٹا سے سان فرانسسکو نقل مکانی کے بعد اپنے نئے ماحول میں ایڈجسٹ کرتے ہیں۔

کہانی[ترمیم]

ریلی نامی ایک لڑکی کے ذہن میں وہ بنیادی جذبات ہیں جو اس کے اعمال پر قابو پاتے ہیں — خوشی ، اداسی ، خوف ، ناگوارانی اور غصہ۔ اس کے تجربات یادوں کی شکل اختیار کرلیتے ہیں ، رنگین اوربس کے طور پر ذخیرہ ہوتے ہیں ، جو ہر رات طویل مدتی میموری میں بھیجے جاتے ہیں۔ اس کی شخصیت کے پانچ اہم ترین "بنیادی یادیں" طاقت کے پہلو جو تیرتے جزیروں کی شکل اختیار کرتے ہیں۔ جوی قائد کی حیثیت سے کام کرتا ہے اور وہ اور باقی جذبات اداسی کے اثر کو محدود کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔

11 سال کی عمر میں ، ریلی اپنے والد کی نئی ملازمت کے لیے مینیسوٹا سے سان فرانسسکو چلی گ.۔ پہلے اسے خراب تجربات ہوتے ہیں۔ نیا مکان تنگ اور بوڑھا ہے ، اس کے والد کے پاس مشکل سے ہی کوئی وقت ہے ، ایک مقامی پیزا پارلر صرف بروزولی (ریلی کی ناپسندیدگی) کے ساتھ ٹاپ ٹاپ پر پیزا پیش کرتا ہے اور اپنی سامان کے ساتھ چلتی وین ٹیکساس میں ختم ہوتی ہے اور وہ ہفتوں تک نہیں پہنچ پاتی ہے۔ ریلی کے اپنے نئے اسکول میں پہلے دن ، اداسی نے خوش کن یادوں کو غمگین کر دیا ، جس کی وجہ سے ریلی اس کی کلاس کے سامنے رونے کا سبب بنتا ہے اور غمزدہ بنیادی یادداشت پیدا کرتا ہے۔ خوشی ویکیوم ٹیوب کا استعمال کرتے ہوئے اسے ختم کرنے کی کوشش کرتی ہے لیکن افسوس کے ساتھ غم کی اداسی کے ساتھ جدوجہد کے دوران کھو گئی دوسری بنیادی یادوں کو دستک دیتی ہے ، جس سے شخصیت کے جزیرے ناکارہ ہوجاتے ہیں۔ خوشی ، اداسی اور بنیادی یادیں ہیڈ کوارٹر سے ہٹ گئی ہیں۔

خوشی اور اداسی کی عدم موجودگی میں ، تباہ کن نتائج کے ساتھ ، غصہ ، خوف اور ناگوارانی قابو میں رہ گئی ، ریلی کو اس کے والدین ، دوستوں اور مشاغل سے دور کرتا ہے۔ اس کی وجہ سے ، اس کی شخصیت کے جزیرے آہستہ آہستہ ٹوٹ پڑے اور "میموری ڈمپ" میں چلے گئے ، جہاں یادیں بھول جاتی ہیں۔ آخر کار ، غصہ کنسول میں ایک خیال داخل کرتا ہے اور ریلی کو مینیسوٹا بھاگنے کا اشارہ کرتا ہے ، یقین ہے کہ اس سے اس کی خوشی بحال ہوگی۔

وسیع طویل مدتی حافظہ والے علاقے پر تشریف لاتے وقت ، جوی اور اداسی کا مقابلہ بنگ بونگ سے ہوا ، جو ریلی کا بچپن کا خیالی دوست ہے ، جو "ہیڈکوارٹر آف فکر" پر سوار ہونے کا مشورہ دیتا ہے۔ ان تینوں ، جزیروں کی تحلیل کی وجہ سے ہونے والی شدید تکلیف کے بعد بالآخر ٹرین کو پکڑ لیا لیکن جب ریلی سو جاتا ہے تو رک جاتا ہے ، پھر کسی اور جزیرے کے انہدام سے پوری طرح پٹڑی سے اتر جاتا ہے۔ مایوسی کے عالم میں ، جوی افسردگی کو ترک کر کے "ریکال ٹیوب" پر سوار ہوکر ہیڈ کوارٹر واپس جانے کی کوشش کرتا ہے لیکن ٹیوب کے نیچے کی گراوٹ ٹوٹ جاتی ہے ، جوی اور بنگ بونگ کو میموری ڈمپ میں ڈوبتے ہوئے توڑتی اور بھیجتی ہے۔ کرسٹفالن جوی کو ایک دکھ کی یاد آتی ہے جو ریلی کے والدین اور دوستوں نے اس کو تسلی دیتے ہوئے خوشی کا اظہار کیا۔ خوشی آخر کار اداسی کے مقصد کو سمجھتی ہے: جب ریلی جذباتی طور پر مغلوب ہو اور دوسروں کو مدد کی ضرورت ہو تو دوسروں کو آگاہ کرنا۔ جوی اور بنگ بونگ میموری ڈمپ سے بچنے کے لیے بنگ بونگ کے پرانے ویگن راکٹ کو استعمال کرنے کی کوشش کرتے ہیں لیکن ان کے مشترکہ وزن کی وجہ سے کافی اونچی اڑان نہیں کرسکتے ہیں۔ ان کی آخری کوشش پر ، بنگ بونگ چھلانگ لگا کر جوی کے فرار ہونے کی اجازت دیتا ہے۔

خوشی افسردگی سے دوبارہ مل جاتی ہے اور وہ ہیڈ کوارٹر واپس آجاتی ہیں ، لیکن بہت دیر سے پہنچیں کیونکہ اینجر کے خیال نے ریلی کو بے حس کیا۔ دوسروں کی حیرت کی بات یہ ہے کہ جوی نے کنسول پر افسردگی کا کنٹرول سنبھالا ، جو اس کو دوبارہ متحرک کرنے میں کامیاب ہے اور ریلی کو اپنے نئے گھر واپس جانے کا اشارہ کرتا ہے۔ چونکہ اداسی بنیادی یادوں کو دوبارہ سے انسٹال کرتی ہے ، خوشی سے غم میں بدل جاتی ہے ، ریلی نے آنسو بہاتے ہوئے اپنے والدین سے اعتراف کیا کہ وہ اپنی پرانی زندگی سے محروم رہتا ہے۔ اس کے والدین اسے تسلی دیتے ہیں اور اعتراف کرتے ہیں کہ وہ مینیسوٹا سے بھی محروم رہتے ہیں۔ خوشی اور اداسی ایک ساتھ کنسول کا کام کرتے ہیں ، جس سے خوشی اور اداسی پر مشتمل ایک نئی بنیادی میموری پیدا ہوتی ہے۔ ریلی کے سان فرانسسکو میں اپنی نئی زندگی کو قبول کرنے کی نمائندگی کرنے والا ایک نیا جزیرہ تشکیل پایا۔

ایک سال بعد ، ریلی نے اپنے نئے گھر میں ڈھال لیا ، نئے دوست بنائے اور کچھ نئے گھروں کا حصول کرتے ہوئے اپنے پرانے شوق میں لوٹ آیا۔ ہیڈ کوارٹر کے اندر ، اس کے جذبات ریلی کے نئے شخصیت کے جزیروں کی تعریف کرتے ہیں اور سبھی مل کر ایک نئے توسیع کنسول پر کام کرتے ہیں جس میں ان سب کے لیے جگہ ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب پ ت film-dienst — اخذ شدہ بتاریخ: 9 فروری 2016
  2. آئی ایم ڈی بی - آئی ڈی: https://wikidata-externalid-url.toolforge.org/?p=345&url_prefix=https://www.imdb.com/&id=tt2096673 — اخذ شدہ بتاریخ: 17 جون 2016
  3. http://www.traileraddict.com/inside-out-2015/viral-meet-sadness
  4. ^ ا ب http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=pixar2014.htm
  5. http://www.imdb.com/title/tt2096673/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 17 اگست 2016
  6. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=81588&type=MOVIE&iv=Basic
  7. http://nmhh.hu/dokumentum/169802/premierfilmek_forgalmi_adatai_2015.xlsx
  8. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  9. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح "Inside Out (2015)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 06 جولا‎ئی 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]