عمران اشرف

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
عمران اشرف
Imran Ashraf - Actor.jpg
 
عمران اشرف 2012ء میں  ویکی ڈیٹا پر (P18) کی خاصیت میں تبدیلی کریں 

معلومات شخصیت
پیدائش 11 ستمبر 1989 (31 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پشاور،  خیبر پختونخوا،  پاکستان  ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت Flag of Pakistan.svg پاکستان  ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
تعلیمی اسناد بی اے  ویکی ڈیٹا پر (P512) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ٹیلی ویژن اداکار  ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان اردو  ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کارہائے نمایاں رانجھا رانجھا کردی،  کتنی گرہیں باقی ہیں،  دل لگی،  گل رعنا  ویکی ڈیٹا پر (P800) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحات  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

عمران اشرف (پیدائش: 11 ستمبر 1989ء) پاکستانی ڈراما انڈسٹری کے مشہور و معروف اداکار اور ڈراما اسکرپٹ رائٹر ہیں۔ ہم ٹی وی کے سپر ہٹ ڈراما سیریل رانجھا رانجھا کردی میں ان کے کردار بھولا نے انہیں شہرت کی بلدیوں پر پہنچا دیا۔ وہ بہترین معاون اداکار کی کیٹگری میں اب تک تین ایوارڈز حاصل کر چکے ہیں۔

ان کا کیریئر مختلف اور ہٹ کر کردار ادا کرنے سے بنا۔ چاہے وہ ’الف، اللہ اور انسان‘ میں ایک خواجہ سرا کا رول ہو یا اب ’رانجھا رانجھا کر دی‘ میں بھولے کا انوکھا کردار جس نے ناظرین کا دل جیت لیا۔

حالات زندگی[ترمیم]

عمران اشرف 11 ستمبر 1982ء کو صوبہ خیبر پختونخوا کے تاریخی شہر پشاور میں پیدا ہوئے۔ انہوں نے اپنے فنی کیرئیر کا آغاز 2011ء میں کیا۔ انہوں نے 2018ء میں کرن اشفاق سے شادی کی جن سے ان کا ایک بیٹا ہے۔ نورِ نظر، باندی، وفا کیسی کہاں کا عشق، آبرو، شہرِ اجنبی، میرے مہرباں، چنگاری، دل لگی، الف اللہ اور انسان، دل موم کا دیا، تعبیر، میں ماں نہیں بننا چاہتی، میرے مہربان، آبرو، صدقے تمہارے، گل رعنا، دولہا مل گیا، محبت مشکل ہے، شہرناز، عشق نچایا، فالتو لڑکی، جھوٹ، بد گمان، کتنی گرہیں باقی ہيں، آبگینہ، خدا میرا بھی ہے، وہ، دلِ جانم، لشکارہ، سسکیاں، دل کا کیا ہوا، میری ماں، جال، انکار اور رانجھا رانجھا کر دی سمیت کئی سیریلز میں وہ اپنی عمدہ اداکاری کے جوہر دکھا چکے ہیں۔ عمران اشرف کو ایوارڈز شوز کی مختلف کیٹگریز کے لیے بھی نامزد کیا گیا۔ ڈراما دل لگی اور گل رعنا کے لیے بہترین سپورٹنگ رول کے ایوارڈز بھی مل چکے ہیں۔ ڈراما سیریل رانجھا رانجھا کر دی میں ان کے کردار بھولا نے انہیں شہرت کی بلندیوں تک لے گیا۔ آج کل جیو انٹرٹینمینٹ سے شروع ہونے والے سیریل کہیں دیپ جلے میں مرکزی کرادار ادا کر رہے ہیں۔[1] انہوں نے ہم ٹی وی کے ایک سیریل تعبیر کے لیے اسکرپٹ بھی تحریر کیا ہے جو آج کل آن ائیر ہے۔[2]

انعامات و نامزدگیاں[ترمیم]

ایوارڈ کیٹگری ڈراما نتیجہ
ویوورز چوائس ایوارڈ 2016ء بہترین اداکار سپورٹنگ رول دل لگی جیتا
پاکستان انٹرنیشنل پرسٹیج ایوارڈز 2017ء بہترین اداکار سپورٹنگ رول دل لگی جیتا
ہم ایوارڈز 2017ء بہترین اداکار سپورٹنگ رول گل رعنا جیتا

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. انٹرویو : محمد ناصر، مشمولہ: روزنامہ جنگ کراچی، 15 اکتوبر 2019ء، صفحہ 5 فن و فنکار
  2. الحق، عرفان (22 December 2017). "Iqra Aziz and Shehzad Sheikh pair up again for upcoming serial". Images.dawn.com. اخذ شدہ بتاریخ 16 اکتوبر 2019.