غزال عنایت

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

غزال عنایت ( پشتو: غزال عنايت‎ ) ایک افغان گلوکار اور نغمہ نگار ہیں۔ [1] وہ اپنے پہلے دو گانے "دلِ بے قرار" سے شہرت حاصل کی۔ وہ پشتو اور دری زبانوں میں گاتی ہیں۔ [2]

12 لاکھ سے زیادہ پیروکاروں کے ساتھ ، وہ انسٹاگرام پر سب سے زیادہ پیروی کی جانے والی خاتون افغان ہیں۔ وہ کابل میں پیدا ہوئیں ، ان کے والد کا تعلق صوبہ لغمان سے ہے اور والدہ کا تعلق صوبہ قندھار سے ہے۔

کیریئر[ترمیم]

2009 میں ، انہوں نے افغانستان میں ایک سادہ گلوکار کی حیثیت سے اپنے کیریئر کا آغاز کیا اور 2011 میں ، جب وہ کینیڈا ہجرت کر گئیں تو انہوں نے بطور گلوکارہ پیشہ ورانہ موسیقی کیریئر کا آغاز کیا۔ پہلے میوزک ویڈیو میں اپنا چہرہ نہیں دکھاتی تھیں ، اس کے بعد زیادہ با ہمت ہونے کے بعد ، انھوں نے اپنی موسیقی ویڈیو میں خود جلوہ گر ہونا شروع کیا۔ وہ افغان گلوکار ، نذیر کھڑا کے ساتھ "آشتی" البم میں اپنے پہلے دو گانے سے مشہور ہو گئیں۔ "دلِ بِے قرر" گانا ان کا پہلا ہٹ گانا تھا۔ اس نے نذیر کے ساتھ گانا جاری رکھا اور کئی مشہور گانے "ویرانا منزل" ، "جگروم جگروم" ، "ڈک ڈک" ، "ما با قربان تو" اور "دوبارہ باران میشوود" ہیں۔

غزال بالی ووڈ میں داخل ہونے والی پہلی افغان گلوکار ہے۔ بالی ووڈ کے ساتھ گانے کے معاہدے تا حال زیر غور ہیں۔

2012 میں ، غزال کو آریانا ٹیلی ویژن ایوارڈ میں بہترین نئی خواتین گلوکارہ کے طور پر منتخب کیا گیا۔ 2013 میں ان کا "عاشقی" گانا جو افغانستان کے دو دیگر معروف مرد گلوکاروں کے ساتھ ایک سہ گانا ہے ، آریانا ٹیلی ویژن ایوارڈز میں اس سال کا بہترین گانا بن گیا۔

2017 میں ، غزال نے 21000 سے زیادہ لوگوں کے سامنے گلوبل ویلج میلے میں افغانستان کی نمائندگی کی۔اسی سال کے آخر میں انہیں بی بی سی فارسی کی طرف سے سال کی بہترین گلوکارہ کا خطاب ملا۔ [3] [4] [5] [6]

انھوں نے کینیڈا ، ریاستہائے متحدہ امریکہ ، تاجکستان اور یورپ میں بہت سے کنسرٹ کیے ہیں۔ [7]

2020 تک ، غزال افغانستان کی سب سے نامور خواتین گلوکاروں میں سے ایک بن گئیں۔ان کے نہ صرف افغانستان، بلکہ تاجکستان ، پاکستان اور ایران میں بھی لاکھوں مداح ہیں۔

ایوارڈ[ترمیم]

سال ایوارڈ قسم نتیجہ
2012 آریانہ ٹیلی ویژن ایوارڈ بہترین نئی خواتین گلوکارہ فاتح
2013 آریانہ ٹیلی ویژن ایوارڈ سال کا بہترین گانا فاتح
2017 بی بی سی فارسی سال کی بہترین آرٹسٹ فاتح

غزل عنایت ایشیاء میں ٹاپ ون ویمن ایوارڈ جیت چکی ہے۔ وہ اے آر رحمان اور راحت فتح علی خان کے ساتھ گانوں کے منصوبت زیر گفتگو ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "از دو سوی آمو: غزال عنایت، از پشت پرده تا روی صحنه". BBC Persian. 4 April 2016. 
  2. "اسم اصلی غزل عنایت چیست و زمزمه-های زیبای غزل عنایت کابل میدیا پلس". 
  3. "غزال عنایت در افغان پدیا". 07 جولا‎ئی 2020 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 30 دسمبر 2021. 
  4. "Archived copy". 12 اکتوبر 2017 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 03 مئی 2019. 
  5. "congratulation to ghezaal enayat best singer of the year radio bbc". 
  6. "از دو سوی آمو: غزال عنایت، از پشت پرده تا روی صحنه". BBC Persian. 4 April 2016. 
  7. برگزاری کنسرت غزال و صدرالدین در تاجکستان