مندرجات کا رخ کریں

سادیکا رندھاوا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
سادیکا رندھاوا
 

معلومات شخصیت
پیدائش 22 جولا‎ئی 1977ء (47 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ممبئی   ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت بھارت   ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ ادکارہ ،  فلم اداکارہ   ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان ہندی   ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDB پر صفحہ  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

سادھیکا رندھاوا ، جسے سادھیکا کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، ایک بھارتی اداکارہ ہے۔ وہ بنیادی طور پر ہندی زبان کی بالی ووڈ فلموں میں نظر آئی ہیں اور کئی علاقائی زبانوں کی فلموں میں بھی کام کر چکی ہیں جن میں تامل، تیلگو، پنجابی، گجراتی، مراٹھی اور بھوجپوری فلم انڈسٹری شامل ہیں۔

سادھیکا نے 1995 میں فلم صنم ہرجائی میں قدم رکھا۔ اس کے بعد، اس نے 1997 میں ساون کمار کی سلمی پر دل آ گیا میں ایوب خان کے مقابل پرفارم کیا۔ سادھیکا متعدد زبانوں میں کئی فلموں میں نظر آئیں جن میں ہفت وسولی ، سوسواگتھم ، اب کے بارس ، پیاسا ، 2 اکتوبر ، کاش آپ ہمارے ہوتے ، شکار ، گولی: ایک دھمکا اور آگر شامل ہیں۔ [1] 2010 سے، اس نے پنجابی فلم سمرن اور ہندی فلموں ریواز ، چاند کے پارے اور بھنوری کا جال جیسی خواتین پر مبنی فلموں میں مرکزی کردار ادا کیا ہے۔

ذاتی زندگی[ترمیم]

ان کی بڑی بہن ماڈل اور اداکارہ جیسی رندھاوا ہیں۔ [2]

کیریئر[ترمیم]

1993 - 1997 : پہلی اور پیش رفت[ترمیم]

اس نے اپنی تصاویر ساون کمار کو ای میل کیں۔ انھوں نے اسے سمرن کے ساتھ 1995 میں ریلیز ہونے والی صنم ہرجائی کے لیے سائن کیا۔ یہ نیوزی لینڈ میں شوٹنگ کی جانے والی پہلی ہندوستانی فلم تھی۔ ریلیز ہوتے ہی یہ فلم باکس آفس پر کوئی اثر نہیں دکھا سکی۔ 1997 میں اس نے اداکار ایوب خان کے مقابل فلم سلمیٰ پر دل آ گیا میں ٹائٹل لیڈ سلمیٰ کے طور پر کام کیا۔ اسی سال اس نے تیلگو فلم ہیلو آئی لو یو سے بھی اپنا آغاز کیا تھا۔

1998 - 2009 : کمرشل فلموں میں کامیابی[ترمیم]

1998 سے، اس نے جنوبی ہندوستان کی فلم انڈسٹری میں فلموں میں کام کیا۔ بالی ووڈ میں وہ ایک بار پھر اداکار ایوب خان کے ساتھ ملٹی اسٹارر ہفتہ وسولی میں نظر آئیں۔ سادھیکا نے بھوجپوری سنیما میں بھی کام کیا ہے، بشمول فلموں پیار کے بندھن اور پورب ۔ انھوں نے روی کشن کے ساتھ فلموں دھرم ویر, پانڈو اور چندو کی چمیلی میں جوڑی بنائی۔ اس نے دیگر بھوجپوری فلموں میں بھی کام کیا جیسے برجوا ، سات سہیلیاں اور ابھے سنہا کی جنم جنم کے ساتھ شامل ہیں۔ [3]

ٹیلی ویژن کا کام[ترمیم]

اپنے پورے کیریئر کے دوران وہ بڑے بجٹ کے ٹیلی ویژن سیریلز کے ساتھ فلموں کے ساتھ اپنے وعدوں کو متوازن کرتی رہی۔ اس نے کرشمہ میں اداکار سنجے کپور کے مدمقابل ٹاپ ماڈل کا کردار ادا کیا - دی میرکلس آف ڈیسٹینی اور جھلمل ستاروں کا آنگن ہوگا میں روایتی انداز میں نظر آئیں۔ اس نے افسانوی شوبھا سومناتھ کی میں اندومتی کا کردار ادا کیا۔ اس نے 2009 میں دور درشن کے سیریلز ایک دن اچانک (ٹی وی سیریز) اور پناہ میں مرکزی کردار ادا کیا۔ وہ سنیل اگنی ہوتری اور پروڈیوسر دھیرج کمار کے خاندانی ڈراما ہماری بہو تلسی کی ہدایت کاری میں بننے والی چندر مکھی میں ٹائٹل لیڈ کے طور پر نظر آئیں۔ اس نے اپنی پروڈکشن کمپنی شروع کی اور 2014 - 2016 کے دوران اس نے دوردرشن کے پرائم ٹائم ویک اینڈ شو جنموں کا بندھن میں مرکزی کردار ادا کیا اور کام کیا۔ وہ ایوارڈ کے زمرے کے تحت چوتھے سالانہ سنیما آجتک اچیورز ایوارڈز (2020) کی فاتح ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Bollywood Hungama"۔ Bollywood Hungama۔ 22 فروری 2008 میں اصل سے آرکائیو شدہ 
  2. "Buzz 18"۔ 05 فروری 2009 میں اصل سے آرکائیو شدہ 
  3. "Saadhika Randhawa strikes gold"۔ 15 جون 2009 میں اصل سے آرکائیو شدہ۔ اخذ شدہ بتاریخ 24 فروری 2024 

بیرونی روابط[ترمیم]