نیشنل ہائی وے 66

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

NH 66 (پہلا NH-17 اور راجمارگ 47 کا ایک حصہ) یا نیشنل ہائی وے 66 [1] ایک مصروف قومی شاہراہ ہے، جو بھارت کے مغربی ساحل کے ساتھ ساتھ تقریبا شمال جنوب میں ہے مغربی گھاٹوں سے گزرتا ہے ۔ مہاراشٹر ، گوا ، کرناٹک ، کیرالہ اور تامل ناڈو صوبوں سے گزرتی پنویل(ممبئی کے جنوب میں ایک شہر) میں کیپ کمورین (کنیاکماری ) کو جوڑتی ہے۔

کرناٹک میں ، ایک بڑی شاہراہ کی مرمت کی جارہی ہے ، جہاں ریاستی حکومت نے این ایچ آئی کی جانب سے بین الاقوامی معیار یعنی 60 میٹر چوڑائی والے قومی شاہراہ گریڈ کو بڑھانے کی درخواست کو قبول کر لیا ہے۔ گوا کی سرحد سے (کاروار کے قریب) کیرالا (تلپڈی کے قریب) تک کا سارا راستہ وسیع کیا جارہا ہے ، جس سے مستقبل کی لین کو چھ لینوں میں شامل کیا جائے گا۔ لوگوں کی طرف سے پیسوں کی قلت کے سبب ، زمین کھو دینے والے مظاہرے ہو رہے تھے۔ لیکن کرناٹک حکومت نے احتجاج پر کوئی توجہ نہیں دی۔ شہر میں ترواننتھا پورم سے انزیکال اور کریمانا تا کالیاکویلا تک کے فنڈز کو بالترتیب 4 لین اور 6 لین میں اپ گریڈ کیا گیا ہے۔

کیرالہ زمین کے حصول اور ٹھیکوں کے عمل کے لیے ایک تیز رفتار میں نیشنل ہائی وے چوڑا کرنے کے . بائی پاس نیا کام پہلے ہی کِک اسٹارٹ ہوچکا ہے۔ کثافت آبادی اور زمین کی اعلی قیمت کی وجہ سے ، قومی شاہراہ کیرل میں 45 میٹر اونچائی ، 6 لین ، ہوگی۔ گوا میں بھی وہی مطابقت پزیر ہوگی۔ کرناٹک اور مہاراشٹر کے حصوں کی چوڑائی 60 میٹر ہوگی۔ مہاراشٹرا سیکشن کو چار لین کے لچکدار فٹ پاتھ (ڈامر) سڑک میں تبدیل کر دیا جائے گا۔ [2] [3] [4]

حکومت ہند کی روڈ ٹرانسپورٹ اینڈ ہائی ویز کی حکومت نے گرین فیلڈ (یعنی نیا اور متوازی) ایکسیس کنٹرول ایکسپریس وے لین کی تجویز پیش کی ہے ، جو انڈین نیشنل ایکسپریس وے نیٹ ورک کا ایک حصہ ہے ، جو ہندوستانی شہر منگلور۔ کرن نگر کا حصہ ہے۔ [5] یہ ایکسپریس وے این ایچ 66 کے متوازی ہوگا اور بنیادی طور پر کرناٹک کے ساحل پر واقع ہوگا۔ توقع ہے کہ یہ 6/8 لین تک رسائی پر قابو پانے والا 3 ڈی دائیں ڈیزائن کردہ ایکسپریس وے ہوگا۔

مقبول ثقافت[ترمیم]

ہائی وے کے ساتھ سڑک کے سفر کو ظاہر کرنے والی ایک بالی ووڈ فلم "دل چاہتا ہے" نے مشہور کیا تھا ۔ [6]

یہ بھی دیکھیں[ترمیم]

  • ہندوستان میں قومی شاہراہوں کی فہرست (شاہراہ نمبر کے ذریعہ)
  • قومی شاہراہ ترقیاتی منصوبہ
  • قومی شاہراہ 75 (ہندوستان)
  • قومی شاہراہ 73 ((ہندوستان)
  • قومی شاہراہ 169 (ہندوستان)
  • قومی شاہراہ 52 (ہندوستان)
  • قومی شاہراہ 275 (ہندوستان)

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Kerala National Highways - National Highways in Kerala". Just Kerala. [مردہ ربط]
  2. "All new national highways to be made of concrete: Nitin Gadkari". timesofindia-economictimes. 
  3. http://www.deccanchronicle.com/nation/current-affairs/270817/national-highway-work-gains-speed-in-kerala.html
  4. http://english.manoramaonline.com/news/kerala/kasaragod-thiruvananthapuram-nh-six-lane-track.html
  5. "Five new expressways to come up in State". Deccan Herald. 
  6. "Mumbai To Goa Road Trip By Car | Distance, Directions & More". Holidify (بزبان انگریزی). 2015-10-16. اخذ شدہ بتاریخ 11 جون 2016.