ریو 2

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ریو 2
(انگریزی میں: Rio 2 ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Rio 2 Poster.JPG

ہدایت کار
کارلوس سالڈانھا  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  میوزیکل فلم،  مزاحیہ فلم،  بچوں کی فلم،  فلیش بیک فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر کرس ویج  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
کارلوس سالڈانھا  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 101 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 103000000 امریکی ڈالر[2]
باکس آفس 498800000 امریکی ڈالر[3]
تاریخ نمائش 11 اپریل 2014 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[4]
3 اپریل 2014 (جرمنی)[5]
11 اپریل 2014 (سویڈن)[6]
10 اپریل 2014 (ہنگری)[7][8]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دیگر فلمیں
Fleche-defaut-droite-gris-32.png ریو (2011ء فلم)  ویکی ڈیٹا پر (P155) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
  Fleche-defaut-gauche-gris-32.png
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v571337  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt2357291  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ریو 2 (انگریزی: Rio 2) ایک 2014 امریکی 3D کمپیوٹر پر متحرک میوزیکل کامیڈی فلم ہے جو بلیو اسکائی اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور اس کی ہدایت کاری کارلوس سالڈانھا نے کی ہے۔ یہ 2011 میں کمپیوٹر متحرک فلم ریو کا سیکوئل ہے۔ اس کا عنوان برازیل کے شہر ریو ڈی جنیرو سے ہے ، جہاں پہلی فلم ترتیب دی گئی تھی اور ریو 2 کا آغاز ہوتا ہے ، حالانکہ اس کا زیادہ تر پلاٹ ایمیزون برساتی جنگل میں ہوتا ہے۔

کہانی[ترمیم]

پہلی فلم کے واقعات کے تین سال بعد ، اسپکس کے میکاوس بلو اور جیول اور ان کے تین بچے ، بیا ، کارلا اور ٹیگو — شہر میں خوشی خوشی زندگی گزار رہے ہیں لیکن جیول کو اپنے والد کی طرح گھریلو پالنے میں دیکھ کر مایوسی ہوئی ہے۔ دریں اثنا ، بلو کی سابقہ مالک لنڈا گاؤنسن اور اس کا ماہر حیاتیات شوہر ٹولیو ایمیزون میں ایک سفر پر ہیں اور ، آبشار کے نیچے گرنے کے بعد ، ایک تیز اڑان والی اسپکس کا مکاؤ دریافت ہوا جو اس کا ایک پنکھ کھو بیٹھا ہے۔ جب ٹیلی ویژن کے ذریعہ اس بارے میں لفظ نکل جاتا ہے ، جیول کا خیال ہے کہ انہیں نیلے رنگ کے مکاؤ تلاش کرنے میں مدد کے لیے ایمیزون جانا چاہیے۔ اگرچہ بچے خوش مزاج ہیں ، بلو کو یقینی نہیں ہے ، لیکن اس کے ساتھ چلنے پر دباؤ ڈالا گیا ہے۔ بلو نے جیولز کی چغریان کے لیے بہت کچھ ، ایک جی پی ایس سمیت ، سامان سے بھرا ہوا ایک فینی پیک لایا۔

دریں اثنا ، بگ باس نامی غیر قانونی لاگرز کے ایک گروپ کے رہنما ، لنڈا اور ٹولیو کی مکا کو ڈھونڈنے کی مہم کا پتہ لگاتے ہیں اور اپنے کام کرنے والوں کو حکم دیتے ہیں کہ وہ اپنے کام میں رکاوٹوں سے بچنے کے لیے ان کا شکار کریں۔ اسی وقت ، گندھک سے چھڑا ہوا کوکاٹو نائجل ، (جو اب پہلی فلم سے طیارے کے حادثے کے بعد اڑان بنا ہوا ہے) ، اپنے نئے ساتھیوں ، چارلی نامی ایک اینٹیٹر اور گبی نامی زہر ڈارٹ میڑک کے ساتھ بلو سے قطعی انتقام لینے کا منصوبہ بنا رہا ہے ، سے محبت کرتا ہے جنگل میں پہنچنے کے بعد ، بلو ، اس کے کنبے اور ان کے دوست ، رافیل ٹکن ، پیڈرو کارڈنل اور نیکو کینری کو ابتدائی طور پر کچھ نہیں ملا۔ تاہم ، بالآخر انہیں نیلے رنگ کے مکاؤوں کے ایک ریوڑ میں لے جایا گیا جو ایمیزون کے ایک نامعلوم حصے میں چھپے ہوئے ہیں۔ وہاں ، وہ جیول کے طویل گمشدہ باپ ، ایڈورڈو ، پھوپھی خالہ ممی اور اس کے بچپن کی دوست ، رابرٹو سے ملتے ہیں۔ ایڈورڈو بلو سے متاثر نہیں دکھائی دیتے ہیں ، لیکن جیول کو وطن واپس لانے پر اس کا اظہار تشکر کرتے ہیں۔ غیر قانونی لاگروں سے آتش زنی کرنے کے لیے اپنا سابقہ ​​رہائشی مقام کھو جانے کے بعد ، جیول کو بھی ریوڑ سے الگ کرنے کا سبب بنی ، ایڈورڈو حیرت انگیز طور پر انسانیت مخالف ہے اور غصے سے لنڈا اور ٹولیو کے پاس پناہ گاہ کو بے نقاب کرنے کے لیے بلو کی اس تجویز پر عمل پیرا ہے۔ ایک ہی وقت میں ، بلو کو رابرٹو نے ڈرایا ، جو بچوں کے ساتھ جلدی سے رشتہ طے کرتا ہے۔

مکاؤوں کی تلاش کے دوران ، لنڈا اور ٹولیو بالآخر لاگروں کے قبضے میں آگئے۔ دریں اثنا ، بلو ان ریوڑ کے ساتھ فٹ ہونے کی پوری کوشش کرتا ہے ، جیسا کہ اس کے اہل خانہ کر رہے ہیں ، لیکن انسانی اوزاروں پر ان کا مسلسل انحصار اسے کسی سے بھی جڑ جانے سے روکتا ہے۔ دریں اثنا ، بلو کے قریب جانے کی ایک اور کوشش میں ، نائجل نے کارنیول شو کے اداکار بننے کے لیے کامیابی سے ایک ٹیلنٹ شو جیت لیا جس میں رافیل ، پیڈرو ، نیکو اور بلو کی بیٹی کارلا کی میزبانی کر رہی ہے۔ جب بلو نے جیول کے لیے برازیل کے نٹ لینے کی کوشش کی تو وہ غلطی سے اس کو اسپکس میکا کے دشمنوں ، سرخ رنگ کے مکاؤ کے علاقے میں حاصل کرنے کی کوشش کرتا ہے ، جس کی سربراہی دشمن فیلیپ کرتے تھے۔ بلو نادانستہ طور پر دونوں قبیلوں کے درمیان کھانے کے لیے جنگ کا سبب بنتا ہے جب اس نے غلطی سے فیلپ کو کسی شاخ کے ساتھ کھود لیا۔ جنگ فٹ بال (فٹ بال) میچ بنتی ہے ، لیکن جب وہ اپنی ٹیم کا اپنا گول اسکور کرتا ہے تو بلاگ اتفاقی طور پر ان کے علاقے کا ریوڑ پڑتا ہے۔ وہ اپنے بہترین ارادوں اور اس میں فٹ ہونے کی کوششوں کے باوجود اپنی ناکامیوں پر پریشان ، اڑ گیا۔

بلو نے فیصلہ کیا ہے کہ وہ اپنی انسانی جڑیں اپنے پیچھے چھوڑ دے گا اگر اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ اپنے خاندان کے ساتھ مستقبل کی تعمیر کرے۔ بلو کی انسانی ٹکنالوجی کے بارے میں جانکاری اور سرخ رنگ کے مکاؤ (جس نے برازیل گری دار میوے پر بمباری کی) کی مدد سے ، انہوں نے لاگروں کی مشینری کو ناکارہ کر دیا۔ ایڈورڈو ایک ٹریکٹر میں اڑ گیا اور زمین پر دستک ہوئی۔ جب ٹریکٹر نے اسے جان سے مارنے کی کوشش کی تو لنڈا نے ماں کو ٹریکٹر میں مشین سے ٹکرانا اور جیت لیا۔ چونکہ ایڈورڈو لڑنے والے ٹریکٹروں کے مابین زمین پر ہے ، ٹولیو اسے اٹھا کر اڑنے دیتا ہے۔ بگ باس اس کی بجائے بارود کے ساتھ درخت اڑا دینے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن بلو نے اسے ناکام بنا دیا۔ بگ باس نے بلو کو روکنے کی کوشش کی ، لیکن نائیجل مداخلت کر رہا ہے اور اپنے آپ سے بلائو کو چاہتا ہے اور بگ باس کو ایناکونڈا کا سامنا کرنے کے لیے چھوڑ دیا۔ اس کے بعد ناجیل انتقام لینے کی حتمی کوشش میں بلو پر حملہ کرتا ہے ، لیکن گیبی ، مدد کرنے کی کوشش کرتے ہوئے نادانستہ طور پر نائجل کو زہر سے بھری ہوئی دلیوں کی کھردری سے گھسیٹ دیتا ہے۔ تاہم ، بیا کو یہ احساس ہو گیا ہے کہ گابی بالکل بھی زہریلا نہیں ہے اور خوشی سے گابی ایک خوفزدہ نائجل کو پیار سے مسکراتا ہے اور اسے گھسیٹ کر لے جاتا ہے۔

اب لنڈا اور ٹولیو کے تحفظ میں ریوڑ کے ساتھ ، بلو اور جیول نے اپنے بچوں کے ساتھ ایمیزون میں رہنے کا فیصلہ کیا ، اگرچہ وہ گرمیوں میں ریو کا دورہ کرنے پر راضی ہیں۔ ایڈورڈو آخر کار اپنا انسان پرست مؤقف اپنا ایک فینی پیک پہن کر چھوڑ دیتا ہے اور فخر کے ساتھ بلو کو ریوڑ میں قبول کرتا ہے۔ نائجل اور گیبی کو مطالعہ کے لیے ریو بھیجا گیا ہے ، نیکو اور پیڈرو کا کارنیول شو جاری ہے اور لوز بلڈوگ ایمیزون کے دورے پر پہنچے۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Rio 2". British Board of Film Classification. April 19, 2018 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ April 18, 2018. 
  2. Faughnder، Ryan (April 10, 2014). "'Rio 2' to take on 'Captain America: The Winter Soldier' at box office". Los Angeles Times. اخذ شدہ بتاریخ June 15, 2018. [مردہ ربط]
  3. "Rio 2 (2014)". باکس آفس موجو. October 26, 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ November 12, 2019. 
  4. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=rio2.htm
  5. http://www.imdb.com/title/tt2357291/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 17 اگست 2016
  6. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=79589&type=MOVIE&iv=Basic
  7. http://nmhh.hu/dokumentum/166259/premierfilmek_forgalmi_adatai_2014.xlsx
  8. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  9. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د ڈ "Rio 2 (2014)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 01 جولا‎ئی 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]