جامعہ عارفیہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

جامعہ عارفیہ>जामिया अरिफिया
Jamia Arifia Logo.jpg
قسمنجی
قیام1993
داعی اسلام شیخ ابو سعید
انتظامی عملہ
+50
طلبہ+600
مقامالہ آباد کوسامبی، اترپردیش، بھارت
ویب سائٹ[1]

جامعہ عارفیہ سید سراوان میں ایک اسلامی ادارہ ہے ۔ [1]جامعہ عارفیہ ایک اسلامی تعلیمی ادارہ ہے۔ اس کا مقصد روحانیت اور فکری ، قدامت پسندی اور جدیدیت ، خدائی محبت اور عالمی امور ، مدرسہ تعلیمی ادارہ اور خانقاہ [روحانی مرکز] کے مابین خلا کو پُر کرنا ہے۔

داعی اسلام شیخ ابو سعید (داعی اسلام شیخ ابو سعید شاہ احسان اللہ محمدی صفوی) نے 1993 میں اس انسٹی ٹیوٹ کی بنیاد رکھی۔ یہ ضلع کوشامبی ، میں واقع سید سراوان گاؤں میں واقع ہے   دہلی سے600 کلومیٹر اور الہ آباد سے 23 کلومیٹر کے فاصلے پر واقع ہے۔ یہ انسٹی ٹیوٹ شاہ صافی میموریل ٹرسٹ کی خانقاہ عارفیہ ویلفیئر سوسائٹی کے تحت چلتا ہے۔

Jamia Arifia.png

تفصیل[ترمیم]

جامعہ ایک دینی ادارہ ہے اور اس کا نصاب بنیادی طور پر روایتی اسلامی مضامین پر مبنی ہے ، حالانکہ یہ سائنس ، ریاضی ، ہندی اور انگریزی زبانیں اور ادب جیسے این سی ای آر ٹی کے نصاب کے مطابق بھی پڑھاتا ہے۔

جامعہ عارفیہ کا سامنے والا دروازہ

الحاق[ترمیم]

شعبے[ترمیم]

پرائمری تعلیم[ترمیم]

جامعہ عارفیہ پرائمری ایجوکیشن پروگرام چلاتی ہے ، اس کے کیمپس میں پہلی جماعت سے پانچویں جماعت تک اور اس کی شاخیں بھی شامل ہیں۔ یہ طلبہ کو دینی مضامین سمیت ایک منفرد نصاب مہیا کرتا ہے جس میں انہیں مستقبل کی تعلیم اور امید افزا کیریئر کے لیے ایک مضبوط بنیا فراہم کی جاتی ہے۔ یہ شعبہ پرائمری تعلیم کے فروغ اور تعلیم کے میدان میں اہم کردار ادا کرنے اور ہمارے معاشرے سے لاعلمی کے خاتمے کے لیے وسیع پیمانے پر کام کر رہا ہے۔

درس عالیہ نظامیہ[ترمیم]

درس عالیہ نظامیہ کے دو مراحل ہیں:

  • مولویت (10 ویں کے برابر)
  • عالمیت (12 ویں کے برابر)

مولویت (دسویں کے مساوی) مولویت ایک خصوصی طور پر تیار کیا گیا پانچ سالہ کورس ہے جس کا مقصد ہائی اسکول کی سطح تک جدید مضامین کے ساتھ ساتھ دینی تعلیم فراہم کرنا ہے اور عربی گرامر اور عربی فعل کی تفہیم ، اسلامی فقہ اور اس کے اصول ، عربی جیسے مختلف مضامین پیش کرتا ہے۔ فن خطابت ، قرآنی تشریحات ، نبوی روایات اور حدیث علوم ، بنیادی اردو ، ہندی ، فارسی اور انگریزی زبانیں ، ریاضی اور معاشرتی اور قدرتی علوم وغیرہ۔

اس کورس کی تکمیل پر جامعہ عارفیہ مولویت سرٹیفکیٹ جاری کرتا ہے جو ہائی اسکول کے برابر سمجھا جاتا ہے۔ مولویت کی تکمیل کے بعد ، طلبہ کے پاس یہ اختیار ہے کہ وہ یا تو سینئر سیکنڈری سطح کی دینی تعلیم جاری رکھیں یا جدید مضامین کی تعلیم کے لیے سینئر سیکنڈری اسکول جا سکیں۔

  • صرف 5 ویں پاس ہونے والے طلبہ اس کورس کے اہل ہیں۔

عالمیت (12 ویں کے برابر) یہ ایک دو سالہ کورس ہے ، خاص طور پر ، طلبہ کو اعلی علوم اسلامیہ جیسے قرآنی علوم ، حدیث اور اس سے متعلقہ علوم ، فقہ اور اس کے اصول ، عربی فن خطابت اور عربی ، فارسی ، ہندی اور انگریزی کی تعلیم دینا ہے۔ جدید مضامین جیسے ریاضی ، سماجی اور قدرتی علوم وغیرہ کے ساتھ ادب کی تعلیم بھی دی جاتی ہے۔ اس کورس کی تکمیل پر ، جامعہ عالمیت سرٹیفکیٹ جاری کرتا ہے جس کو انٹرمیڈیٹ کے برابر سمجھا جاتا ہے۔ یہ طلبہ مختلف ہندوستانی یونیورسٹیوں جیسے علی گڑھ مسلم یونیورسٹی ، جامعہ ملیہ اسلامیہ ، آئی ایف ایل یو انگلش اور غیر ملکی یونیورسٹی ، حیدرآباد اور مولانا آزاد قومی اردو یونیورسٹی ، حیدرآباد اور الازہر یونیورسٹی قاہرہ ، مصر میں متعدد مضامین میں داخلے کے اہل ہوتے ہیں۔

  • کسی بھی اسلامی انسٹی ٹیوٹ سے صرف مولویت یا مساوی سند رکھنے والے طلبہ ہی اس کورس میں داخلہ حاصل کرنے کے اہل ہیں

تحفیظ القرآن (حفظ قرآن)[ترمیم]

جامعہ عارفیہ ایک خصوصی کورس "تحفیظ القرآن" پیش کرتی ہے (حفظ قرآن) ان کی حوصلہ افزائی اور ان کی یادداشت چیک کرنے کے لیے حفظ القرآن مقابلوں کا بھی انعقاد کیا جاتا ہے۔

تحفیظ القرآن شعبہ اپنے قیام سے ہی سرگرم عمل ہے اور تحفیظ القرآن کے میدان میں بہت اہم کردار ادا کررہا ہے۔ اس نے مسلم کمیونٹی کے لیے ایک بڑی تعداد میں حافظ (جن علما نے مکمل طور پر حفظ قرآن کیا ہے) تیار کیا ہے۔ اب بھی ایک بڑی تعداد میں طلبہ مختلف ریاستوں سے آ رہے ہیں۔ ان طلبہ کو ابتدائی اسلامی اور جدید تعلیم بھی فراہم کی جاتی ہے۔ اس پروگرام کے لیے درخواست دینے کے لیے بچے کو قرآنی اسکرپٹ کو صحیح طریقے سے پڑھنا جاننا چاہیے۔

قرآن مجید کی تلاوت[ترمیم]

جامعہ قرات (درست صوتیات کا تلاوت قرآن) میں ایک سندی سطح کا کورس پیش کرتا ہے جس کا مقصد طالب علموں کو صحیح تلفظ کے ساتھ تلاوت قرآن کی تعلیم دینا ہے۔ حفظ یا مولویت اور عالمیت سرٹیفکیٹ رکھنے والے تمام امیدوار اس کورس میں داخلے کے اہل ہیں۔ مولویت اور عالمیت کے تمام طلبہ قرات کی کلاسوں میں پڑھنے کے پابند ہیں۔

مراکز[ترمیم]

جامعہ عارفیہ دو تعلیمی مراکز چلاتی ہیں۔

بیرونی روابط[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]