ریو (2011ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ریو
(انگریزی میں: Rio ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Rio2011Poster.jpg

ہدایت کار
کارلوس سالڈانھا  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  میوزیکل فلم،  بچوں کی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر کرس ویج  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 95 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی[1]
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 90000000 امریکی ڈالر[2]
باکس آفس 484600000 امریکی ڈالر[3]
تاریخ نمائش 15 اپریل 2011 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[4]
7 اپریل 2011 (جرمنی)[5]
8 اپریل 2011 (سویڈن)[6]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png  
ریو 2  ویکی ڈیٹا پر (P156) کی خاصیت میں تبدیلی کریں Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v489380  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1436562  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ریو (انگریزی: Rio) ایک 2011 امریکی 3D کمپیوٹر متحرک میوزیکل ایڈونچر کامیڈی فلم ہے جو بلیو اسکائی اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور اس کی ہدایت کاری کارلوس سالڈانھا نے کی ہے۔ اس کا عنوان برازیل کے شہر ریو ڈی جنیرو سے ہے جہاں فلم تیار ہے۔

کہانی[ترمیم]

برازیل میں ، مختلف غیر ملکی پرندوں کو ملک سے باہر اسمگل کیا جاتا ہے۔ مینیسوٹا کے موز لیک میں ، نر اسکسکس کے مکاؤ ہیچلنگ کے ساتھ ایک کریٹ ٹرک سے گر پڑا اور لنڈا گاؤنسن نامی ایک چھوٹی سی لڑکی نے اسے پایا ، جس نے اس کا نام بلو لیا تھا۔ اگلے 15 سالوں میں ،[7] لنڈا ایک کتاب کی دکان کی ملکیت میں آتی ہے۔ انتہائی طاقتور اور اڑنے سے قاصر ہے کیونکہ وہ اس سے خوفزدہ ہے ، بلو کینیڈا کے گیز کے ذریعہ اس کا مذاق اڑایا جاتا ہے جو لنڈا کی کتابوں کی دکان کے باہر آتے ہیں۔ ایک دن ، موسم سرما کے آخر میں ، ماہر امراضیات کے ماہر تلیو مونٹیرو نے بلو اور لنڈا کو ریو ڈی جنیرو کی دعوت دی کیونکہ بلو کو ، جو اپنی نسل کا آخری نامعلوم مرد ہے ، کو آخری نامعلوم مادہ مکاؤ سے ہم آہنگی کرنے کی ضرورت ہے۔ لنڈا نے شروع میں انکار کر دیا ، لیکن بعد میں قبول کر لیا اور وہ ریو پر اڑ گئے۔ ٹیلیو کے ایوائری میں ، بلو نے جیول سے ملاقات کی ، جو اسپلکس کی مستقل آزاد عورت ہے جو بیابان میں بھاگنے کی آرزو رکھتی ہے۔ مکاؤوں کو فرنینڈو ، ایک یتیم لڑکا اور نائجل نامی ایک گندھک کی گرفتاری والا کاکٹو نے قبضہ کر لیا ہے ، یہ دونوں ہی مارسل کی سربراہی میں اسمگلروں کے ایک گروہ کے لیے کام کرتے ہیں ، جو بلیک مارکیٹ کے معاہدے کے سلسلے میں جلد سے جلد ملک چھوڑنا چاہتا ہے۔ بلو اور جیول

اگرچہ فرنینڈو کی اپنی حرکتوں کے بارے میں دوسرا خیال ہے ، نائیجل نے مکاؤوں سے کہا کہ وہ "خوبصورت پرندوں" سے عین انتقام لینا چاہتا ہے جب ایک پارکی نے ٹیلی ویژن شو میں اپنے کردار کی جگہ لی۔ بلوؤں کو پنجروں سے واقفیت کی وجہ سے ، وہ جیول کے ساتھ فرار ہونے میں اور جنگل میں فرار ہونے میں کامیاب ہے۔ فرنینڈو لنڈا اور ٹیلیو سے ملتے ہیں اور پرندوں کو ڈھونڈنے میں ان کی مدد کرتے ہیں ، جبکہ بلو اور جیول ٹوکو ٹچن رافیل سے ملتے ہیں ، جو انہیں اپنے بلڈوگ دوست لوز کے پاس لے جانے کی پیش کش کرتے ہیں جو ان کے ساتھ ٹانگوں کے کف کو ایک ساتھ رکھتے ہیں۔ رافیل بلو کو یہ سکھانے کی کوشش کرتا ہے کہ وہ پیڈرو نامی سرخ رنگ کے کارڈنل اور اس کے پیلے رنگ کے کینری دوست نیکو سے ملنے سے قبل پرواز کیسے کریں۔ دریں اثنا ، نائجل نے مورو کی سربراہی میں چوری کرتے ہوئے مارموسیٹوں کی ایک جماعت کو بلو اور جیول پر قبضہ کرنے پر مجبور کیا۔ پیڈرو اور نیکو پھر مکاؤوں کو سمبا ڈانس پارٹی میں لے جاتے ہیں ، جہاں وہ ایک ساتھ رقص کرتے ہیں اور محبت میں پڑنا شروع کردیتے ہیں ، یہاں تک کہ جب مارموسٹس پارٹی کو کریش کرتے ہیں۔ پرندے ان سے لڑتے ہیں جبکہ پانچ ٹرام پر بچ جاتے ہیں۔

فرنینڈو لنڈا اور ٹیلیو کو سمگلروں کے ٹھکانے پر لے گئے ، جہاں انہیں دریافت ہوا کہ پرندوں کو پہلے ہی باہر منتقل کر دیا گیا ہے اور یہ کہ اسمگلر ریو کارنیول پریڈ کو پرندوں کو ایئر پورٹ لے جانے کے لیے استعمال کرنے کا منصوبہ بنا رہے ہیں ، کیونکہ دوسری سڑکیں بند کردی گئی ہیں۔ تہوار دریں اثنا ، بلو اور دیگر افراد نے لوئز سے ملاقات کی ، جو بلو اور جیول کو ایک ساتھ رکھتے ہوئے زنجیر توڑنے میں کامیاب ہے۔ ایک بار جب انھیں رہا کیا گیا تو جیول دوسرے پرندوں کے ساتھ خوشی خوشی آسمان میں اڑتا ہے ، تکلیف محسوس کرتے ہوئے ، بلو لنڈا ڈھونڈنے جاتا ہے ، لیکن جیول بلو کو پیچھے چھوڑنا نہیں چاہتا ہے۔ دونوں کے درمیان گرما گرم بحث ہونے کے بعد ، وہ اپنے الگ الگ راستے جانے کا فیصلہ کرتے ہیں۔

پیڈرو اور نیکو نائجیل کو جیول پر قبضہ کرنے کے گواہ ہیں۔ جب بلو اور رافیل کو اس کا علم ہوا تو وہ اس کو بچانے کے لیے کارنوال کی طرف بھاگے۔ دریں اثنا ، لنڈا اور ٹیلیو نے اسمگلروں کی پریڈ فلوٹ کو دیکھا اور پرندوں کو بچانے کی کوشش کا انتظام کیا۔ چونکہ لنڈا اور ٹیلیو نے اسپکس کے مکاؤ ملبوسات میں رقاص کے طور پر پیش کیا ، نائجیل نے بلو اور اس گروپ کو اپنی گرفت میں لے لیا۔ لنڈا اور ٹیلیو اسمگلروں کو بروقت روکنے میں ناکام رہے کیونکہ انہوں نے ایک شارٹ ایس سی 7 اسکائیون میں روانہ کیا۔ دوران پرواز بلو نے آگ بجھانے والے اوزار کا استعمال کرتے ہوئے اپنا پنجرا توڑا اور دوسرے اسیروں کو رہا کر دیا۔ تاہم ، نائجل نے مکاؤوں پر حملہ کیا ، جس سے جیول کے بازو کو اس عمل میں زخمی کر دیا گیا۔ بلو نے آگ بجھانے والے جہاز کے ذریعہ طیارے کے پروپیلرز میں سے ایک میں نائجل کو اڑاتے ہوئے بھیجا ، جس کی وجہ سے طیارہ گرنے لگا۔ اسمگلر طیارے سے فرار ہو گئے جبکہ جیول کھلے کارگو ہیچ سے سمندر کی طرف گر پڑا۔ اسے بچانے کے لیے ہوائی جہاز سے چھلانگ لگا کر ، بلو کو آخر کار پتہ چلا کہ وہ اڑنے کے قابل ہے جب وہ اور جیول بوسہ لیتے ہیں اور وہ اسے لنڈا اور ٹیلیو میں مدد کے لیے لے جاتا ہے۔

بعد میں ، لنڈا اور ٹیلیو فرنینڈو کو اپناتے ہیں اور اس کی حفاظت میں مدد کے لیے جنگل میں رہتے ہیں۔ بلو اور جیول بالآخر تین لڑکیوں کو اکٹھا کرتے ہیں اور رافیل ، نیکو ، پیڈرو ، لنڈا ، لوز اور ٹیلیو کے ساتھ مناتے ہیں۔ دریں اثنا ، نائیجل کے بارے میں انکشاف ہوا ہے کہ وہ طیارے کے حادثے سے بچ گیا ہے لیکن مورو نے اس کے پروں کے کھونے پر اس کی تضحیک کی ہے اور مارسیل اور اسمگلر گرفتار ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Rio (2011)". BBFC. November 15, 2017 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ November 14, 2017. 
  2. Kaufman، Amy (April 14, 2011). "Movie Projector: 'Rio' should stifle 'Scream 4'". Los Angeles Times. March 7, 2016 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ May 3, 2011. 
  3. "Rio (2011)". Box Office Mojo. IMDb. September 1, 2011 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ September 2, 2011. 
  4. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=rio.htm
  5. http://www.imdb.com/title/tt1436562/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اگست 2016
  6. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=73748&type=MOVIE&iv=Basic
  7. McLean، Craig (March 28, 2011). "Rio: Brazilian rhapsody". The Daily Telegraph. UK. ISSN 0307-1235. OCLC 49632006. April 16, 2011 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ May 1, 2011. 
  8. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ ذ "Rio (2011)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 24 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]