مظفر عثمانی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
لیفٹنٹ جنرل

مظفر حسین عثمانی
مظفر حسین عثمانی
پیدائش1944
مراد آباد، برطانوی ہند

لیفٹنٹ جنرل (ریٹائرڈ) مظفرحسین عثمانی پاک فوج کے ایک باصلاحیت افسر تھے جو کراچی کے کور کمانڈر اور ڈپٹی چیف آف آرمی اسٹاف کے عہدوں پر فا‎ئز رہے۔ 12 اکتوبر 1999 کی فوجی بغاوت میں آپ نے کلیدی کردار ادا کیا تھا۔

ابتدائی زندگی[ترمیم]

آپ 1944 میں مراد آباد، بھارت میں ایک سنّی متوسط گھرانے میں پیدا ہوئے۔ آپ مفتی تقی عثمانی کے عزیز تھے۔ آپ کے خاندان نے 1947 میں پاکستان ہجرت کی۔

پیشہ ورانہ زندگی[ترمیم]

1966 میں آپ نے پی ایم اے 36 میں کامیاب ہوکر پاک فوج کی فرنٹیرفورس رجمنٹ میں آرمڈ بٹالین میں شمولیت اختیار کی۔ آپ نے کمانڈ اینڈ اسٹاف کالج کوئٹہ سے گریجویشن کیا اس کے علاوہ رائل کالج آف ڈیفینس برطانیہ سے تعلیم حاصل کی۔ کچھ عرصہ آپ سعودی عرب میں بھی تعینات رہے آپ کے لیفٹیٹنٹ جنرل کے عہدے پر ترقی پانے کے بعد پاک فوج کی دو کورز (کراچی اور بھاولپور) آپ کے زیرکمان رہیں۔ بعد میں آپ کو ڈپٹی چیف آف آرمی اسٹاف بنادیا گيا جس سے آپ 2002 میں ریٹائرڈ ہوئے۔

اسلامی پس منظر[ترمیم]

آپ راسخ العقیدہ مسلمان تھے اسلامی شعار کا احترام آپ کا خاصہ رہا۔ آپ پاک فوج کے ان اعلی ترین افسران میں شامل رہے جو تبلیغی جماعت سے وابستہ ہیں۔

وفات[ترمیم]

یکم اکتوبر 2020ء کو کراچی کے علاقہ دو دریا ڈیفینس میں ایک کار سے آپ کی لاش ملی،آپ کے جسد خاکی کو پی این ایس شفاء منتقل کیا گیا جہاں ڈاکٹرز نے آپ کی موت کی تصدیق کردی،آپ کی نماز جنازہ پی این ایس شفاء میں ادا کی گئی اور آپ کو کالا پل کے قریب فوجی قبرستان میں سپرد خاک گیا ، آپ نے سوگواران میں ایک صاحبزادی چھوڑی ہیں.