مڈغاسکر 3: یورپ موسٹ وانٹڈ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
مڈغاسکر 3: یورپ موسٹ وانٹڈ
(انگریزی میں: Madagascar 3: Europe's Most Wanted ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
ایرک ڈارنل
ٹام میک گراٹ  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مزاحیہ فلم،  بچوں کی فلم،  فلیش بیک فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
ایرک ڈارنل  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 95 منٹ[1]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ہانس زمر  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ پیراماؤنٹ پکچرز[2]
میزانیہ 145000000 امریکی ڈالر[3][4]
باکس آفس 746900000 امریکی ڈالر[5]
تاریخ نمائش 8 جون 2012 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[6]
2 اکتوبر 2012 (جرمنی)[7]
1 اگست 2012 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[8]
6 جون 2012 (فرانس)
14 جون 2012 (ہنگری)[9]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v490274  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1277953  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

مڈغاسکر 3: یورپ موسٹ وانٹڈ (انگریزی: Madagascar 3: Europe's Most Wanted) ایک 201 امریکی کمپیوٹر اینیمیٹڈ کامیڈی فلم ہے جو ڈریم ورکس اینیمیشن نے تیار کی اور پیراماؤنٹ پکچرز نے تقسیم کی۔ یہ مڈغاسکر: اسکیپ 2 افریقا (2008) کے بعد مڈغاسکر تریی کی تیسری قسط ہے ، اور یہ تھری ڈی میں ریلیز ہونے والی سیریز کی پہلی فلم تھی۔ اس کی ہدایت کاری ایرک ڈارنل ، ٹام میک گرا ،[10] اور کونراڈ ورنن[11] نے ڈرنیل اور نوح بومباچ کے اسکرین پلے سے کی تھی ، اور اس میں بین اسٹیلر ، کرس راک ، ڈیوڈ شوئمر ، جڈا پنکٹ اسمتھ ، سچا بیرن کوہن ، سیڈرک دی انٹرٹینر ، اور اینڈی ریکٹر نے اپنے کرداروں کو پیش کیا۔ پچھلی قسطوں سے صوتی اداکاری کے کرداروں کے ساتھ ، نئی کاسٹ ممبران جیسیکا چاسٹائن ، برائن کرینسٹن ، مارٹن شارٹ اور فرانسس میک ڈورمنڈ۔ فلم میں ، مرکزی کردار سینٹرل پارک چڑیا گھر کے جانوروں کی ایک پارٹی جن کی مہم جوئی انہیں پہلے ہی مڈغاسکر اور افریقہ لے گئی ہے نیویارک واپس جانے کی کوشش کرتے ہیں ، اور خود کو سرکس کے ساتھ یورپ بھر میں سفر کرتے ہوئے پائے جاتے ہیں جبکہ انیمل کنٹرول افسر کا پیچھا کیا جاتا ہے۔

کہانی[ترمیم]

پچھلی فلم کے واقعات کے بعد ، پینگوئن - کپتان ، کوالسکی ، ریکو ، اور پرائیویٹ — اور چمپینزی میسن اور فل اپنے تبدیل شدہ ہوائی جہاز میں مونٹی کارلو کے لیے افریقہ روانہ ہوئے۔ جب وہ واپس نہیں آتے ، الیکس شیر اپنے دوستوں مارٹی زیبرا ، میلمین زرافہ اور گلوریا کو ہپوپوٹیمس پر قائل کرتا ہے کہ وہ انہیں تلاش کریں اور سنٹرل پارک چڑیا گھر میں اپنے گھر واپس جائیں۔ مڈغاسکر کے اپنے لیمور دوستوں کے ساتھ - کنگ جولین ، مورس ، اور مورٹ - انہیں مونٹی کارلو کیسینو میں پینگوئن اور چمپینزی ملتے ہیں۔ افراتفری پیدا ہوتی ہے ، اور جانوروں کو بمشکل ہی اینیمل کنٹرول آفیسر چانٹیل ڈوبوئس سے بچایا جاتا ہے ، جو الیکس کا سر اپنے ٹیکسڈرمی کلیکشن میں شامل کرنے کے لیے پرعزم ہے۔

جب ان کا طیارہ کریش ہو جاتا ہے تو جانور ایک روانہ ہونے والی سرکس ٹرین میں سوار ہو جاتے ہیں۔ سرکس کے جانور - اسٹیفانو سمندری شیر ، جیا جیگوار ، اور وٹالی ٹائیگر - بیرونی لوگوں سے مشکوک ہیں ، لہذا الیکس یہ دعویٰ کرکے جھوٹ بولتا ہے کہ وہ امریکی سرکس جانور ہیں۔ سرکس روم میں ایک پرفارمنس کی طرف گامزن ہے ، اس کے بعد ایک لندن میں جہاں وہ اپنے پہلے امریکی دورے کے لیے ایک امریکی پروموٹر کو متاثر کرنے کی امید رکھتے ہیں۔ شکوک و شبہات کو دور کرنے کے لیے ، پینگوئن سرکس کو اس کے انسانی رنگ ماسٹر سے خریدتے ہیں۔ روم میں ، الیکس جیا سے محبت کرتا ہے جبکہ کنگ جولین ریچھ سونیا کے ساتھ محبت کرتا ہے۔ ڈوبوئس اور اس کے آدمی جولین اور سونیا کا تعاقب کرتے ہیں ، لیکن انہیں پکڑنے میں ناکام رہتے ہیں اور انہیں گرفتار کر لیا جاتا ہے۔

روم میں پرفارمنس ایک تباہی ہے: جانوروں کے اعمال خراب ہو جاتے ہیں اور ناراض سامعین ان کا پیچھا کرتے ہیں۔ اسٹیفانو نے الیکس کو سمجھایا کہ سرکس کسی زمانے میں مشہور تھا اور وٹالی اس کا ستارہ تھا ، جو مہارت کے ساتھ چھوٹے چھوٹے ہوپس سے چھلانگ لگا رہا تھا۔ تاہم ، ایک دن اس نے ایک چھوٹی سی بھڑکتی ہوپ سے چھلانگ لگانے کی کوشش کی اور زیتون کا تیل جسے وہ چکنا کرنے والے کے طور پر استعمال کرتا تھا آگ لگ گئی۔ اس حادثے کی وجہ سے وٹالی اپنا جذبہ کھو بیٹھا ، اور اس کے نتیجے میں پورا سرکس متاثر ہوا۔ الیکس نے سرکس کے جانوروں کو ایک نئے ، دلچسپ ، تمام جانوروں کے ایکٹ کے ساتھ آنے پر راضی کیا جو ان کی سابقہ شان بحال کرے گا۔ مارٹی اور اسٹیفانو کو ایک توپ سے گولی مارنے کا ایک نیا جذبہ ملتا ہے ، جبکہ میلمین اور گلوریا ٹائٹروپ پر ایک ساتھ ناچنے میں ماہر ہو جاتے ہیں۔ جیا نے الیکس کو اپنی "ٹریپیز امریکنکو" سکھانے پر آمادہ کیا ، اور دونوں پیار کرنے لگے۔ دریں اثنا ، ڈوبوس جیل سے فرار ہو گیا اور اپنا تعاقب دوبارہ شروع کر دیا۔

لندن میں ، وٹالی دوبارہ ناکام ہونے سے ڈرتا ہے اور بھاگنے والا ہے ، لیکن الیکس اس کی مدد کرتا ہے کہ وہ ناممکن کو انجام دینے کے اپنے جذبہ کو دوبارہ دریافت کرے۔ الیکس کی تجویز پر ، وٹالی اپنے آپ کو ہیئر کنڈیشنر کے ساتھ چکنا کرتا ہے اور چھوٹے شعلوں والے ہوپ سے چھلانگ لگانے میں کامیاب ہوتا ہے۔ شو ایک شاندار کامیابی ہے ، اور امریکی پروموٹر سرکس کو ایک معاہدے پر دستخط کرتا ہے۔ ڈو بوئس ظاہر ہوتا ہے ، اور اگرچہ پینگوئن اس کے منصوبے کو ناکام بناتے ہیں ، لیکن وہ جو دستاویز لے کر جا رہا تھا وہ دوسروں کو ظاہر کرتا ہے کہ الیکس ، مارٹی ، میلمین اور گلوریا واقعی سرکس کے جانور نہیں ہیں ، بلکہ چڑیا گھر کے جانور گھر پہنچنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ سرکس کے جانور دھوکہ دہی محسوس کرتے ہیں اور چاروں کو باہر نکال دیتے ہیں۔

چڑیا گھر اور سرکس کے جانور اپنے الگ الگ راستے پر جاتے ہیں لیکن ایک ہی وقت میں سینٹرل پارک پہنچ جاتے ہیں۔ اپنے پرانے گھر کو دیکھ کر ، چڑیا گھر کے جانوروں کو احساس ہوتا ہے کہ ان کی مہم جوئی نے انہیں کتنا بدل دیا ہے اور فیصلہ کیا ہے کہ ان کی اصل جگہ سرکس کے ساتھ ہے۔ ڈو بوئس نے انہیں دکھایا اور سکون دیا ، لیکن اس سے پہلے کہ وہ الیکس کا سر قلم کر سکے ، چڑیا گھر کا عملہ آگیا اور غلطی سے یقین کر لیا کہ وہ لاپتہ جانوروں کو واپس کر رہی ہے۔ کنگ جولین اس خبر کے ساتھ سرکس میں واپس آگیا ، اور جیا نے دوسروں کو قائل کیا کہ انہیں اپنے دوستوں کو بچانا چاہیے۔ چڑیا گھر کے جانور اپنے پرانے دیواروں میں جاگتے ہیں ، جو اب اونچی باڑوں سے گھرا ہوا ہے۔ ڈو بوئس کو چڑیا گھر کے عملے کی طرف سے اعزاز دیا جا رہا ہے ، لیکن وہ خفیہ طور پر زہر سے بھرے ڈارٹ کو لوڈ کرتا ہے اور ایلکس کو نشانہ بناتا ہے۔ جیا ایک ٹریپیز پر جھومتی ہے اور اسے بچاتی ہے ، انکشاف کرتی ہے کہ جانوروں نے سرکس کو گرم ہوا کے غباروں کی "فلائنگ سرکس" میں تبدیل کر دیا ہے۔ وہ چڑیا گھر کے جانوروں کو بچاتے ہیں ، اور مل کر انہوں نے ڈو بوئس کو شکست دی۔ الیکس اور اس کے دوست مستقل طور پر سرکس میں شامل ہو جاتے ہیں ، اور پینگوئن جہاز ڈوبوئس اور اس کے مردوں کو مڈغاسکر کے لیے بند کریٹس میں روانہ کرتے ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

بین اسٹیلر اور جیسکا چیستین 2012 کے کینز فلم فیسٹیول میں ، جہاں اس فلم کا دنیا بھر میں پریمیئر تھا۔

پیداوار[ترمیم]

ڈریم ورکس اینیمیشن کے سی ای او جیفری کاٹزن برگ نے 2008 میں تصدیق کی تھی کہ مڈغاسکر اور مڈغاسکر: اسکیپ 2 افریقا کا ایک اضافی سیکوئل ہوگا۔ کیٹزن برگ نے کہا ، "کم از کم ایک اور باب ہے۔ ہم بالآخر یہ دیکھنا چاہتے ہیں کہ کردار اسے نیو یارک واپس لوٹاتے ہیں۔"[13] جنوری 2009 میں ٹیلی ویژن کریٹکس ایسوسی ایشن کے پریس ٹور میں ، کاٹزنبرگ سے پوچھا گیا کہ کیا اس سیریز کی تیسری فلم ہوگی۔ اس نے جواب دیا ، "ہاں ، ہم اب ایک مڈغاسکر 3 بنا رہے ہیں ، اور یہ 2012 کے موسم گرما میں نکل جائے گا۔"[14] 9 اگست ، 2010 کو ، کیٹزنبرگ نے ایک ای میل میں انکشاف کیا کہ مصنف اور ہدایت کار نوح بومباچ نے سکرین پلے کو دوبارہ لکھنے کے ساٹھ صفحات کیے ہیں۔[15]

فلم کے لیے اینیمیشن اور بصری اثرات کی ایک خاصی مقدار ٹیکنیکلر میں بھارت میں قائم یونٹ ڈریم ورکس ڈڈیکیٹڈ یونٹ میں کی گئی تھی۔[16]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Madagascar 3: Europe's Most Wanted". www.amazon.com. www.amazon.com. اخذ شدہ بتاریخ 02 جون 2021. 
  2. http://catalog.afi.com/Film/68711-MADAGASCAR-3EUROPESMOSTWANTED?sid=acb0490f-522e-400b-a871-ce8f6d1b1d6
  3. Lieberman، David (May 2, 2012). "UPDATE: DreamWorks Animation Will Have Distribution Plan By Labor Day". Deadline. اخذ شدہ بتاریخ May 3, 2012. 
  4. "Madagascar 3: Europe's Most Wanted". www.boxofficemojo.com. © IMDb.com, Inc. 
  5. "Madagascar 3: Europe's Most Wanted (2012)". Box Office Mojo. اخذ شدہ بتاریخ October 12, 2013. 
  6. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=madagascar3.htm
  7. http://www.imdb.com/title/tt1277953/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 18 اگست 2016
  8. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=76431&type=MOVIE&iv=Basic
  9. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  10. White، James (March 15, 2012). "DreamWorks Touts New 'Toon Footage". Empire Online. 21 جولا‎ئی 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ March 15, 2012. 
  11. Wloszczyna، Susan (December 8, 2011). "'Madagascar' gang reunites for caper in Monte Carlo". USA Today. اخذ شدہ بتاریخ December 8, 2011. [مردہ ربط]
  12. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د "Madagascar 3: Europe's Most Wanted (2012)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 22 اگست 2021. 
  13. "Katzenberg Planning 3rd Madagascar, 2nd Kung Fu Panda". ComingSoon.net. August 14, 2008. اخذ شدہ بتاریخ September 17, 2012. 
  14. Goldman، Eric (January 9, 2009). "DreamWorks Confirms Madagascar 3 is Coming". IGN. اخذ شدہ بتاریخ September 17, 2012. 
  15. Finke، Nikki (August 9, 2010). "Underemployed Jeff Katzenberg: Blogger". Deadline Hollywood. Penske Business Media, LLC. اخذ شدہ بتاریخ August 24, 2015. Met with Mad3 team to review 60pgs of rewrite done by Noah Bombach that are exc!!! 
  16. Tejaswi، Mini Joseph (June 10, 2012). "Indian animation on a high at French fest". دی ٹائمز آف انڈیا. March 23, 2013 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ July 10, 2012. 

بیرونی روابط[ترمیم]