مڈغاسکر: اسکیپ 2 افریقا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
مڈغاسکر: اسکیپ 2 افریقا
(انگریزی میں: Madagascar: Escape 2 Africa ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
ایرک ڈارنل
ٹام میک گراٹ  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف بڈی فلم،  بچوں کی فلم،  فلیش بیک فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
ایرک ڈارنل
ٹام میک گراٹ  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 89 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ہانس زمر  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایڈیٹر کلاری نائیٹ  ویکی ڈیٹا پر (P1040) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 7 نومبر 2008 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[1]
21 نومبر 2008 (سویڈن)[2]
4 دسمبر 2008 (جرمنی)[3]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v335737  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0479952  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

مڈغاسکر: اسکیپ 2 افریقا (انگریزی: Madagascar: Escape 2 Africa) ایک 2008 امریکی کمپیوٹر اینیمیٹڈ کامیڈی فلم ہے جو ڈریم ورکس اینیمیشن نے تیار کی اور پیراماؤنٹ پکچرز نے تقسیم کی۔ مڈغاسکر (2005) کے بعد یہ فرنچائز کی دوسری قسط ہے۔ اس کی ہدایت کاری ایرک ڈارنل اور ٹام میک گرا نے کی تھی ، جس کا سکرین پلے ایٹن کوہن ، ڈارنل اور میک گرا نے لکھا تھا ، اور اس میں بین اسٹیلر ، کرس راک ، ڈیوڈ شوئمر ، جڈا پنکٹ سمتھ ، سچا بیرن کوہن ، سیڈرک دی انٹرٹینر ، اینڈی ریکٹر ، اور ایلیسا گیبرییلی پہلی فلم سے اپنے صوتی اداکاری کے کرداروں کو دوبارہ پیش کر رہی ہیں ، جس میں نئے کاسٹ ممبرز برنی میک ، ایلیک بالڈون ، شیری شیفرڈ ، اور ول آئیم شامل ہیں۔ فلم میں ، مرکزی کردار سینٹرل پارک چڑیا گھر کے جانوروں کی ایک پارٹی جن کی مہم جوئی انہیں مڈغاسکر لے گئی ہے وہ خود کو افریقہ میں پاتے ہیں ، جہاں وہ اپنی پرجاتیوں کے دوسرے لوگوں سے ملتے ہیں اور جہاں الیکس شیر اپنے والدین کے ساتھ دوبارہ ملتا ہے۔

کہانی[ترمیم]

زوبا ، شیروں کے ایک بڑے پیک کے شیر رہنما ، اپنے بیٹے الیکے (مستقبل کے الیکس) کو سکھارہے ہیں ، جو اب بھی ایک بچہ ہے ، کیسے لڑنا ہے ، تاکہ وہ مستقبل میں قیادت لے سکے۔ تاہم ، کتا والدین کی ہدایات پر عمل نہیں کرتا ، رقص کو ترجیح دیتا ہے۔ چنانچہ زوبا نے اسے دکھانے کی کوشش کی کہ یہ کیسے ہوا ، اپنے حریف ماکونگا سے لڑ رہا ہے ، جو اسے چیلنج کرتا ہے۔ تاہم ، چھوٹا شیر اختتام پذیر ہو جاتا ہے اور شکاریوں کے ہاتھوں پکڑا جاتا ہے۔ زوبا ، جو ہر چیز کا مشاہدہ کرتا ہے ، پھر بھی اپنی پوری طاقت اور رفتار کے ساتھ ان تک پہنچنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن وہ نہیں کر سکتا۔ ایک نگرانی کی وجہ سے ، الیکے ، جو ایک ڈبے میں پھنسا ہوا ہے ، جیپ سے گر کر ختم ہو گیا جہاں وہ تھا اور دریا میں جا رہا تھا۔ وہ بعد میں نیو یارک شہر میں پایا جاتا ہے ، اور اسے چڑیا گھر لے جاتا ہے۔ وہاں ، وہ سامعین کے سامنے اپنے دلکش رقص کا مظاہرہ کرنے کی کوشش کرتا ہے ، جو اس کی بلا روک ٹوک تعریف کرتے ہیں۔ وقت گزرتا ہے ، اور پھر ہم اسی چھوٹے شیر کو دیکھ سکتے ہیں ، جو اب بڑا ہوا ہے ، مشہور ایلیکس بن گیا ہے ، جو اپنی شاندار پرفارمنس جاری رکھے ہوئے ہے اور شائقین کی طرف سے ان کی بھرپور تعریف کی جا رہی ہے۔ اس طویل عرصے کے بعد ، کہانی اس وقت کی ہے جب سینٹرل پارک چڑیا گھر سے جانور غائب ہو گئے تھے ، اخبارات نے اس نقصان کا اعلان کیا تھا ، اور مال بردار کی گمشدگی کی بھی اطلاع دی تھی جو انہیں جنوبی افریقہ لے جا رہا تھا۔

کہانی تھوڑی اور آگے بڑھتی ہے ، اور پھر ہم بالآخر اس لمحے پر پہنچتے ہیں جب ایلیکس ، مارٹی ، گلوریا اور میلمین مڈغاسکر میں ہوتے ہیں ، لیمرز کو الوداع کہتے ہیں اور منظر سے فرار ہونے کے لیے تیار ہو جاتے ہیں ، ایک پرانا لڑاکا طیارہ جزیرے پر گر کر تباہ ہوا۔ مرمت کی گئی ہے. پینگوئن کی طرف سے ان کے ساتھ ، کنگ جولین ، مورس اور لٹل مورٹ بھی سفر کریں گے۔ آخر میں ، وہ طیارے کو اتارنے اور اپنے آبائی شہر کے لیے روانہ کرنے کا انتظام کرتے ہیں۔ تاہم ، کسی وقت ، گاڑی کا ایندھن ختم ہو جاتا ہے ، کیونکہ یہ کافی عرصے سے نہیں بھرا گیا تھا۔ اس مقام پر ، یہ رک جاتا ہے اور گرنا شروع ہوتا ہے ، جس کی وجہ سے جانور مایوس ہو جاتے ہیں۔ تاہم ، پینگوئن اسے افریقہ میں کہیں محفوظ طریقے سے اتارنے کا انتظام کرتے ہیں۔

ہوائی جہاز سے نکلنے اور تھوڑا سا چلنے پر ، یہ گروہ ایک بہت بڑی جگہ پر آتا ہے ، جہاں ان سے ملتے جلتے جانور ، لیکن جنگلی حیات کے عادی رہتے ہیں۔ اس لمحے ، انہیں احساس ہوتا ہے کہ ان کی جڑیں اصل میں ہیں۔

اس مہم جوئی میں چاروں دوستوں کو کئی لمحوں سے گزرنا پڑتا ہے۔ مارٹی کو اس کی طرح کئی زیبرا ملتے ہیں ، جو اسے ایک حقیقی پیک میں ہونے پر فخر محسوس کرتا ہے ، جو اس کے ساتھ پہلے کبھی نہیں ہوا تھا۔ گلوریا ، رشتے میں آنے کی خواہش رکھتی ہے ، اسے احساس ہوتا ہے کہ اس کا موقع اس کے ساتھ ہی ہے جب اس نے کئی مرد ہپپوز کو اکٹھا دیکھا۔ تاہم ، ان میں سے ایک خاص ہے ، کیونکہ یہ تمام مقامی خواتین کی طرف سے تعریف کی جاتی ہے: موٹو موٹو ، سوانا میں سب سے زیادہ مقبول ہپپوٹیمس۔ وہ فورا گلوریا سے پیار کرتا ہے ، اور ہر قیمت پر اس کا دل جیتنا چاہتا ہے۔ میلمین ، یہ سمجھتے ہوئے کہ وہاں کوئی ڈاکٹر نہیں ہے ، تجویز کرتا ہے کہ وہاں موجود زرافوں کو ایک مل جائے۔ یہ کہتے ہیں کہ بینڈ کے شفا یاب کے لیے ایک جگہ خالی تھی ، اور تجویز ہے کہ اسے ہونا چاہیے۔ پینگوئنز ، ہوائی جہاز کو پہنچنے والے نقصان کو دیکھ کر اسے دوبارہ ٹھیک کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں۔ اس کے لیے انہیں بہت محنت پر انحصار کرنے کی ضرورت ہے ، دونوں اپنے اور چمپینزیوں کے ایک بڑے گروہ پر۔

الیکس اپنے خاندان کے ساتھ دوبارہ ملنے کا انتظام کرتا ہے ، جس سے اس نے کبھی سنا یا یاد نہیں کیا۔ زوبا ، اس کا باپ ، جب اسے دیکھتا ہے ، بہت خوش ہوتا ہے اور اپنی والدہ اور پیک کے تمام شیروں کے ساتھ اپنی واپسی کا جشن منانے کا فیصلہ کرتا ہے۔ تاہم ، جو کوئی نہیں جانتا تھا ، وہ یہ تھا کہ ماکونگا ، جو اب بھی پیک کا کنٹرول سنبھالنا چاہتا ہے ، الیکس کو اپنی مرضی کے مطابق استعمال کرنے کی منصوبہ بندی کر رہا تھا۔

زوبا کو بطور الفا شیر نکالنے کی اسکیم میں ، ماکونگا اصرار کرتا ہے کہ الیکس گزرنے کی ایک رسم کو مکمل کرتا ہے ، جسے الیکس نے ٹیلنٹ مقابلے میں غلطی کی ، لیکن اصل میں ایک لڑائی کا مقابلہ ہے۔ ماکونگا نے الیکس کو اپنے مخالف کے طور پر مضبوط ترین شیر منتخب کرنے پر آمادہ کیا ، جس کے نتیجے میں الیکس کی ذلت آمیز شکست ہوئی۔ اپنے بیٹے کو نکالنے کی ذمہ داری کا سامنا کرتے ہوئے ، زوبا نے اپنے الفا شیر کا لقب ترک کر دیا اور ماکونگا نے اس کی جگہ سنبھال لی۔ زوبا غصے سے اپنے بیٹے پر اپنی مشکلات کا الزام لگاتی ہے اور اسے بے دخل کرتی ہے۔ دریں اثنا ، مارٹی کو یہ سمجھ کر خوفزدہ کیا گیا ہے کہ دوسرے زیبرا جو کچھ بھی کرتے ہیں وہ کر سکتے ہیں ، یقین ہے کہ وہ اب منفرد نہیں ہیں۔ میلمین کا خیال ہے کہ وہ جان لیوا بیمار ہے اور گلوریا کی موٹو موٹو میں دلچسپی اسے رنجیدہ کرتی ہے ، کیونکہ وہ ایک طویل عرصے سے اس سے خفیہ محبت کرتا تھا۔ چار دوست آپس میں گرما گرم بحث کرتے ہیں۔ گلوریا کی موٹو موٹو کے ساتھ تاریخ ہے ، لیکن جب اسے احساس ہوا کہ وہ صرف اس کے سائز کی وجہ سے اس کی طرف راغب ہے تو اس کی دلچسپی ختم ہو جاتی ہے۔

اگلے دن ، جب سوانا تالاب سوکھ جاتا ہے تو جانور گھبراتے ہیں۔ اپنے آپ کو چھڑانے کے لیے پرعزم ، الیکس نے مارٹی کے ساتھ اپنی دوستی کی اصلاح کی اور وہ دریا میں پانی کی کمی کی تحقیقات کے لیے ریزرویشن چھوڑ دیتے ہیں۔ جولین تجویز کرتا ہے کہ قریبی آتش فشاں کو قربانی دینے سے پانی بحال ہو جائے گا۔ میلمین ، ترک کر دیا گیا اور یقین کر رہا ہے کہ وہ مر رہا ہے ، قربانی کی پیشکش کرتا ہے ، گلوریا نے اسے آتش فشاں میں کودنے سے روکنے کی کوشش کی اور اسے احساس ہوا کہ وہ اس کے لیے بہترین آدمی ہے۔ الیکس اور مارٹی نے دریافت کیا کہ نیو یارک والوں نے پینگوئنز پر حملہ کیا اس سے پہلے ایک کیمپ بنایا اور دریا کو نقصان پہنچایا جس سے پانی کی قلت پیدا ہوئی۔ الیکس ان کے ذریعے دریافت اور پکڑا گیا ہے۔ زوبا اس کی مدد کے لیے دوڑتی ہے اور گھیرے میں بھی ہے ، لیکن الیکس سیاحوں کے لیے رقص کرکے انہیں بچاتا ہے ، جو اسے چڑیا گھر سے پیار سے یاد کرتے ہیں۔ مارٹی ، میلمین ، گلوریا ، پینگوئن اور چمپینزی مرمت شدہ جنگی طیارے پر پہنچے اور الیکس کو ڈیم کو تباہ کرنے میں مدد کی ، سوانا میں پانی بحال کیا۔ ماکونگا نے اپنی قیادت کو تقویت دی اور زوبا اور اس کے خاندان کو ایک بار پھر نکال دیا ، لیکن الیکس نے اسے بوڑھے نانا سے متاثر کرنے کی کوشش کی ، ایک سخت بوڑھی عورت جس نے پہلی فلم کے واقعات کے دوران الیکس کو پیٹا۔ الیکس اور زوبا صلح کرتے ہیں اور سوانا کے شریک رہنما بن جاتے ہیں۔

مسئلہ حل ہونے کے بعد ، پینگوئن اور چمپینزی مونٹی کارلو میں "سہاگ رات" پر جاتے ہیں ، جبکہ الیکس ، مارٹی ، میلمین ، گلوریا اور لیمرز تھوڑی دیر کے لیے سوانا میں خوش رہنے کا فیصلہ کرتے ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

22 نومبر ، 2008 کو فلم کے اسرائیلی پریمیئر میں کرس راک۔

پیداوار[ترمیم]

مڈغاسکر کا سیکوئل 2005 سے تیار ہو رہا تھا ، جب پہلی فلم ریلیز ہوئی تھی ، جس کی ریلیز کی تاریخ 2008 کے آخر میں طے کی گئی تھی۔[5] مارچ 2008 میں ریلیز ہونے والے پہلے ٹیزر ٹریلر میں ، فلم کو دی کریٹ اسکیپ کے ساتھ ذیلی عنوان دیا گیا تھا۔[6] جون 2008 تک ، فلم کو اس کا آخری عنوان دیا گیا - اسکیپ 2 افریقا۔[7]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=madagascar2.htm
  2. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=67135&type=MOVIE&iv=Basic
  3. http://www.imdb.com/title/tt0479952/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  4. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د "Madagascar: Escape 2 Africa (2008)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 23 اگست 2021. 
  5. Fritz، Ben (September 14, 2005). "D'Works will rely on animal instinct". Variety. اخذ شدہ بتاریخ October 27, 2011. 
  6. Sciretta، Peter (March 13, 2008). "Madagascar: The Crate Escape Movie Trailer". /Film. اخذ شدہ بتاریخ April 22, 2015. 
  7. Sciretta، Peter (June 4, 2008). "New Photos: Madagascar: Escape 2 Africa". /Film. اخذ شدہ بتاریخ April 22, 2015. 

بیرونی روابط[ترمیم]