نکوٹین

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یہاں جائیں: رہنمائی، تلاش کریں
Nicotine.svg
Nicotine-3D-vdW.png
نکوٹین
نظامی (آئیوپی ایسی) نـام
3-[(2S)-1-methylpyrrolidin-2-yl]pyridine
شناختساز
کـاس عدد 54-11-5
تمک رمز N07BA01 سانچہ:ATCvet
پبکیم 942
مصرف ادویہ DB00184
کیمیائی معطیات
صیغہ C10H14N2 
سالمی کمیت 162.26 g/mol
SMILES search in eMolecules, PubChem
Physical data
Density 1.01 g/cm³
Melt. point -79 °C (-110 °F)
Boiling point 247 °C (477 °F)
معطیات ادویاتی نقلیات
حیوی فراہمی 20 to 45% (oral)
استقلاب hepatic
نصف حیات 2 hours
اخراج  ?
معالجاتی غور و تفکر
زمرۂ حمل

D(US)

قانونی حیثیت

Unscheduled(AU) GSL(UK) OTC(US)

Dependence Liability Medium to high
راستے smoked (as smoking tobacco, mapacho, etc.), insufflated (as tobacco snuff or nicotine nasal spray), chewed (as nicotine gum, tobacco gum or chewing tobacco), transdermal (as nicotine patch, nicogel or topical tobacco paste), intrabuccal (as dipping tobacco, snuffs, dissolvable tobacco or creamy snuff), vaporized (as electronic cigarette, etc.), directly inhaled (as nicotine inhaler), oral (as nicotini), buccal (as snus)
نکوٹین مالیکیول کا ایک نمونہ

نکوٹین ایک الکلی نما ہے جو تمباکو کے پتوں میں موجود ایک زہریلا مادہ ہوتا ہے۔ یہ ہیروئن اور کوکین کی طرح انتہائی نشہ آور کیمیائی مادہ ہے۔ انسانی جسم اور دِماغ اس کے بہت عادی ہو جاتے ہیں اور اچھا محسوس کرنے کے لئے بار بار اِس کی طلب ہوتی ہے۔ تمباکو نوشی شروع کرنے کے لئے کوئی جسمانی وجوہات نہیں ہوتیں۔جسم کو خوراک، پانی، نیند اور ورزش کی طرح نِکوٹین کی ضرورت نہیں ہوتی۔ در حقیقت نِکوٹین اور سایانائیڈ جیسے کیمیائی مادے اگر زیادہ مقدار میں لے لئے جائیں تو مہلک ثابت ہو سکتے ہیں۔

جدید دور میں تو نکوٹین فلٹر بھی مارکیٹ میں موجود ہے جو سگریٹ کے فلٹر کے پیچھے لگا کر سگریٹ پینے سے سگریٹ کا 100 فیصد نکوٹین فلٹر میں جمع ہوجاتا ہے اور جسم میں داخل نہیں ہوتا۔ یوں یہ سگریٹ ”بے ضرر“ ہوجاتا ہے۔


بیرونی روابط[ترمیم]