فوط بن حام

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

فوط یا ڈال ( عبرانی: פוטpûṭ ؛ سیپٹواجنٹ یونانی Φουδ Phoud) کے تیسرے بیٹے ہیں حام کے (میں سے ایک نوح کے بیٹے بائبل میں) متحدہ کے ٹیبل ( پیدایش 10:6 ؛ سییف 1 تواریخ 1:8 ). پُٹ (یا پھٹ) کا نام قدیم لیبیا کے لئے بائبل میں مستعمل ہے ، لیکن کچھ اسکالرز نے قدیم مصری تاریخوں سے مشہور لینڈ آف پنٹ کی تجویز پیش کی۔ [1]

تاریخی ریکارڈ[ترمیم]

ایپی فینیئس لکھتے ہیں: "اس طرح مسٹرم کو مصر ، کوش ایتھوپیا ، فوط ایکسم ، رگ مین اور سبتیکا اور [ددان ، جوڈاڈ بھی کہا جاتا ہے] ، جو گارما سے متصل علاقہ الاٹ کیا گیا تھا۔"

جوزیفس لکھتے ہیں: " فوط لیبیا کا بانی بھی تھا ، اور اس نے اپنے آپ سے باشندوں کو فوٹائٹس (Phoutes) کہا تھا: مورس کے ملک میں ایک ندی بھی ہے جس میں یہ نام آتا ہے جہاں سے ہم شاید اس کا سب سے بڑا حصہ دیکھیں۔ گریشیائی مورخین نے ذکر کیا ہے کہ دریا اور اس سے ملحقہ ملک فوط (فوٹی) کی اپیل سے: لیکن اب اس کا نام تبدیل ہوکر یہ نام میزرائیم کے بیٹے میں سے دیا گیا ہے ، جسے لیبیوس کہا جاتا تھا۔ " [2] Pliny بزرگ [3] اور بطلیموس [4] دونوں جگہ دریا کے مغرب کی طرف Phuth Mauretania (جدید مراکش). بطلیموس بھی لیبیا میں ایک شہر Putea (iv.3.39) کا ذکر ہے.

اسی طرح لیبیا کے ایک رابطہ کا نحم سے اندازہ لگایا گیا ہے ، جہاں کہا جاتا ہے کہ "فوط اور لبیم" مصر کے مددگار تھے۔ دیگر بائبل کی آیات مستقل طور پر فوط کی اولاد کو جنگجو کہتے ہیں۔ یرمیاہ 46: 9 میں ، وہ پھر مصر کے حامی ہونے کی حیثیت سے بیان کیے گئے ہیں۔ حزقی ایل نے ان کا تین بار ذکر کیا: 27: 10 میں ، صور (فینیشیا) کے حامیوں کی حیثیت سے ، 30: 5 میں پھر مصر کی حمایت کی ، اور 38: 5 میں گوج کے حامیوں کی حیثیت سے۔ سیپٹواجنٹ یونانی (LXX) نے حزقیئیل میں لیب کو تبدیل کیا جہاں عبرانی بائبل فوط سے مراد ہے۔ تاہم ، ایل ایکس ایکس نے عبرانی زبان میں پل کی جگہ یسعیاہ 66: 19 میں کتاب پڑھی ، وہ پھر مصر کے حامی ہونے کی حیثیت سے بیان کیے گئے ہیں۔ حزقی ایل نے ان کا تین بار ذکر کیا: 27:10 ، صائر (فینیشیا) کے حامیوں کی حیثیت سے ، 30:5 ایک بار پھر مصر کی حمایت کی ، اور 38:5 میں گوج کے حامیوں کی حیثیت سے۔

لیبیا کا قبیلہ پیڈو 22 ویں خاندان کے مصری ریکارڈوں میں ظاہر ہوا ہے ، جبکہ ایڈفو کے ایک ٹولیمک متن میں T3 n nꜣ pỉt.w "پیٹو کی سرزمین" ہے۔ یہ لفظ بعد میں ڈیموٹک میں Pỉt کے نام سے ، اور قبطی علاقے میں Phaat کے نام سے ، شمال مغربی مصر کے لیبیا ایجیپیٹی کا نام تھا۔

نبو کد نضر دوم کے اعلانات کے ایک حص .ے میں مصر میں 567میں اس کی مہم کا ذکر کیا گیا تھا ، اور پیو آئیا اے مین ، یعنی یونانی لیبیا (سائرین) کے فوجیوں کو شکست دینے کا ذکر کیا گیا تھا۔ الکبریط کا ایک کثیر الجہتی اسٹیل ، جس کا مطلب دارا I اول کے دور سے تھا ، اس سے مراد پوتیا (پرانا فارسی) اور پویا (نو بابلین) کا صوبہ ہے ، جہاں مصر میں مساوی متن لکھا گیا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

 

  1. Sadler, Jr.، Rodney (2009). "Put". In Katharine Sakenfeld. The New Interpreter's Dictionary of the Bible. 4. Nashville: Abingdon Press. صفحات 691–92. 
  2. (AotJ Book 1:6/2)
  3. Nat. Hist. 5.1
  4. Geog. iv.1.3