بی مووی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
بی مووی
(انگریزی میں: Bee Movie ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Bee movie ver2.jpg

ہدایت کار
سائمن جیمز سمتھ  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مزاحیہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع حشرات  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 91 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 150000000 امریکی ڈالر[2]  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 2 نومبر 2007 (ریاستہائے متحدہ امریکا)
13 دسمبر 2007 (جرمنی)[3]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v325769  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0389790  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

بی مووی (انگریزی: Bee Movie) ایک 2007 امریکی کمپیوٹر متحرک کامیڈی فلم ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن کے ذریعہ تیار کی گئی ہے اور اسے پیراماؤنٹ پکچرز نے تقسیم کیا ہے۔

کہانی[ترمیم]

بیری بی بینسن ، ایک مثالی پسند شہد کی مکھی ، جو انسانوں سے بات کرنے کی صلاحیت رکھتی ہے ، نے حال ہی میں کالج سے گریجویشن کیا ہے اور وہ اپنے اچھے دوست ایڈم فلیمین کے ساتھ شہد کی مکھیوں کی شہد بنانے والی افرادی قوت میں داخل ہونے والا ہے۔ بیری ابتدا میں افرادی قوت میں شامل ہونے کے لیے بہت پرجوش ہیں ، لیکن اس کا یہ غیرت مندانہ ، غیر متزلزل رویہ اس بات پر پتا چلتا ہے کہ اس کی ملازمت کا انتخاب ایک بار منتخب ہونے پر کبھی نہیں بدلا جائے گا۔ بعد میں ، دونوں شہد کی مکھیاں پولن جکس کے ایک گروپ میں شامل ہوتی ہیں ، جو شہد کی مکھیاں چھتے کے باہر پھولوں سے جرگ جمع کرتی ہیں اور وہ پیش کرتے ہیں کہ اگر بیری کو "کافی مکھی ہے" تو وہ اپنے ساتھ لے جائیں۔ نیو یارک شہر میں اپنے پہلے جرگ جمع کرنے کی مہم کے دوران ، بیری بارش میں کھو گیا اور وینیسا بلوم نامی ایک انسان فروش کی بالکونی پر اختتام پزیر ہوا۔ بیری کو دیکھ کر ، وینیسا کے بوائے فرینڈ کین نے اسکوائش کی کوشش کی ، لیکن وینیسا آہستہ سے بیری کو کھڑکی کے باہر پکڑ کر رہا کرتی ہے اور اس نے اپنی جان بچائی۔

بیری بعد میں وینیسا کے ساتھ اظہار تشکر کرنے کے لیے واپس آئے اور اس مقدس قانون کو توڑتے ہوئے کہ شہد کی مکھیوں کو انسانوں کے ساتھ بات چیت نہیں کرنا ہے۔ بیری اور وینیسا گہری دوستی کو فروغ دیتے ہیں ، جو کشش کے ساتھ متصل ہیں اور ایک ساتھ وقت گزارتے ہیں۔ جب وہ گروسری کے اندر سے گذر رہے تھے ، بیری کو پتہ چلا کہ انسان صدیوں سے مکھیوں کا شہد چوری کر رہا ہے اور کھا رہا ہے۔ وہ ہنی فارمز کا سفر کرنے کا فیصلہ کرتا ہے ، جو گروسری کی دکان کو اپنے شہد کے ساتھ فراہم کرتا ہے۔ شہد کی مکھیوں میں مکھیوں کے ناقص سلوک پر حیرت انگیز ، مکھی تمباکو نوشی کرنے والوں کا استعمال کالونی کو ناکارہ بنانا ، بیری نے مکھیوں کے استحصال کو ختم کرنے کے لیے انسانی نسل پر مقدمہ چلانے کا فیصلہ کیا۔

بیری کا مشن شہد کی مکھیوں اور انسانوں کی طرف یکساں توجہ مبذول کراتا ہے اور سیکڑوں افراد آزمائش کو دیکھنے کے لیے پیش ہوتے ہیں۔ اگرچہ بیری سخت دفاعی اٹارنی لیٹن ٹی مونٹگمری کے خلاف ہیں ، لیکن مقدمے کی سماعت کا پہلا دن بہت اچھا ہے۔ اس شام ، بیری وینیسا کے ساتھ رات کا کھانا کھا رہے تھے جب کین ظاہر ہوا۔ وینیسا کمرے سے رخصت ہو گئی اور کین نے بیری سے اظہار خیال کیا کہ وہ جوڑا ایک ساتھ وقت گزارنے سے نفرت کرتا ہے۔ جب بیری روم روم استعمال کرنے کے لیے روانہ ہوجاتا ہے ، تو کین نے بیری پر گھات لگائی اور اسے مارنے کی کوشش کی ، صرف وینیسا کی مداخلت کرنے اور کین کے ساتھ ٹوٹ جانے کے لیے۔ دوسرے دن مقدمے کی سماعت میں ، مونٹگمری نے شہد کی مکھیوں کے خلاف ایک ناخوشگوار کردار کشی کا آغاز کیا جس کی وجہ سے گہری ناراض آدم نے اس کو ڈنڈے مارے۔ مانٹگمری نے فوری طور پر اپنے آپ کو کسی حملہ کا نشانہ بناتے ہوئے آدم کو داغدار بناتے ہوئے ظاہر کرنے کے لیے بخل کو بڑھا چڑھا کر پیش کیا۔ آدم کی حرکتیں شہد کی مکھیوں کی ساکھ کو خطرہ میں ڈالتی ہیں اور اس کی جان کو خطرے میں ڈال دیتے ہیں ، حالانکہ وہ صحت یاب ہوجاتے ہیں۔ تیسرے دن ، بیری نے شہد کی مکھیوں کے ناجائز سلوک ، خاص طور پر تمباکو نوشی کے استعمال کے بارے میں جیوری کو بے نقاب کرکے ٹرائل جیت لیا اور انسانوں کو شہد کی مکھیوں سے شہد چوری کرنے سے ایک بار پھر روکتا ہے۔ مقدمے کی سماعت ہار جانے کے بعد ، مونٹگمری نے چپکے سے بیری کو خبردار کیا کہ فطرت کی منفی تبدیلی آرہی ہے۔

جیسا کہ یہ پتہ چلتا ہے ، ہینیکس انڈسٹریز شہد کی پیداوار روکتی ہے اور ہر مکھی کو نوکری سے نکال دیتا ہے ، بشمول ایک اہم اہم پولن جکس ، جس کے نتیجے میں دنیا کی ساری پودوں کی زندگی ختم ہوجاتی ہے۔ کچھ ہی دیر میں ، زمین پر پائے جانے والے آخری پھولوں کا گلاب پریڈ کے آخری ٹورنامنٹ کے ارادے ، کیلیفورنیا کے شہر پاسادینا میں ذخیرہ کیا جارہا ہے۔ بیری اور وینیسا پریڈ کا سفر کرتے ہیں اور ایک فلوٹ چوری کرتے ہیں ، جسے وہ جہاز میں لادیتے ہیں۔ وہ پھلوں کو شہد کی مکھیوں میں لانے کی امید کرتے ہیں تاکہ وہ دنیا کے آخری بقیہ پھولوں کو دوبارہ سے جرگن بنا سکیں۔ جب ہوائی جہاز کا پائلٹ اور شریک پائلٹ بے ہوش ہوجاتے ہیں ، تو وینیسا بیری اور چھاتی کی مکھیوں کی مدد سے بیری اور مکھیوں کی مدد سے جہاز کو لینڈ کرنے پر مجبور ہوجاتی ہے۔

بیری پولن جکس کا رکن بن جاتا ہے اور وہ پھولوں کے ایک پیچ پر اڑ جاتے ہیں۔ آخری پھولوں کے جرگن سے لیس ، بیری اور پولن جکس نقصان کو پلٹ دیتے ہیں اور مکھیوں کے شہد کی پیداوار کو دوبارہ شروع کرتے ہوئے دنیا کے پھولوں کو بچاتے ہیں۔ بعد ازاں ، بیری وینیسا کی پھولوں کی دکان میں "کیڑوں میں قانون" کے نام سے ایک قانونی فرم چلاتی ہیں ، جو جانوروں اور انسانوں کے مابین تنازعات کو سنبھالتی ہے۔ گاہکوں کو پھول بیچتے وقت ، وینیسا شہد کے کچھ برانڈ پیش کرتی ہے جو "مکھیوں سے منظور شدہ" ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. سانچہ:Cite BOM
  2. ^ ا ب http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=beemovie.htm
  3. http://www.imdb.com/title/tt0389790/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  4. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ ذ ر​ ڑ​ "Bee Movie (2007)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 18 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]