غرناطہ کیتھیڈرل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
Granada Cathedral
Catedral de Granada
Plaza de las Pasiegas.JPG
The cathedral of Granada
بنیادی معلومات
مقام غرناطہ, ہسپانیہ
مذہبی انتساب رومن کیتھولک
ملک ہسپانیہ
تعمیراتی تفصیلات
نوعیتِ تعمیر church
سنگ بنیاد 1526

غرناطہ کیتھیڈرل (ہسپانوی زبان میں: Catedral de Granada، Catedral de la Anunciación) ہسپانیہ کے غرناطہ شہر میں واقع ہے جو اسی نام کے صوبے کا دار الحکومت بھی ہے۔. یہ گرجا غرناطہ کے اہم عیسائ ڈايوسيز(Diocese) کا دفتر بھی ہے۔

تاریخ[ترمیم]

غرناطہ کے گرجاگھر کے اندر کے حصّے کی تصویر

کیتھیڈرل کے منصوبے کی تیار کے باوجود، اسپین میں دیگر گرجا گھروں کے برعکس، یہ گرجا کی تعمیر کے لیے ناصری ریاست کو اس کے مسلمان حکمرانوں سے شہر کی بازیابی تک کا انتظار کرنا پڑا تھا۔ ایسا اس لیے تھا کیونکہ اس گرجاگھر کی بنیاد ایک مسجد پر رکھی گئی تھی۔ یہ حصول 1492 میں ہی ممکن ہو سکا تھا۔ غرناطہ گرجا گھر کے ابتدائی منصوبے گوتھیک طرزتعمیر میں تھے۔ اس گرجاگھر کا نئے فن تعمیر کے ماہر اینرك ایگس (Enrique Egas) کی طرف سے 1518 سے 1523 کے درمیان شہر کی جامع مسجد کے ڈھانچوں پر ڈالی گئی تھی۔ 1529 میں تعمیر کا کام ڈيگو دے سيلو (Diego de Siloe) نام کے معمار کو سونپا گیا تھا جس نے اس کی تعمیر میں ان کی زندگی کے چالیس قیمتی سال لگا دیے۔ مجموعی طور گرجا گھر کی تعمیر میں 181 سال لگ گئے تھے۔

حوالہ جات[ترمیم]

خارجی روابط[ترمیم]

* "Cathedral+of+Granada"&hl=en&sa=X&ei=-ChMVLiRJ4eC8gXdyIHABQ&ved=0CEcQ6AEwCDgU#v=onepage&q="Cathedral%20of%20Granada"&f=false Hispania Vetus edited by Susana Zapke

ماخذ[ترمیم]

متناسقات: 37°10′34″N 3°35′56″W / 37.176°N 3.599°W / 37.176; -3.599