قدیم فرانسیسی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
قدیم فرانسیسی
Franceis, François, Romanz
تلفظ[fɾãntsəɪs], [fɾãntswe], [romãnts]
علاقہفرانس کے کچھ حصے، بلجئیم (والونیا), اسکاٹ لینڈ، انگلستان، آئرلینڈ، امارت انطاکیہ، مملکت قبرص
دور14ویں میں وسطی فرانسیسی میں ارتقا کرگئی۔
زبان رموز
آیزو 639-2fro
آیزو 639-3fro
گلوٹولاگoldf1239[1]
اس مضمون میں بین الاقوامی اصواتی ابجدیہ کی صوتی علامات شامل ہیں۔ موزوں معاونت کے بغیر آپ کو یونیکوڈ حروف کی بجائے سوالیہ نشان، خانے یا دیگر نشانات نظر آسکتے ہیں۔ بین الاقوامی اصواتی ابجدیہ کی علامات پر ایک تعارفی ہدایت کے لیے معاونت:با ابجدیہ ملاحظہ فرمائیں۔

قدیم فرانسیسی (franceis, françois, romanz؛ جدید فرانسیسی:ancien français )8ویں صدی سے چودہویں صدی تک شمالی فرانس میں بولی جانے والی زبان تھی۔ چودہویں صدی میں ، ان لہجات کو اجتماعی طور پر اویل زبانیں کے نام سے جانا جاتا تھا ، یہ فرانس کے جنوب میں واقع اوک زبانیں یا آکسیٹین زبان سے متضاد ہیں۔ چودہویں صدی کے وسط کو عبوری مدت کے طور پر وسطیٰ فرانسیسی ،جو فرانسیسی نشاة ثانیہ کی زبان کے طور پر لیا جاتا ہے ، خاص طور پر ایل دو فرانس کے علاقے کے لہجے پر مبنی تھی۔

وہ علاقے جہاں قدیم فرانسیسی مادری زبان کے طورپر بولی جاتی تھی ان میں نصف مملکت فرانس اور اس کے وسیلوں کے شمالی نصف میں تقریبا نافذ کیا گیا تھا (انوون سلطنت کے حصوں سمیت، جس میں 12 ویں صدی کے دوران اینگلو نارمل حکمرانی کے تحت رہتا تھا، اور اپپیر کے ڈچریوں نے مشرق کو کم لورنین (جدید شمال مشرقی فرانس اور بیلجیم والونیا کے مطابق)، لیکن قدیم فرانسیسی کے اثرات بہت وسیع تھے، کیوں کہ یہ انگلستان اور صلیبی ریاستوں میں تجارت اور جاگیردار اشرافیہ کی زبان کے طور پر لے جائی گئی زبان تھی۔[2]

علاقائی اور لہجائی تقسیم[ترمیم]

1180 میں فرانس کا نقشہ۔

حوالہ‌جات[ترمیم]

  1. ہیمر اسٹورم، ہرالڈ؛ فورکل، رابرٹ؛ ہاسپلمتھ، مارٹن، ویکی نویس (2017ء). "(قدیم فرانسیسی تقریباً842-1400)". گلوٹولاگ 3.0. یئنا، جرمنی: میکس پلانک انسٹی ٹیوٹ فار دی سائنس آف ہیومین ہسٹری. 
  2. Kinoshita 2006، صفحہ 3.